GuidZP400 |
f62a7b2b-4280-4181-b945-522dee9328c5
|
Biuletyn |
552270-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
|
Regon |
36895357400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lenartowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
507 836 531, 798 870 477
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
a.lachowicz@pcinn.org, m.dygon@pcinn.org
|
Adres strony url |
www.pcinn.org
|
Adres strony internetowej |
https://zamowienia.pcinn.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.- projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej nr I " Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.pcinn.org/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.pcinn.org/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2018.2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą wykonania na nich nadruków reklamowych promujących Podkarpackie Centrum Innowacji
|
Numer referencyjny |
PCI 1/06/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą wykonania na nich nadruków reklamowych promujących Podkarpackie Centrum Innowacji na potrzeby realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń. Jakość oferowanych produktów winna być wysoka, nie gorsza niż określona przez Zamawiającego w OPZ, powinna także spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U z 2003r. nr 229, poz. 2275 z póżn. zm).
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedną dostawę materiałów piśmienniczych, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy I części zamówienia; i/lub
b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedną dostawę materiałów papierniczych, o wartości co najmniej 30 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy II części zamówienia, i/lub
c) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedną dostawę materiałów elektronicznych, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy III części zamówienia i/lub
d) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedną dostawę materiałów promocyjnych/marketingowych, o wartości co najmniej 80 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy IV części zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z p. 6.2.3 SIWZ – według załącznika nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
próbki, opisy, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego:
– karty katalogowe zawierające opis parametrów oferowanych produktów, w pełnym zakresie dla danej części zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty.
b) Wypełniony załącznik nr 5 – wykaz oferowanych produktów, wraz z próbkami wymaganymi przez Zamawiający do złożenia wraz z ofertą.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty próbki wybranych przez Zamawiającego produktów spośród wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Próbki przedstawione do oceny w kryterium „Jakość produktu” mają mieć jakikolwiek nadruk naniesiony tą samą metodą, która będzie stosowana przy nadruku logotypu wymaganego przez Zamawiającego. Szczegółową listę produktów, których próbki należy dostarczyć wraz z ofertą zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający będzie oceniał zgodność dostarczonej próbki / wzoru z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga złożenia wskazanych próbek wraz z ofertą w celu oceny kryterium jakościowego badania oferty. Niezłożenie próbki wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu.
c) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie winno być wypełnione i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza – jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
e) Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Dokumenty podmiotów zagranicznych (jeżeli dotyczy):
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2.1) SIWZ:
1) litera a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w ust. 8.3.1 pkt 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 8.3.2 stosuje się.
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi Wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta na zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część 1. Materiały piśmiennicze – 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych);
Część 2. Materiały papiernicze – 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych);
Część 3. Materiały elektroniczne –1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych);
Część 4. Materiały marketingowe – 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia:
a) W przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego.
b) W przypadku wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.), uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego.
c) W przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca, termin realizacji umowy zostanie wydłużony
o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca.
d) W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy.
e) Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przekazywaniu niezbędnych informacji i dokumentów, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia itp., termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas opóźnienia spowodowanego przez Zamawiającego.
f) W przypadku wystąpienia innych przyczyn niż wyżej wymienione, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o zaistniałe okoliczności.
g) Na zgodny wniosek Stron umowy.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany logotypu firmowego Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, w zależności od potrzeby i decyzji Zamawiającego. Nowe logo będzie utrzymane w podobnej kolorystyce i wymiarach względem obecnego. Logo może różnić się kształtem. O ewentualnej decyzji o zmianie Wykonawca zostanie odpowiednio powiadomiony.
3. Dopuszcza się zmiany umowy na podstawie art. 142 ust. 5 oraz art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały piśmiennicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta na zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część 1. Materiały piśmiennicze – 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych);
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów piśmienniiczych wraz z usługą wykonania na nich nadruków reklamowych promujących Podkarpackie Centrum Innowacji na potrzeby realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały papiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta na zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 2. Materiały papiernicze – 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych);
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów prapierniczych wraz z usługą wykonania na nich nadruków reklamowych promujących Podkarpackie Centrum Innowacji na potrzeby realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
3Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały elektroniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta na zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 3. Materiały elektroniczne – 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych);
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów elektronicznych wraz z usługą wykonania na nich nadruków reklamowych promujących Podkarpackie Centrum Innowacji na potrzeby realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 20Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały marketingowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta na zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 4. Materiały marketingowe – 1500 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych);
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów marketingowych wraz z usługą wykonania na nich nadruków reklamowych promujących Podkarpackie Centrum Innowacji na potrzeby realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |