GuidZP400 |
5ebbf418-35ab-43fc-bf6d-4e6b9f32dc67
|
Biuletyn |
551697-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran
|
Regon |
51074355100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zamkowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jeziorany
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89/539-27-52,
|
Zamawiajacy fax |
895 392 760
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@jeziorany.com.pl,
|
Adres strony url |
bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane jest w ramach projektu pn. „zdalna szkoła+” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl/?c=2248
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl/?c=2248
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Jeziorany Pl. Zamkowy 4 11-320 Jeziorany
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „zdalna szkoła+” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienie jest zakup i dostawa 34 sztuk przenośnych komputerów poleasingowych – laptopy poleasingowe wraz z oprogramowaniem systemowym.
2. Laptopy powinny posiadać parametry o parametrach technicznych zgodnych z poniższym opisem:
1) procesor który w testach PassMark dostępnych na stronie https://www.cpubenchmark.net/ ma wyniki min 3200 pkt na dzień 22 czerwca 2020.
2) pamięć min. RAM 8 GB;
3) dysk twardy 240 GB;
4) przekątna ekranu 14 "
5) zainstalowany system operacyjny wraz z licencją. UWAGA !! Zaoferowane oprogramowanie musi współpracować z już posiadanym przez szkoły oprogramowaniem, czyli systemem operacyjnym Microsoft oraz umożliwiającym łącznie się uczniów z nauczycielami za pośrednictwem „ Microsoft Teams” umożliwiając zdalną naukę.
6) złącza HDMI, USB 2.0, USB 3.0, RJ- 45, mini DisplayPort, minijack 3,5 mm(audio) złącza dokowania,
7) komunikacja Wi-Fi, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps;
8) multimedia czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon;
9) sterowanie klawiatura, touchpad;
4. Wykonawca w dniu dostawy wystawi deklarację pochodzenia komputerów przenośnych
5. Przedmiot zamówienia nie może być współfinansowany w okresie ostatnich 7 lat z środków Unii Europejskiej oraz dotacji krajowych z środków publicznych.
6. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia
7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wielkości 17 szt.
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Powyższy termin jest terminem maksymalnym. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
zamiast dokumentów, o których mowa III.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) w zakresie zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw.
2) W zakresie sprostowania omyłek pisarskich w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
3) W zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, jedynie o wzrost wartości VAT.
4) W zakresie zmiany zapisów umowy w części dotyczącej oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
5) W zakresie sposobu dostawy, w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na realizację zamówienia
6) W zakresie zmiany zapisów umowy w części dotyczącej zmian nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
7) W zakresie parametrów urządzeń w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionych pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia urządzeń albo jego wyposażenia w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie, jednak o parametrach wyższych lub równoważnych.
8) W zakresie terminu oraz przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów prawa – powodujące dostosowanie umowy do nowych oraz przedmiotu zamówienia do nowych przepisów.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|