Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie zestawu oświetleniowego do Sali Widowiskowo Kinowej, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej
Ruchoma głowa typu WASH, minimalne źródło światła 37 chipów LED o mocy minimum 15W każdy, minimalna żywotność źródła: 50 000 h, o temperaturze barwowej źródła światła od 2700K - 9000K, zakres kąta świecenia w zakresie min 6° - 66° , minimalna szybkość ruchu 1:11, wymagana
możliwość wyostrzenia wiązki przy minimalnym zoomie (kąt 6° ), system kolorów RGBW umożliwiający sterowanie każdym pixelem osobno, wyposażona w wirtualną tarczę kolorów, kanały optyczne (światłowód) dla dokładnego mieszania barw przed systemem optycznym, zakres ruchu Tilt: minimum 265°; Pan: min 540° z możliwością zmiany na 630° , wyposażona w protokoły: DMX, Auto, Manual, RDM, z możliwością wbudowania odbiornika WDMX Wireless Solution, posiadająca możliwość zmiany rozdzielczości ruchu: 8 lub 16 bit, tryb automatycznego powrotu urządzenia do zaprogramowanej pozycji w obu osiach w razie przypadkowej zmiany tej pozycji (z możliwością wyłączenia), tryb ograniczający prędkość ruchu w obu płaszczyznach pozwalający na zredukowanie hałasu generowanego przez urządzenie oraz tryb hibernacji pozwalający na wprowadzenie urządzenia w stan czuwania po ustalonym czasie od zaniku sygnału DMX oraz natychmiastowe, ponowne uruchomienie po jego dostarczeniu. Urządzenie wyposażone w wbudowaną baterię, automatycznie regulowane wentylatory chłodzone cieczą, minimum 4 złącza XLR (3 i 5-pinowe wejścia i wyjścia) typu PowerCon, z trybem oszczędzania energii pozwalającym na redukcję poboru prądu o 50% po wprowadzeniu urządzenia w tryb blackout. Dopuszczalna waga do 17 kg. Wyposażenie dodatkowe: linka zabezpieczającą, haki do zawieszenia, na rurę Ø 50mm oraz kabel zasilający.
Ruchoma głowa – hybryda (typu BEAM, SPOT) - lampa o temperaturze 7800K oraz układ optyczny Hi-Q, wiązka beam (2,7° - 11°) o natężeniu ok 80.000 lux przy 20 metrach, wiązka w opcji spot (5° - 23°) o natężeniu ok 25.000 lux przy 10m, tarcza z 13 kolorami oraz filtrami CTO i CTB, tarcza gobo z 14 statycznymi efektami, tarcza z 9 rotacyjnymi gobo, zmotoryzowany zoom i focus , trójfazowe silniki krokowe MOONS zakres ruchu pan/tilt o zakresie 540°/270° 8 lub 16-bit, kolorowy ekran dotykowy z automatyczną rotacją wyświetlania zależnie od pozycji jednostki, obsługa trzech trybów DMX (16, 24 i 25 kanałowy), Wyposażona w komplet z wtyczką, hakami do zawieszenia na rurze Ø 50mm, linką zabezpieczającą.
Reflektor teatralny na żarówkę minimum 1000W, gniazdem GX 9,5, preferowany kolor czarny, soczewka płasko-wypukła zabezpieczona siatką zabezpieczającą, o kącie świecenia minimum 10-50 stopni lub lepszy, wyposażony w system blokowania ramki filtra oraz sferyczne lustro aluminiowe i system chłodzenia nie przepuszczający przypadkowego światła przez obudowę. Urządzenie powinno spełniać standardy CE EN 60598-2-17 , być wyposażone w ramkę filtra foliowego, uchwyt montażowy do rury Ø 50 linkę zabezpieczającą z atestem i żarówkę, przysłonę czterolistną.
Reflektor teatralny na żarówkę minimum 2000W, gniazdem GX 9,5, preferowany kolor czarny, soczewka płasko-wypukła zabezpieczona siatką zabezpieczającą, o kącie świecenia minimum 10-50 stopni lub lepszy, wyposażony w system blokowania ramki filtra oraz sferyczne lustro aluminiowe i system chłodzenia nie przepuszczający przypadkowego światła przez obudowę. Urządzenie powinno spełniać standardy CE EN 60598-2-17 , być wyposażone w ramkę filtra foliowego, uchwyt montażowy do rury Ø 50 linkę zabezpieczającą z atestem i żarówkę, przysłonę czterolistną.
Reflektor profilowy 2000W GY16 z systemem optycznym zoom minimum 10-20, z przysłonami zasuwkowymi, z ramką filtra.Reflektor powinien być wyposażony w przewód zasilający zakończony wtyczką 16A. Wymagane natężenie plamy świetlnej z odległości 12 m nie mniejsze niż 6000 lx dla żarówki 2000W. Możliwość obracania tubusa o 360o. Wyposażony dodatkowo w przesłonę irys, żarówkę, ramki, maski gobo, uchwyt hakowy na rurę 50mm i atestowaną linkę zabezpieczającą.
