„Dostawa 30 szt. komputerów przenośnych (laptopów) na potrzeby szkół podstawowych z gminy Zwoleń”

Data publikacji 2020-06-17
Data zakończenia 2020-06-25 00:00:00
Instytucja Gmina Zwoleń
Miejscowość Zwoleń
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551464-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa 30 szt. komputerów przenośnych typu laptop wraz oprogramowaniem i słuchawkami w celu umożliwienia prowadzenia zdalnego kształcenia w ramach realizacji projektu „Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego internetu” działania 1.1: ”Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. ZDALNA SZKOŁA + – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
w systemie kształcenia zdalnego.
2. Szczegółowy opis wymaganych parametrów komputerów oraz oprogramowania i słuchawek został określony w zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz w punktach poniżej.
3. Komputery dostarczone przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia powinny: być fabrycznie nowe i nieużywane, być wolne od obciążeń prawami osób trzecich, posiadać wyposażenie dodatkowe np. ładowarki, instrukcje obsługi w języku polskim, niezbędne do prawidłowego użytkowania i funkcjonowania urządzenia, posiadać oryginalne opakowanie producenta opatrzone w etykiety identyfikujące produkt, spełniać wymogi normy min. Energy Star 5.0 – lub równoważny, posiadać wszelkie wymagane przepisami deklaracje w tym deklarację CE, świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczanie do obrotu i stosowania na terenie UE,
4. Parametry techniczne komputerów, które zostały określone w niniejszej SIWZ, o ile nie zostało to określone inaczej, są paramentami minimalnymi, które muszą spełnić zaoferowane produkty.
5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiotowy sprzęt w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy a koszty te powinien uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego pisemnie, faksem, e:mail lub telefonicznie o terminie dostawy, z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym.
6. Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ wskazane są jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający wyjaśnia, że należy to traktować jako wykładnik oczekiwań jakości i w każdym przypadku uznaje, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
7. Wykonawca nie musi przy realizacji przedmiotu zamówienia stosować produktów co do których w SIWZ użyto znaków towarowych, patentów lub innych danych świadczących o konkretnym ich pochodzeniu, o których mowa w punkcie powyżej. Może wycenić
i zastosować produkt lub urządzenia inne równoważne, lecz o parametrach technicznych
i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SIWZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego produkty lub urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
W celu potwierdzenie, że oferowany równoważny system operacyjny i oprogramowanie biurowe spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego złoży: - dokumentację oprogramowania, której autentyczność będzie poświadczona przez wykonawcę, z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnienie przez zaoferowane oprogramowani opisanych w SIWZ wymagań, - zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsca w dokumentacji oprogramowania (nr strony), w których znajduje się potwierdzenie spełnienia tych wymagań,
W celu spełnienia posiadania odpowiednich certyfikatów lub norm Wykonawca może, powołać się na dokumenty równoważne wystawione przez podmioty mające siedzibę
w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub jeżeli z przyczyn niezależnych od siebie, nie ma możliwości uzyskania takich dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu.
8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony komputer(y) posiada(ją) wady lub jest(są) niezgodny z umową, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia lub jego części do czasu zaoferowania sprzętu zgodnego z umową lub wolnego od wad.
9. Dostarczenie przedmiotu zamówienia wolnego od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Gwarancja 1) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy licząc od dnia następnego od dnia odbioru ostatecznego produktu. 2) Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji komputerów, maksymalnie wydłużając okres minimalny o dodatkowe 12 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 13 SIWZ). 3) Zamawiający wymaga aby zadeklarowana przez Wykonawcę gwarancja była poparta gwarancją producenta komputerów nie krótszą niż długość gwarancji deklarowanej w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga, aby dostarczone komputery były objęte gwarancją producenta na czas nie krótszy niż zadeklarowana w ofercie gwarancja Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne producenta komputerów, potwierdzające jej długość na zadeklarowany w ofercie okres. 5) Wydłużenie okresu gwarancji o którym mowa w pkt. 2 dotyczy tylko komputerów.
