GuidZP400 |
adfa40f4-e7ae-439b-9c4c-018d348158fc
|
Biuletyn |
551485-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
Regon |
01157424400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261814085,
|
Zamawiajacy fax |
261813217
|
Zamawiajacy email |
d.magdziarz@akademia.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.akademia.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-910 Warszawa, Al. gen. A. Chruściela 103, Akademia Sztuki Wojennej, Punkt Podawczy – budynek nr 4 – portiernia (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO DO AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
|
Numer referencyjny |
PK.ZZP.261.31.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Akademii Sztuki Wojennej sprzętu gospodarczego w tym: miotły, szczotki, mopy, dozowniki na mydło, wiadra, ścierki, pa-pier toaletowy, ręczniki papierowe, worki i inne artykuły do utrzymania czystości.
2. Szczegółowy wykaz oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zawiera
załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ – „Wzór umowy”)
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% ilości każdego asortymentu ujętego w tabeli załącznika nr 1 do oferty, pozostałe 80% zostanie opcjonal-nie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiające-go, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
1) zamówienie realizowane będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2020 r. lub do wykorzystania wartości umowy brutto.
2) dostawy realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień jednostkowych
w terminie: od 2 do maksymalnie 6 dni kalendarzowych od dnia następnego po dniu
otrzymania jednostkowego zamówienia (zgodnie ze złożoną ofertą).
3) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2020 r. lub do wykorzystania wartości umowy brutto.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt III.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryg-nału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie pro-wadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa ty-siące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następu-jących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kre-dytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo-ści (t.j. 2020, poz. 299).
3. Sposób wniesienia wadium:
1) wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie nr rachunku:
62 1130 1017 0020 1546 2290 0001 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu PK.ZZP.261.31.2020”. Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty;
2) pozostałe formy wadium:
a) w przypadku oferty w formie papierowej: oryginał w formie papierowej należy załączyć do oferty lub w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwali-fikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela, tj. osobę uprawnioną do wystawienia gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej po-przez funkcjonalność „ZADAJ PYTANIE”;
b) w przypadku oferty w formie elektronicznej: wraz z ofertą złożoną za pośred-nictwem Platformy w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifi-kowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela, tj. osobę uprawnioną do wystawienia gwarancji/ poręczenia w postaci elektronicznej lub oryginał gwarancji/poręczenia w wersji papierowej (pisemnej), opatrzony własno-ręcznym podpisem gwaranta/poręczyciela – złożonym przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego – adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter) osobiście lub
za pośrednictwem operatora pocztowego, w kopercie zawierającej dane
teleadresowe Wykonawcy, opisanej hasłem: „Wadium w postępowaniu
nr PK.ZZP.261.31.2020”. W tym przypadku zaleca się, aby kopia elektroniczna (skan) dokumentu gwarancji/poręczenia wadium, poświadczona kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy, została dodatkowo dołączona do oferty sporządzanej w postaci elektronicznej i składanej za pośrednictwem Platformy.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysoko-ści.
1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku ban-kowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego).
2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2,
4 ustawy Pzp.
3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych
w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz
5 ustawy Pzp.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną
(np. konsorcja, spółki cywilne) dokument wadialny składany był wspólnie, tzn. by
w dokumencie wadialnym wymienieni byli wszyscy Wykonawcy wspólnie występujący
o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza złożenie gwaran-cji wadialnej wystawionej wyłącznie na pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli dokument wadialny wystawiony został po zawiązaniu konsorcjum, spółki cywilnej.
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wyko-nawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnie-nia tego faktu spoczywa na Wykonawcy;
2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wów-czas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy,
w takim przypadku Wykonawca zrzeka się roszczeń odszkodowawczych z tytułu utra-conych korzyści. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80 % wartości umowy (mak-symalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1),
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej w poszczególnych rodzajach asortymentów /zwiększenia lub zmniejszenia/ z zachowaniem cen jednostkowych.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|