DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU „SUPER START – URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE”

Data publikacji 2020-06-17
Data zakończenia 2020-06-25 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski Oława
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551314-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 375200009, 302131006, 375352009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
- dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
- dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
- dostawa sprzętu IT i multimediów
- dostawa wyposażenia placu zabaw

Zamawiający dzieli zamówienie na 4 poniżej opisane części :
1)część 1 – Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
obejmuję dostawę poniższych elementów:
- stół przedszkolny – szt.6
- krzesełka dziecięce – 50 szt.
- szafa zamykana – szt.2
- regał otwarty – szt.4
- biurko dla nauczyciela – szt.2
- krzesło dla nauczyciela – szt.2
- leżaki – szt.50
- pufy – szt.20
- pościel – szt.50
- szafki – szt.20
- tablica magnetyczna suchościeralna – szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ


2)część 2 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
obejmuje dostawę poniższych elementów:
- zabawki różne
- pomoce dydaktyczne ( m.in. słuchowiska z bajkami, gry planszowe, książki z ćwiczeniami, gry, mapy, plansze przyrodnicze, puzzle, zestawy edukacyjne)
- artykuły plastyczne ( m.in. brystol, kolorowy papier rysunkowy, bibuła, nożyczki, klej, markery, plastelina, kredki, farby, pędzle do malowania, tektura falista)
- pomoce do zajęć sensorycznych ( m.in.sensoryczne piłeczki i klepsydry, puszki dźwiękowe, pozytywki, dzwonki, kastaniety, marakasy, piłeczki, maty z kieszeniami, mozaiki, zgadywanki)
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ


3)część 3 – Dostawa sprzętu IT i multimediów
obejmuje dostawę poniższych urządzeń:
- komputer przenośny z oprogramowaniem – szt.2
- tablica interaktywna z systemem mocowania – szt. 2
- urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
- drukarka – szt.1
- cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem – szt.1
- telewizor szt.2
Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ

4) część 4 - Dostawa wyposażenia placu zabaw
obejmuje dostawę, montaż poniższego elementu:
- karuzela – szt.1
- bujaki, sprężynowce – szt.2

Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c34b4d4-ba63-4064-bbda-937a72eb1523
Biuletyn 551314-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski Oława
Regon 52500400000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zamkowy
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 303 55 01,
Zamawiajacy fax 71 303 55 00
Zamawiajacy email sekretariat@um.olawa.pl,
Adres strony url www.um.olawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedsięwzięcie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.olawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.olawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Popcztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, Biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU „SUPER START – URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE”
Numer referencyjny INW.271/9/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest : - dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych - dostawa sprzętu IT i multimediów - dostawa wyposażenia placu zabaw Zamawiający dzieli zamówienie na 4 poniżej opisane części : 1)część 1 – Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych obejmuję dostawę poniższych elementów: - stół przedszkolny – szt.6 - krzesełka dziecięce – 50 szt. - szafa zamykana – szt.2 - regał otwarty – szt.4 - biurko dla nauczyciela – szt.2 - krzesło dla nauczyciela – szt.2 - leżaki – szt.50 - pufy – szt.20 - pościel – szt.50 - szafki – szt.20 - tablica magnetyczna suchościeralna – szt.2 Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ 2)część 2 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych obejmuje dostawę poniższych elementów: - zabawki różne - pomoce dydaktyczne ( m.in. słuchowiska z bajkami, gry planszowe, książki z ćwiczeniami, gry, mapy, plansze przyrodnicze, puzzle, zestawy edukacyjne) - artykuły plastyczne ( m.in. brystol, kolorowy papier rysunkowy, bibuła, nożyczki, klej, markery, plastelina, kredki, farby, pędzle do malowania, tektura falista) - pomoce do zajęć sensorycznych ( m.in.sensoryczne piłeczki i klepsydry, puszki dźwiękowe, pozytywki, dzwonki, kastaniety, marakasy, piłeczki, maty z kieszeniami, mozaiki, zgadywanki) Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ 3)część 3 – Dostawa sprzętu IT i multimediów obejmuje dostawę poniższych urządzeń: - komputer przenośny z oprogramowaniem – szt.2 - tablica interaktywna z systemem mocowania – szt. 2 - urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt. - drukarka – szt.1 - cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem – szt.1 - telewizor szt.2 Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ 4) część 4 - Dostawa wyposażenia placu zabaw obejmuje dostawę, montaż poniższego elementu: - karuzela – szt.1 - bujaki, sprężynowce – szt.2 Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Projekt umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Przewidywane zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian określono w projekcie umowy (zał. nr 3 do siwz), w tym: 1) Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, wynikające ze złożonej oferty, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana ceny ofertowej z uwagi na ustawową zmianę podatku od towarów i usług VAT nie wymaga aneksu do umowy. 2) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
IV 4 4 data 2020-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2020-07-15T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Obejmuję dostawę poniższych elementów: - stół przedszkolny – szt.6 - krzesełka dziecięce – 50 szt. - szafa zamykana – szt.2 - regał otwarty – szt.4 - biurko dla nauczyciela – szt.2 - krzesło dla nauczyciela – szt.2 - leżaki – szt.50 - pufy – szt.20 - pościel – szt.50 - szafki – szt.20 - tablica magnetyczna suchościeralna – szt.2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Obejmuje dostawę poniższych elementów: - zabawki różne - pomoce dydaktyczne ( m.in. słuchowiska z bajkami, gry planszowe, książki z ćwiczeniami, gry, mapy, plansze przyrodnicze, puzzle, zestawy edukacyjne) - artykuły plastyczne ( m.in. brystol, kolorowy papier rysunkowy, bibuła, nożyczki, klej, markery, plastelina, kredki, farby, pędzle do malowania, tektura falista) - pomoce do zajęć sensorycznych ( m.in.sensoryczne piłeczki i klepsydry, puszki dźwiękowe, pozytywki, dzwonki, kastaniety, marakasy, piłeczki, maty z kieszeniami, mozaiki, zgadywanki)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu IT i multimediów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Obejmuje dostawę poniższych urządzeń: - komputer przenośny z oprogramowaniem – szt.2 - tablica interaktywna z systemem mocowania – szt. 2 - urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt. - drukarka – szt.1 - cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem – szt.1 - telewizor szt.2
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia placu zabaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37535200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Obejmuje dostawę, montaż poniższego elementu: - karuzela – szt.1 - bujaki, sprężynowce – szt.2
  

Criterion

Kryteria termin płatnosci faktur
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)