Przedmiotem zamówienia jest :
- dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
- dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
- dostawa sprzętu IT i multimediów
- dostawa wyposażenia placu zabaw
Zamawiający dzieli zamówienie na 4 poniżej opisane części :
1)część 1 – Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
obejmuję dostawę poniższych elementów:
- stół przedszkolny – szt.6
- krzesełka dziecięce – 50 szt.
- szafa zamykana – szt.2
- regał otwarty – szt.4
- biurko dla nauczyciela – szt.2
- krzesło dla nauczyciela – szt.2
- leżaki – szt.50
- pufy – szt.20
- pościel – szt.50
- szafki – szt.20
- tablica magnetyczna suchościeralna – szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ
2)część 2 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
obejmuje dostawę poniższych elementów:
- zabawki różne
- pomoce dydaktyczne ( m.in. słuchowiska z bajkami, gry planszowe, książki z ćwiczeniami, gry, mapy, plansze przyrodnicze, puzzle, zestawy edukacyjne)
- artykuły plastyczne ( m.in. brystol, kolorowy papier rysunkowy, bibuła, nożyczki, klej, markery, plastelina, kredki, farby, pędzle do malowania, tektura falista)
- pomoce do zajęć sensorycznych ( m.in.sensoryczne piłeczki i klepsydry, puszki dźwiękowe, pozytywki, dzwonki, kastaniety, marakasy, piłeczki, maty z kieszeniami, mozaiki, zgadywanki)
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ
3)część 3 – Dostawa sprzętu IT i multimediów
obejmuje dostawę poniższych urządzeń:
- komputer przenośny z oprogramowaniem – szt.2
- tablica interaktywna z systemem mocowania – szt. 2
- urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
- drukarka – szt.1
- cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem – szt.1
- telewizor szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ
4) część 4 - Dostawa wyposażenia placu zabaw
obejmuje dostawę, montaż poniższego elementu:
- karuzela – szt.1
- bujaki, sprężynowce – szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ
|
GuidZP400 |
9c34b4d4-ba63-4064-bbda-937a72eb1523
|
Biuletyn |
551314-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski Oława
|
Regon |
52500400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zamkowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oława
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 303 55 01,
|
Zamawiajacy fax |
71 303 55 00
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@um.olawa.pl,
|
Adres strony url |
www.um.olawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedsięwzięcie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.olawa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.olawa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Popcztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, Biuro podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU „SUPER START – URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE”
|
Numer referencyjny |
INW.271/9/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest :
- dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
- dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
- dostawa sprzętu IT i multimediów
- dostawa wyposażenia placu zabaw
Zamawiający dzieli zamówienie na 4 poniżej opisane części :
1)część 1 – Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
obejmuję dostawę poniższych elementów:
- stół przedszkolny – szt.6
- krzesełka dziecięce – 50 szt.
- szafa zamykana – szt.2
- regał otwarty – szt.4
- biurko dla nauczyciela – szt.2
- krzesło dla nauczyciela – szt.2
- leżaki – szt.50
- pufy – szt.20
- pościel – szt.50
- szafki – szt.20
- tablica magnetyczna suchościeralna – szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ
2)część 2 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
obejmuje dostawę poniższych elementów:
- zabawki różne
- pomoce dydaktyczne ( m.in. słuchowiska z bajkami, gry planszowe, książki z ćwiczeniami, gry, mapy, plansze przyrodnicze, puzzle, zestawy edukacyjne)
- artykuły plastyczne ( m.in. brystol, kolorowy papier rysunkowy, bibuła, nożyczki, klej, markery, plastelina, kredki, farby, pędzle do malowania, tektura falista)
- pomoce do zajęć sensorycznych ( m.in.sensoryczne piłeczki i klepsydry, puszki dźwiękowe, pozytywki, dzwonki, kastaniety, marakasy, piłeczki, maty z kieszeniami, mozaiki, zgadywanki)
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ
3)część 3 – Dostawa sprzętu IT i multimediów
obejmuje dostawę poniższych urządzeń:
- komputer przenośny z oprogramowaniem – szt.2
- tablica interaktywna z systemem mocowania – szt. 2
- urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
- drukarka – szt.1
- cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem – szt.1
- telewizor szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ
4) część 4 - Dostawa wyposażenia placu zabaw
obejmuje dostawę, montaż poniższego elementu:
- karuzela – szt.1
- bujaki, sprężynowce – szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Projekt umowy (zał. nr 3 do siwz).
2. Przewidywane zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian określono w projekcie umowy (zał. nr 3 do siwz), w tym:
1) Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, wynikające ze złożonej oferty, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana ceny ofertowej z uwagi na ustawową zmianę podatku od towarów i usług VAT nie wymaga aneksu do umowy.
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2020-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 data |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Obejmuję dostawę poniższych elementów:
- stół przedszkolny – szt.6
- krzesełka dziecięce – 50 szt.
- szafa zamykana – szt.2
- regał otwarty – szt.4
- biurko dla nauczyciela – szt.2
- krzesło dla nauczyciela – szt.2
- leżaki – szt.50
- pufy – szt.20
- pościel – szt.50
- szafki – szt.20
- tablica magnetyczna suchościeralna – szt.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Obejmuje dostawę poniższych elementów:
- zabawki różne
- pomoce dydaktyczne ( m.in. słuchowiska z bajkami, gry planszowe, książki z ćwiczeniami, gry, mapy, plansze przyrodnicze, puzzle, zestawy edukacyjne)
- artykuły plastyczne ( m.in. brystol, kolorowy papier rysunkowy, bibuła, nożyczki, klej, markery, plastelina, kredki, farby, pędzle do malowania, tektura falista)
- pomoce do zajęć sensorycznych ( m.in.sensoryczne piłeczki i klepsydry, puszki dźwiękowe, pozytywki, dzwonki, kastaniety, marakasy, piłeczki, maty z kieszeniami, mozaiki, zgadywanki)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu IT i multimediów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Obejmuje dostawę poniższych urządzeń:
- komputer przenośny z oprogramowaniem – szt.2
- tablica interaktywna z systemem mocowania – szt. 2
- urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
- drukarka – szt.1
- cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem – szt.1
- telewizor szt.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia placu zabaw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37535200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Obejmuje dostawę, montaż poniższego elementu:
- karuzela – szt.1
- bujaki, sprężynowce – szt.2
|
| |