Usługa polegająca na przeprowadzeniu weryfikacji stanu aktualnego i sposobu osiągnięcia stanu docelowego w zakresie uzyskania informacji przestrzegania postanowień ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2018 r. poz. 1560 ze zm.) przez podmioty lecznicze utworzone i nadzorowane przez Ministra Obrony Narodowej działające w formie samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i instytutów badawczych

Data publikacji 2020-06-17
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Obrony Narodowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi audytu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550885-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 728100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu weryfikacji stanu aktualnego i określenie stanu docelowego w zakresie przestrzegania postanowień ustawy z dnia 5 lipca 2018 roku o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa przez podmioty lecznicze utworzone i nadzorowane przez Ministra Obrony Narodowej, wyszczególnione w ust. 2.
2. Podmioty lecznicze wojskowej służby zdrowia będące operatorami usługi kluczowej:
- Wojskowy Instytut Medyczny w Warszawie,
- 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Lublinie (filia w Ełku),
- 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu,
- 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Krakowie,
- 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Bydgoszczy,
- 105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ w Żarach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f04b1f05-b4f9-495e-8358-c191ae29798c
Biuletyn 550885-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Obrony Narodowej
Regon 01487280600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 218
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261840007
Zamawiajacy fax +48261840642
Zamawiajacy email zamowienia@mon.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Administracyjny al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa polegająca na przeprowadzeniu weryfikacji stanu aktualnego i sposobu osiągnięcia stanu docelowego w zakresie uzyskania informacji przestrzegania postanowień ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2018 r. poz. 1560 ze zm.) przez podmioty lecznicze utworzone i nadzorowane przez Ministra Obrony Narodowej działające w formie samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i instytutów badawczych
Numer referencyjny 15/ZP/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu weryfikacji stanu aktualnego i określenie stanu docelowego w zakresie przestrzegania postanowień ustawy z dnia 5 lipca 2018 roku o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa przez podmioty lecznicze utworzone i nadzorowane przez Ministra Obrony Narodowej, wyszczególnione w ust. 2. 2. Podmioty lecznicze wojskowej służby zdrowia będące operatorami usługi kluczowej: - Wojskowy Instytut Medyczny w Warszawie, - 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Lublinie (filia w Ełku), - 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu, - 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Krakowie, - 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Bydgoszczy, - 105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ w Żarach.
Cpv glowny przedmiot 72810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow 1. Co najmniej jedna osoba z zespołu musi posiadać certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001; 2. Co najmniej jedna osoba z zespołu musi posiadać certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania według normy ISO/IEC 22301; 3. Co najmniej jedna osoba z zespołu musi posiadać certyfikat wymieniony w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzania Audytu (Dz. U. z 2018 r., poz. 1999), z wyłączeniem certyfikatów, wymienionych w pkt 3 i 4 przedmiotowego rozporządzenia
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 1, zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Wykonawcy ci potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Ocena spełniania przez Wykonawcę określonych powyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunki. 6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 5. 7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca zrealizował co najmniej 2 projekty dotyczące wdrożenia wymagań norm ISO 27001 o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto w organizacjach zatrudniających co najmniej 100 pracowników; 2. Wykonawca zrealizował co najmniej 2 projekty dotyczących wdrożenia wymagań norm ISO 22301 o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto w organizacjach zatrudniających co najmniej 100 pracowników; 3. Wykonawca zrealizował, co najmniej 2 projekty w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto każdy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 1, zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Wykonawcy ci potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Ocena spełniania przez Wykonawcę określonych powyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunki. 6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 5. 7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) kopie dokumentów, o których mowa w Rozdz. V ust. 1 pkt 2 lit. a SIWZ; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ, ust. 10 oraz ust. 11 SIWZ – jeżeli dotyczy, 3) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 2 SIWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium,
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Bankowy Zamawiającego nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 4. Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie znaku sprawy: 15/ZP/20. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas wykonania usługi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)