GuidZP400 |
76fa23ad-d04a-41a8-b2dd-47cc61f4320d
|
Biuletyn |
551748-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Mokotów
|
Regon |
00098582300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Madalińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 541-72-70,
|
Zamawiajacy fax |
(22) 856-97-45
|
Zamawiajacy email |
biuro@zozmokotow.pl,
|
Adres strony url |
www.zozmokotow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny zespół publicznych zakładów lecznictwa otwartego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmokotow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozmokotow.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
/SZPZLOMokotow/SkrytkaESP
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.zozmokotow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą i instalacją cyfrowego aparatu RTG
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: SZP.26.1.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą i instalacją cyfrowego aparatu RTG. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zmówienia został określony w Załączniku nr 5 do SIWZ – OPZ - Specyfikacji Technicznej, ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
• przeszkolenia, po uprzednim uzgodnieniu terminu, wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia wraz z jego oprogramowaniem. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez obie Strony,
• zawiadomienia Zamawiającego pisemnie (faksem, drogą elektroniczną lub pocztową) z dwudniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy (podanie daty i godziny – dotyczy dni roboczych),
• demontażu i utylizacji obecnego aparatu oraz montażu, instalacji, uruchomieniu przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem oraz jego integracji z systemem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego,
• dokonania wszelkich prac adaptacyjnych koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia.
• Zalecana jest wizja lokalna.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami. Wykonawca składając ofertę wstępnie akceptuje umowne postanowienia dot. realizacji przedmiotu zamówienia.
Termin i miejsce realizacji zamówienia:
a) termin realizacji zamówienia - do 12 tygodni od daty udzielenia zamówienia (tj. zawarcia umowy)
b) miejsce realizacji zamówienia: Przychodnia Lekarska przy ul. Soczi 1 w Warszawie
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
termin dostawy wraz z instalacją aparatu - 12 tygodni od daty udzielenia zamówienia; gwarancja - min 24 miesiące.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ jako wstępne oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału.
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Wykonawca powinien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne realizacji zamówienia i w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 500 000,00 zł. brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), Wykonawca przedstawi:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy Pzp, Wykonawca przedstawi dowody/poświadczenia wykazanych dostaw w Załączniku nr 6 do SIWZ – Wykaz dostaw, potwierdzające iż zostały one wykonane bądź są wykonywane należycie i prawidłowo rozliczane (np. referencje / poświadczenie zamawiającego – min. 3 szt.).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, w celu potwierdzenia iż oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają określonym w SIWZ wymaganiom Zamawiającego oraz że jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, Wykonawca przedstawi:
Dokument dopuszczający do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2020 r. poz. 186 ze zm.):
– odpowiednia deklaracja zgodności WE, certyfikat WE (jeżeli dotyczy) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź
– oznakowanie CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznakowanych CE dla którego wystawiono deklarację zgodności (jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej, obok oznakowania CE umieszcza się numer seryjny tej jednostki). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski.
Powyższe dotyczy pkt I. poz. 2 i 7 w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty do oferty wymagane od Wykonawcy na dzień składania ofert:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp (tzw. obligatoryjnych podstaw wykluczenia) oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia),
3) Załącznik nr 2a do SIWZ – Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp,
4) Załącznik nr 5 do SIWZ – OPZ Specyfikacja Techniczna,
5) Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz dostaw,
6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (wraz z zakresem umocowanych czynności), jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji określoną w odpisie właściwego do tego rejestru (tj. KRS/CEIDG). Pełnomocnictwo składa się w oryginale, w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub elektronicznej „kopii za zgodność z oryginałem” poświadczonej przez notariusza.
7) Dowód wniesienia wadium
8) Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy),
9) Zobowiązanie lub inny dokument podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy).
Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału);
Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
• zakres i okres udziału innego podmiotu przy Wykonywaniu zamówienia.
• czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 000,00 zł (słownie: dwudziestu czterech tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz.U. 2019, poz. 310 ze zm.).
3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego I O/ w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, na nr konta:
55 1130 1017 0020 0773 1220 0008 z tytułem przelewu: Wadium – SZP.26.1.10.2020, – Cyfrowy aparat RTG.
5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej.
6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, należy załączyć do oferty w oryginale w sposób tożsamy jak ofertę – zaleca się wniesienie dowodu zapłaty wadium w formie pieniężnej jako odrębny plik.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy.
9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|