Reflektor profilowy LED źródle światła o kącie świecenia minimum 15-30 stopni, źródle światła: min. 92 x Led, wyposażony w system mieszania barw: RGBAL, płynną korekcję temperatury barwowej w zakresie min. 2000K – 10000K, żywotność źródła: minimum 30000 godzin z możliwością wymiany tubusów optycznych na stało kątowe 19°, 26°, 36°, 50° , sterowany za pomocą systemów: DMX512, RDM , posiadający min. 26 wbudowanych presetów kolorów,.. Wyposażony dodatkowo w przesłonę irys, ramki, maski gobo, uchwyt hakowy na rurę 50mm i atestowaną linkę zabezpieczającą.
Reflektor typu PAR LED wyposażony w minimum 18 chipów LED o mocy minimum 15W każdy, system kolorów: RGBW, tryby pracy MASTER/SLAVE/AURO/SOUND, możliwość ustawienia danego koloru bez sterownika DMX. Wyposażony w komplet z hakami do zawieszania na rurze Ø 50mm. linka zabezpieczającą.
Profesjonalna maszyna do wytwarzania mgły o minimalnej mocy 1500W, maksymalnym czasie nagrzewania 60 s, pojemności zbiornika minimum 2l, wyposażona w wydajny wentylator pozwalający szybko wypełnić przestrzeń mgłą o zmiennej wydajności mgły, o wydajności do 50 h pracy
minimum trzy tryby pracy sterowane przez DMX lub pilot. Urządzenie powinno posiadać panel kontrolny z przyciskami do obsługi urządzenia oraz wyświetlaczem LED, wbudowany timer, system kontroli gęstości dymu. Preferowane urządzenie ciche,.
SWITCH ETHERNET, zarządzany poprzez CLI oraz przeglądarkę www przełącznik. Preferowane wymiary umożliwiające montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”, minimalna prędkość magistrali minimum 56 Gbps, minimalna przepustowość 41,7 mpps, minimalna pamięć - bufor 6MB. Minimalna ilość złącz 10/100/1000Mb/s - 24 porty, złącz SFP – 4 porty.
Bramka konwertująca sygnał Art-Net na cztery porty DMX512, zasilana napięciem z sieci 230V AC. Montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”. Preferowany model z trybem scalania sygnałów HTP i LTP oraz wersją protokołu Art-Net II. Złącze Ethernet pracujące w standardzie minimum 10/100BaseTX. Urządzenie wyposażone w minimum sześć diod sygnalizujących stan w którym znajduje się urządzenie (tryby pracy) oraz wyświetlacz i cztery klawisze służące do konfiguracji Art-Net, ustawień sieci Ethernet oraz konfigurację parametrów czasowych protokołu DMX takich jak: Brake, MAB, MBF, WAIT oraz ilości transmitowanych kanałów DMX.
Rozdzielacz sygnału DMX zasilany napięciem z sieci 230V AC, umożliwiający tworzenie rozgałęzień w rozbudowywanych instalacjach DMX przy pomocy splittera, obsługujący minimum 512 kanałów DMX, posiadający minimum 1 wejście DMX i 6 wyjść DMX, wejście sygnały DMX – 3 – pinowy wtyk, wyjście DMX 3 – pinowe gniazdo, poszczególne tory separowane optycznie oraz galwanicznie, urządzenie posiadające zabezpieczenie napięcia przebicia izolacji WE/Wy powyżej 5000 V,.Montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”.
Konsola oświetleniowa posiadająca wbudowane: minimum 8 encoderów, minimum 13 faderów, minimum 10 suwaków odtwarzania Playback oraz zapis na 200 stronach. Konsola powinna mieć wbudowany ciekłokrystaliczny, kolorowy monitor dotykowy, wbudowane min. 4 złącza DMX, wbudowane min. 4 złącza sieciowe oraz wbudowane min. 6 portów USB; wejście / wyjście MIDI , wejście audio. Sterownik oświetlenia powinien umożliwiać obsługę opraw konwencjonalnych, ruchomych, LED oraz media serwerów. Programowa możliwość pracy równoczesnej w min. 24 środowiskach DMX jednocześnie, łącznie 12 288 kanałów DMX pozwalająca zapisać minimum 5000 CUE, 4000 palet, 5000 grup. Preferowane urządzenie z możliwością podłączenia monitora dotykowego o rozdzielczości Full HD (1920x1200), możliwością dołączenia dodatkowych pól manualnych z suwakami (fader wing) oraz możliwością zdalnego sterowania.
Pokrowiec ochronny, aplikację do wizualizacji i do odtwarzania multimediów, zewnętrzny monitor dotykowy, tablet z systemem Android.
DIMMER do reflektorów teatralnych dwunastokanałowy, moc. jednego kanału min. 2000 W.
Szafa typu „Rack 19”
Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej.
|