| GuidZP400 | 
						
															40dcc0e2-fcd4-4eae-b7af-c2de0d0240d3
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															550345-N-2020
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Akademia Morska w Szczecinie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															14512900000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Wały Chrobrego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															1-2
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Szczecin
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															70-500
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															zachodniopomorskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															914 809 400
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															914 809 575
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															bzp@am.szczecin.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.am.szczecin.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															publiczna uczelnia wyższa
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.am.szczecin.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.am.szczecin.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															forma pisemna (papierowa)
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Akademia Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin, Kancelaria, pok. 73a
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Akademii Morskiej w Szczecinie
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															BZP-AZ/262-16/20
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego i peryferyjnego  
dla Akademii Morskiej w Szczecinie.  
2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik  nr 1a do SIWZ oraz załącznik A.
3.	Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
4.	Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych 
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 
5.	Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych 
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
6.	Nomenklatura wg CPV
30232000-4	Sprzęt peryferyjny
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30232000-4
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla sprzętu komputerowego. Dopuszcza się złożenie materiałów w języku angielskim. 
Uwaga! Jako materiał informacyjny nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez wykonawcę, dokument złożony na potwierdzenie parametrów ma za zadanie potwierdzać wszelkie właściwości określone w opisie.
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe | 
						
															Oferta musi zostać złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Natomiast Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem Wykonawcy
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1)	Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy:
a)	ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b)	wystąpią  przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne 
i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c)	nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania;
d)	gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa 
w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu;
e)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 
w szczególności terminu realizacji zamówienia;
2)	Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
3)	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
4)	Gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w takim przypadku umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2020-06-23T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:45
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |