"Rozbudowa systemu wirtualizacji desktopów (licencje Horizon Enterprise) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej”

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-06-26 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550520-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu wirtualizacji desktopów (licencje Horizon Enterprise) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie/zapewnienia udzielenia przez uprawnionych/ bezterminowych i niewyłącznych licencji na oprogramowanie VMware Horizon Enterprise VMware Horizon 7 Enterprise: 10 Pack (Named Users) 14 sztuk ze wsparciem na rok.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej jako: OPZ) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ,
który zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego w formacie .pdf. OPZ stanowi integralną część SIWZ i Wykonawca zobowiązany
jest do zapoznania się z nim przed złożeniem oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac69231c-91bf-476a-92fe-c6c8c30c2295
Biuletyn 550520-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Regon 07218174100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 4971 851
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
Adres strony url https://bielsko-biala.pl/
Adres strony internetowej Nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.um.bielsko.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.um.bielsko.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony Nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej – Dziennik Podawczy, pl. Ratuszowy 6 (parter).
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu "Rozbudowa systemu wirtualizacji desktopów (licencje Horizon Enterprise) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej”
Numer referencyjny ZP.271.2.72.2020.JP
Rodzaj zamowienia 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu wirtualizacji desktopów (licencje Horizon Enterprise) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie/zapewnienia udzielenia przez uprawnionych/ bezterminowych i niewyłącznych licencji na oprogramowanie VMware Horizon Enterprise VMware Horizon 7 Enterprise: 10 Pack (Named Users) 14 sztuk ze wsparciem na rok. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej jako: OPZ) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, który zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego w formacie .pdf. OPZ stanowi integralną część SIWZ i Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z nim przed złożeniem oferty.
Cpv glowny przedmiot 48620000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 1)Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2)Termin zakończenia realizacji zamówienia: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w ofercie;
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: 1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej jedną dostawę licencji (wraz z instalacją i konfiguracją środowiska) Vmware Horizon, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100); 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.: a) minimum 2 osobami (inżynierami) na poziomie Zaawansowanym/Eksperta (w wypadku oprogramowania VMware Horizon minimum certyfikat „VMware Certified Advanced Professional 6 Desktop and Mobility Deployment” lub nowszy); b) minimum 2 osobami (inżynierami) na poziomie Specjalisty, w wypadku oprogramowania VMware Horizon minimum certyfikat „VMware Certified Professional 7 Desktop and Mobility” lub nowszy; c) minimum 2 osobami (inżynierami) w zakresie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania systemowego z którym rozwiązanie wirtualizacji stacji roboczych musi zostać zintegrowane – Microsoft, na poziomie minimum „MCSE 2012” lub nowszy; d) minimum 2 osobami (inżynierami) w zakresie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych, z którym rozwiązanie wirtualizacji stacji roboczych musi zostać zintegrowane – Dell EMC Networker, na poziomie minimum „Specialist - Implementation Engineer” lub wyższy. UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość, aby osoba, która będzie uczestniczyć w realizacji nin. zamówienia publicznego, posiadała więcej niż jeden certyfikat wskazany w ppkt. 2 lit. a-d.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – w zakresie potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj.: 1) Wykazu dostaw (w oryginale) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Dowodów, o których mowa w pkt. 1, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit. a; 3) Wykazu osób (w oryginale) – skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację dostawy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta przetargowa (w oryginale). 2) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale) 3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (dokumenty składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Czy wadium 1
Wadium Zgodnie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, tj. warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 12 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku załączenia oświadczenia, iż Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT, rezygnuje się z § 4 ust. 4,5 oraz 6 Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ i zastępuje się je ust. 4 o treści „Wykonawca oświadcza, że nie jest płatnikiem podatku VAT”.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Prezydent Miasta Bielska-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1 telefon: 33 / 497-18-51 faks: 33 / 497-17-86; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej – dane kontaktowe: nr telefon: 33 4971721, adres poczty elektronicznej: iod@um.bielsko.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa systemu wirtualizacji desktopów (licencje Horizon Enterprise) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, sygnatura: ZP.271.2.72.2020.JP 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 3. Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 6. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w szczególności: 1) Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia; b) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną; c) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; d) pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie); e) członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 2) Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO. 8. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił, określone w pkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ, o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Criterion

Kryteria 2) Termin realizacji zamówienia (T) – II kryterium oceny oferty
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 1) Cena oferty brutto (C) – I kryterium oceny oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)