GuidZP400 |
f2c1e125-df36-4036-ae7b-d9ff007b0fce
|
Biuletyn |
548660-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
|
Regon |
00004168300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Park Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 278 71 11, 12 278 71 36,
|
Zamawiajacy fax |
122 787 110
|
Zamawiajacy email |
maciej.trabka@kopalnia.pl,
|
Adres strony url |
https://kopalniawieliczka.eu; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna - Górnictwo
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa umundurowania dla Wewnętrznej Służby Ochrony”
|
Numer referencyjny |
KSW/2020/SOC/62
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu, na zasadach określonych w umowie, umundurowanie dla Wewnętrznej Służby Ochrony (WSO), w tym umundurowanie dla :
1) 33 pracowników Działu Ochrony,
2) 4 pracowników gospodarczych - portierów, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry, ilości oraz ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Metryczki rozmiarowe poszczególnych osób zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Kurtki oraz koszule dla pracowników Działu Ochrony powinny zawierać pole rzepowe na obu ramionach – wzór i dane techniczne pola rzepowego zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo.
2.2. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć przedmiot umowy w terminie do 56 dni od daty podpisania umowy.
2.3. O przygotowaniu dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.4. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.5. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu umowy na swój koszt i we własnym zakresie.
2.7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie warunki techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.8. Do dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) deklaracja zgodności przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. 1994 nr 4 poz. 31),
2) dokument gwarancji (okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia danej partii przedmiotu zamówienia),
3) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry, ilości oraz ceny jednostkowe poszczególnych elementów umundurowania” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia.
1. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, w terminie 56 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
|
Okreslenie warunkow |
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy umundurowania etatowego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujących dokumentów:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy umundurowania etatowego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone:
1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia spełniania wymagań, iż dostarczane umundurowanie, które jest wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. 1994 nr 4 poz. 31), Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy: deklarację zgodności przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. 1994 nr 4 poz. 31) dla pozycji, które są wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ
1) w tabeli nr 1 pod następującymi pozycjami:
- poz. 9 - buty zimowe skórzane wysokie sznurowane ocieplane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny,
- poz. 10 – półbuty letnie skórzane sznurowane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny,
- poz. 11 – czapka garnizonowa z orzełkiem z otokiem, kolor ciemnogranatowy (zgodnie z rozporządzeniem MSWiA w sprawie wew. służb ochrony),
- poz. 12 – czapka zimowa polowa, ze sztucznym futrem, nauszniki podwiązywane pod szyją, ocieplana, kolor czarny, materiał nylon z futrem,
- poz. 13 - czapka letnia baseball typu fiord, kolor ciemnogranatowy, z logo wewnętrznych służb (zgodnie z rozporządzeniem MSWiA w sprawie wew. służb ochrony) oraz z napisem po bokach czapki "Straż Ochrony - Skarbnik", tkanina z przeznaczeniem na odzież ochronną, skład: 65% poliester, 35% bawełna, splot 3/1, waga powierzchniowa 250g/m2
- poz. 14 - czapka zimowa typu dokerka, kolor ciemnogranatowy, z logo wewnętrznych służb (zgodnie z rozporządzeniem MSWiA w sprawie wew. służb ochrony) oraz z napisem po bokach czapki "Straż Ochrony - Skarbnik", skład: 100% akryl,
2) w tabeli nr 2 pod następującymi pozycjami:
- poz. 8 - buty zimowe skórzane, wysokie, sznurowane, ocieplane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny, typu traper Magnum,
- poz. 10 – półbuty letnie skórzane, sznurowane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny, typ półbuty koszarowe.
Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl lub na adresy poczty elektronicznej określone w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w formie oryginału, podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
W przypadku oferty składanej elektronicznie oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 ust. 1,
2) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych powyżej nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
|
IV 4 4 data |
2020-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|