11. Wykonawca, udzieli zamawiającemu rękojmi na komputery, na okres równy okresowi zadeklarowanej w ofercie gwarancji oraz 24 miesiące na pozostały sprzęt i oprogramowanie dostarczone w ramach niniejszej umowy. Bieg okresu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym licząc od dnia odbioru ostatecznego produktu.
12. Wszelkie reklamacje z tytułu gwarancji lub rękojmi będą zgłaszane bezpośredni Wykonawcy, który zobowiązuje się do ich rozpatrzenia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. Brak pisemnego stanowiska Wykonawcy w tym okresie będzie równoznaczne z uznaniem reklamacji.
13. Naprawy wynikające z udzielonej gwarancji lub rękojmi będą wykonywane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia zgłoszenia o którym mowa w pkt 12 lub, gdy jest to niemożliwe z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze
w innym uzgodnionym z Zamawiającym.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z reklamacją bezpośrednio do producenta urządzeń w ramach udzielonej przez niego gwarancji z pominięciem Wykonawcy.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej (PLN).
20. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej.
21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający nie zastrzega samodzielnego wykonania kluczowych części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 506cf6a6-2587-43d7-9225-e18b049bee57
Biuletyn 551464-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Zwoleń
Regon 67022343900000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kochanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zwoleń
Zamawiajacy kod pocztowy 26-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 762 210
Zamawiajacy fax 486 762 418
Zamawiajacy email przetargi@zwolen.pl
Adres strony url www.zwolen.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego internetu” działania 1.1: ”Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. ZDALNA SZKOŁA + – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zwolen.pl/index.php?id=548
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Zwoleniu, Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa 30 szt. komputerów przenośnych (laptopów) na potrzeby szkół podstawowych z gminy Zwoleń”
Numer referencyjny ES-ZP-271.7.20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa 30 szt. komputerów przenośnych typu laptop wraz oprogramowaniem i słuchawkami w celu umożliwienia prowadzenia zdalnego kształcenia w ramach realizacji projektu „Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego internetu” działania 1.1: ”Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. ZDALNA SZKOŁA + – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego. 2. Szczegółowy opis wymaganych parametrów komputerów oraz oprogramowania i słuchawek został określony w zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz w punktach poniżej. 3. Komputery dostarczone przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia powinny: być fabrycznie nowe i nieużywane, być wolne od obciążeń prawami osób trzecich, posiadać wyposażenie dodatkowe np. ładowarki, instrukcje obsługi w języku polskim, niezbędne do prawidłowego użytkowania i funkcjonowania urządzenia, posiadać oryginalne opakowanie producenta opatrzone w etykiety identyfikujące produkt, spełniać wymogi normy min. Energy Star 5.0 – lub równoważny, posiadać wszelkie wymagane przepisami deklaracje w tym deklarację CE, świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczanie do obrotu i stosowania na terenie UE, 4. Parametry techniczne komputerów, które zostały określone w niniejszej SIWZ, o ile nie zostało to określone inaczej, są paramentami minimalnymi, które muszą spełnić zaoferowane produkty. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiotowy sprzęt w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy a koszty te powinien uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego pisemnie, faksem, e:mail lub telefonicznie o terminie dostawy, z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym. 6. Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ wskazane są jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający wyjaśnia, że należy to traktować jako wykładnik oczekiwań jakości i w każdym przypadku uznaje, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 7. Wykonawca nie musi przy realizacji przedmiotu zamówienia stosować produktów co do których w SIWZ użyto znaków towarowych, patentów lub innych danych świadczących o konkretnym ich pochodzeniu, o których mowa w punkcie powyżej. Może wycenić i zastosować produkt lub urządzenia inne równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SIWZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego produkty lub urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W celu potwierdzenie, że oferowany równoważny system operacyjny i oprogramowanie biurowe spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego złoży: - dokumentację oprogramowania, której autentyczność