DOSTAWA ECHOKARDIOGRAFU ORAZ TESTU WYSIŁKOWEGO EKG

Data publikacji 2020-06-17
Data zakończenia 2020-06-25 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Międzychód
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551468-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

a) DOSTAWA do siedziby Zamawiającego ECHOKARDIOGRAFU oraz/lub TESTU WYSIŁKOWEGO – zwanych sprzętem/wyposażeniem medycznym
b) MONTAŻ i INSTALACJA dostarczanego sprzętu medycznego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu
c) SZKOLENIE wskazanego przez Zamawiającego PERSONELU Z ZAKRESU PRAWIDŁOWEJ OBSŁUGI DOSTARCZANEGO SPRZĘTU. Szkolenie musi być potwierdzone protokołem.
d) NIEODPŁATNE PRZEGLĄDY GWARANCYJNE W OKRESIE UDZIELONEJ GWARANCJI z zapewnieniem stosownych wpisów w paszportach technicznych sprzętu,
e) Oferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy nić 2019), wolny od wad, objęty gwarancją (warunki gwarancji i serwisu określa załącznik do SIWZ)
f) Zaoferowany sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175 z późn. zm.),
Każdy z Pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postepowanie przetargowe na każdy Pakiet może być rozstrzygnięte na korzyść innego Wykonawcy.

Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określają załączniki do SIWZ – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d77efeb-7a1a-4719-9cc7-66ac7cdf2702
Biuletyn 551468-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00031024900000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Międzychód
Zamawiajacy kod pocztowy 64-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48957482011
Zamawiajacy fax +48957482711
Zamawiajacy email zampub@spzoz-miedzychod.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-miedzychod.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ECHOKARDIOGRAFU ORAZ TESTU WYSIŁKOWEGO EKG
Numer referencyjny AG/ZP-05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) DOSTAWA do siedziby Zamawiającego ECHOKARDIOGRAFU oraz/lub TESTU WYSIŁKOWEGO – zwanych sprzętem/wyposażeniem medycznym b) MONTAŻ i INSTALACJA dostarczanego sprzętu medycznego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu c) SZKOLENIE wskazanego przez Zamawiającego PERSONELU Z ZAKRESU PRAWIDŁOWEJ OBSŁUGI DOSTARCZANEGO SPRZĘTU. Szkolenie musi być potwierdzone protokołem. d) NIEODPŁATNE PRZEGLĄDY GWARANCYJNE W OKRESIE UDZIELONEJ GWARANCJI z zapewnieniem stosownych wpisów w paszportach technicznych sprzętu, e) Oferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy nić 2019), wolny od wad, objęty gwarancją (warunki gwarancji i serwisu określa załącznik do SIWZ) f) Zaoferowany sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175 z późn. zm.), Każdy z Pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postepowanie przetargowe na każdy Pakiet może być rozstrzygnięte na korzyść innego Wykonawcy. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określają załączniki do SIWZ – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca nie może zastrzec informacji których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 3. W przypadku zastrzeżenia informacji wykonawca, ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (DZ. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z późn. zm.)”. 4. Do spraw nieuregulowanych w SIWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy. 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor SPZOZ Międzychodzie ul. Szpitalna 10 64-400 Międzychód • inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Międzychodzie jest Pani Beata Hrycej mail: iod@spzoz-miedzychod.com.pl ; tel. 668 212 249 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „DOSTAWA ECHOKARDIOGRAFU ORAZ TESTU WYSIŁKOWEGO” AG/ZP – 05/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt 4
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń/dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Celem potwierdzenia, że przedmiot będzie wykonywany prawidłowo Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń/dokumentów: a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający oczekuje nie mniej niż 3 referencje dotyczące dostawy sprzętu medycznego tożsamego z oferowanym – potwierdzające należycie wykonaną dostawę.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć również następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) Ofertę Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony Załącznik nr 7A lub/i nr 7B do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Nr Pakietu 5.000,00 zł Nr Pakietu 1.500,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie: Pekao S.A. I/O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 z dopiskiem „WADIUM – AG/ZP-5/2020” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, należy dołączyć do składanej oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu bądź zatrzymania wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z uwzględnieniem przepisu art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust.4 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień w/w umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
IV 4 4 data 2020-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 ECHOKARDIOGRAF
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, nie starszy niż 2019, Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określają załączniki do SIWZ – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 TEST WYSIŁKOWY EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, nie starszy niż 2019r. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określają załączniki do SIWZ – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych
  

Criterion

Kryteria PRZEDŁUŻENIE TERMINU GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria JAKOŚĆ TECHNICZNA
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)