Dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku

Data publikacji 2020-06-17
Data zakończenia 2020-07-06 00:00:00
Instytucja Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Specjalne produkty odżywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550566-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158000006, 158800006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0fcaaf8-f8fd-4bfa-a73e-2aeb3af0ec95
Biuletyn 550566-N-2020
Zamawiajacy nazwa Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku
Regon 51103609200000
Zamawiajacy adres ulica Grajewska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 876 103 742,
Zamawiajacy fax 876 104 118
Zamawiajacy email zss4elk@op.pl,
Adres strony url www.sosw.miastoelk.pl
Adres strony internetowej narzedzia nie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bib.powiat.elk.pl/wiadomosci/8356/ogloszenia_przetargow
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego- w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, kurier, posłaniec lub osobiście
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku
Numer referencyjny SOSW.272.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia – nie spełnia. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnej kopii.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia – nie spełnia. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnej kopii.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1- wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia – nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Inne dokumenty niewymienione - formularz ofertowy (wzór załącznika nr 5 do SIWZ) - formularz ceny (wzór załącznika nr 5A do SIWZ) - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 6 do SIWZ)- składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ART. SPOŻYWCZE TZW. SUCHE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WARZYWA, OWOCE, JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MIĘSO I WĘDLINY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15880000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa NABIAŁ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa MROŻONKI I RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / /zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe /, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i wędliny); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby); co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ełku, ul. Grajewska 16 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Należność za partię zamówionego i dostarczonego asortymentu będzie płatna na podstawie wystawionej faktury VAT na wskazane konto bankowe przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Faktury wystawiane będą na następujące dane: NABYWCA: Powiat Ełcki, ul Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, NIP: 848-18- 27-319; ODBIORCA: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A, 19-300 Ełk. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)