DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO DO AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Data publikacji 2020-06-17
Data zakończenia 2020-06-26 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551485-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392243001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Akademii Sztuki Wojennej sprzętu gospodarczego w tym: miotły, szczotki, mopy, dozowniki na mydło, wiadra, ścierki, pa-pier toaletowy, ręczniki papierowe, worki i inne artykuły do utrzymania czystości.
2. Szczegółowy wykaz oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawiera
załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ – „Wzór umowy”)
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% ilości każdego asortymentu ujętego w tabeli załącznika nr 1 do oferty, pozostałe 80% zostanie opcjonal-nie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiające-go, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
1) zamówienie realizowane będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2020 r. lub do wykorzystania wartości umowy brutto.
2) dostawy realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień jednostkowych
w terminie: od 2 do maksymalnie 6 dni kalendarzowych od dnia następnego po dniu
otrzymania jednostkowego zamówienia (zgodnie ze złożoną ofertą).
3) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 adfa40f4-e7ae-439b-9c4c-018d348158fc
Biuletyn 551485-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 01157424400000
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email d.magdziarz@akademia.mil.pl,
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-910 Warszawa, Al. gen. A. Chruściela 103, Akademia Sztuki Wojennej, Punkt Podawczy – budynek nr 4 – portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO DO AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Numer referencyjny PK.ZZP.261.31.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Akademii Sztuki Wojennej sprzętu gospodarczego w tym: miotły, szczotki, mopy, dozowniki na mydło, wiadra, ścierki, pa-pier toaletowy, ręczniki papierowe, worki i inne artykuły do utrzymania czystości. 2. Szczegółowy wykaz oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ – „Wzór umowy”) 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% ilości każdego asortymentu ujętego w tabeli załącznika nr 1 do oferty, pozostałe 80% zostanie opcjonal-nie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiające-go, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto. 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 1) zamówienie realizowane będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. lub do wykorzystania wartości umowy brutto. 2) dostawy realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień jednostkowych w terminie: od 2 do maksymalnie 6 dni kalendarzowych od dnia następnego po dniu otrzymania jednostkowego zamówienia (zgodnie ze złożoną ofertą). 3) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej.
Cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie realizowane będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. lub do wykorzystania wartości umowy brutto.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt III.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryg-nału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie pro-wadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa ty-siące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następu-jących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kre-dytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo-ści (t.j. 2020, poz. 299). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie nr rachunku: 62 1130 1017 0020 1546 2290 0001 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu PK.ZZP.261.31.2020”. Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium: a) w przypadku oferty w formie papierowej: oryginał w formie papierowej należy załączyć do oferty lub w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwali-fikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela, tj. osobę uprawnioną do wystawienia gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej po-przez funkcjonalność „ZADAJ PYTANIE”; b) w przypadku oferty w formie elektronicznej: wraz z ofertą złożoną za pośred-nictwem Platformy w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifi-kowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela, tj. osobę uprawnioną do wystawienia gwarancji/ poręczenia w postaci elektronicznej lub oryginał gwarancji/poręczenia w wersji papierowej (pisemnej), opatrzony własno-ręcznym podpisem gwaranta/poręczyciela – złożonym przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego – adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, w kopercie zawierającej dane teleadresowe Wykonawcy, opisanej hasłem: „Wadium w postępowaniu nr PK.ZZP.261.31.2020”. W tym przypadku zaleca się, aby kopia elektroniczna (skan) dokumentu gwarancji/poręczenia wadium, poświadczona kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy, została dodatkowo dołączona do oferty sporządzanej w postaci elektronicznej i składanej za pośrednictwem Platformy. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysoko-ści. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku ban-kowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy Pzp. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. Zamawiający zaleca, aby w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną (np. konsorcja, spółki cywilne) dokument wadialny składany był wspólnie, tzn. by w dokumencie wadialnym wymienieni byli wszyscy Wykonawcy wspólnie występujący o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza złożenie gwaran-cji wadialnej wystawionej wyłącznie na pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli dokument wadialny wystawiony został po zawiązaniu konsorcjum, spółki cywilnej.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wyko-nawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnie-nia tego faktu spoczywa na Wykonawcy; 2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wów-czas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy, w takim przypadku Wykonawca zrzeka się roszczeń odszkodowawczych z tytułu utra-conych korzyści. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80 % wartości umowy (mak-symalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1), 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej w poszczególnych rodzajach asortymentów /zwiększenia lub zmniejszenia/ z zachowaniem cen jednostkowych.
IV 4 4 data 2020-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji jednostkowego zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)