będzie poświadczona przez wykonawcę, z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnienie przez zaoferowane oprogramowani opisanych w SIWZ wymagań, - zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsca w dokumentacji oprogramowania (nr strony), w których znajduje się potwierdzenie spełnienia tych wymagań, W celu spełnienia posiadania odpowiednich certyfikatów lub norm Wykonawca może, powołać się na dokumenty równoważne wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub jeżeli z przyczyn niezależnych od siebie, nie ma możliwości uzyskania takich dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu. 8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony komputer(y) posiada(ją) wady lub jest(są) niezgodny z umową, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia lub jego części do czasu zaoferowania sprzętu zgodnego z umową lub wolnego od wad. 9. Dostarczenie przedmiotu zamówienia wolnego od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Gwarancja 1) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy licząc od dnia następnego od dnia odbioru ostatecznego produktu. 2) Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji komputerów, maksymalnie wydłużając okres minimalny o dodatkowe 12 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 13 SIWZ). 3) Zamawiający wymaga aby zadeklarowana przez Wykonawcę gwarancja była poparta gwarancją producenta komputerów nie krótszą niż długość gwarancji deklarowanej w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga, aby dostarczone komputery były objęte gwarancją producenta na czas nie krótszy niż zadeklarowana w ofercie gwarancja Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne producenta komputerów, potwierdzające jej długość na zadeklarowany w ofercie okres. 5) Wydłużenie okresu gwarancji o którym mowa w pkt. 2 dotyczy tylko komputerów. 11. Wykonawca, udzieli zamawiającemu rękojmi na komputery, na okres równy okresowi zadeklarowanej w ofercie gwarancji oraz 24 miesiące na pozostały sprzęt i oprogramowanie dostarczone w ramach niniejszej umowy. Bieg okresu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym licząc od dnia odbioru ostatecznego produktu. 12. Wszelkie reklamacje z tytułu gwarancji lub rękojmi będą zgłaszane bezpośredni Wykonawcy, który zobowiązuje się do ich rozpatrzenia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. Brak pisemnego stanowiska Wykonawcy w tym okresie będzie równoznaczne z uznaniem reklamacji. 13. Naprawy wynikające z udzielonej gwarancji lub rękojmi będą wykonywane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia zgłoszenia o którym mowa w pkt 12 lub, gdy jest to niemożliwe z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze w innym uzgodnionym z Zamawiającym. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z reklamacją bezpośrednio do producenta urządzeń w ramach udzielonej przez niego gwarancji z pominięciem Wykonawcy. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 19. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej (PLN). 20. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej. 21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 22. Zamawiający nie zastrzega samodzielnego wykonania kluczowych części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda składania dodatkowych dokumentów, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wykonawcy są zobowiązani złożyć razem z ofertą oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda składania dodatkowych dokumentów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani złożyć razem z ofertą oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji VI SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp tj. 1) karty katalogowej / kart katalogowych urządzenia lub, 2) opisu technicznego urządzenia lub, 3) innych podobnych materiałów o których mowa § 13 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 poz. 1126) zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeni wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji (zaznaczeniem odpowiedniego fragmentu), w których znajduje się potwierdzenie spełnienia wymagań (parametrów) Zamawiającego. Autentyczność tych dokumentów musi być poświadczona przez wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Ogólne warunki umowy określa załącznik do niniejszej Specyfikacji. 2. Zamawiający, przewiduje możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) Wystąpią okoliczności wymienione w art. 144 ustawy Pzp. b) Wystąpi konieczność zmiany terminu przewidzianego na zakończenie zadania spowodowane działania siły wyższej, która uniemożliwiła terminowe wykonanie zamówienia. c) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. d) Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia o dostawę dodatkowych max. 3 szt. komputerów (z oprogramowaniem i słuchawkami) zaoferowanych przez wykonawcę w złożonej ofercie tj. modelu i cenie.
IV 4 4 data 2020-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)