GuidZP400 |
174301a1-3083-441b-bdd1-bf19af090251
|
Biuletyn |
551863-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
|
Regon |
24129497000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Waryńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 257 639
|
Zamawiajacy fax |
322 260 860
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpital-mikolow.com.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-mikolow.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-mikolow.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2,43 190 Mikołów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego
|
Numer referencyjny |
ZP/4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego stanowiącego doposażenie Bloku Operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
2. Oferowany aparat musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie będący przedmiotem pokazów czy demonstracji, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. Do jego uruchomienia oraz używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza Parownikiem i ewentualnymi materiałami eksploatacyjnymi)
3. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku, rozładunku, wniesienia oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a także w uzgodnionym terminie przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i eksploatacji aparatu.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2020.186) oraz aktów wykonawczych i posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia do obrotu i używania, musi być wprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać wymagania zasadnicze, posiadać oznaczenie CE, Deklarację Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną
5. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarczy:
• Deklarację Zgodności i/ lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez notyfikowaną jednostkę
• instrukcję obsługi i użytkowania aparatu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej
• dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję,
• paszport techniczny aparatu,
• wykaz autoryzowanych punktów serwisowych,
• harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.szpital-mikolow.com.pl informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik).
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
UWAGA 3: (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 346 z późn.zm.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne
2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Oświadczenia z art. 25 ustawy, które należy złożyć w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem zgodne z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SIWZ
2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo należy złożyć
- w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest własnoręczny podpis notariusza)
2.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
|