GuidZP400 |
0982fca6-87b0-494e-8b89-c6b336fb6cb4
|
Biuletyn |
551426-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
|
Regon |
14213712800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konstruktorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-673
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224590100, 224590636
|
Zamawiajacy fax |
224590201
|
Zamawiajacy email |
Anna.Oledzka@nfosigw.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.nfosigw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie papierowej wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW – przesyłając na adres wskazany poniżej lub osobiście w Kancelarii NFOŚiGW
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług wsparcia i rozwoju do systemu informatycznego e-OPŁATYgeolog
|
Numer referencyjny |
WZ/11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia i rozwoju do posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego e-OPLATYgeolog, opisanego w Załączniku 1 do Części II SIWZ.
Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zachowa gotowość do świadczenia, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług wsparcia i rozwoju obejmujących:
a) Świadczenie Zamawiającemu usług pomocy technicznej HelpDesk, w tym bezpośrednich konsultacji.
b) Zapewnienie usług programistycznych obejmujących opracowywanie i udostępnianie poprawek, aktualizacji i modyfikacji funkcjonalności Oprogramowania oraz całego Systemu.
c) Świadczenie usług konfiguracji Systemu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
d) Świadczenie usług integracji Systemu z ePUAP oraz innymi systemami eksploatowanymi przez Zamawiającego, w tym SAP, SharePoint, ESOD. W przypadku usług integracji Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do specjalisty integrowanego systemu.
e) Dostosowywania i modyfikacji dokumentacji: Oprogramowania, pozostałych składników Systemu, instrukcji obsługi i administrowania Oprogramowaniem oraz innej dokumentacji przekazanej Wykonawcy w trakcie trwania umowy lub wytworzonej przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy.
f) Świadczenie usług przeszkolenia personelu Zamawiającego lub osób wskazanych przez Zamawiającego.
g) Zapewnienie bezpośredniego wsparcia specjalisty Wykonawcy (konsultacje), na wniosek Zamawiającego, na czas każdorazowo określony w zleceniu.
h) Zapewnienie usług rozwoju Oprogramowania o nowe funkcjonalności.
W ramach zamówienia liczba roboczogodzin usług wsparcia i rozwoju wynosi nie mniej niż 360 i nie więcej niż 1200.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Części II SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
324000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Świadczenie usług wsparcia i rozwoju będzie wykonywane przez okres maksymalnie 36 miesięcy od daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym rozpoczęcie świadczenia ww usług nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełniać Wykonawcy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełniać Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej zobowiązany jest wykazać, że:
1. w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w ramach jednej lub większej liczby umów, co najmniej 2 usługi, przy czym:
1) co najmniej jedna z usług obejmowała:
- budowę złożonego systemu informatycznego albo
- modyfikację złożonego systemu informatycznego, w ramach której Wykonawca wykonał co najmniej 3 zlecenia (projekty) obejmujące prace programistyczne modyfikujące złożony system informatyczny o łącznej wartości co najmniej 20 000 zł brutto, w tym co najmniej jedno z tych zleceń (projektów) było o wartości co najmniej 10 000 zł brutto.
Pod pojęciem złożony system informatyczny należy rozumieć system, który posiada co najmniej:
a) Witrynę internetową udostępnianą przez program Apache, wykorzystującą język skryptowy PHP.
b) Bazę danych MS SQL Server do przechowywania i zarządzania danymi systemu.
c) Webservice integrujący system z ePUAP (z obsługą profilu zaufanego) i umożliwiający składanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu przez pracowników firmy/instytucji, w której system jest eksploatowany.
d) Oprogramowanie zbudowane w Delphi operujące danymi z bazy danych MS SQL Server.
e) Elektroniczny obieg dokumentów.
2) co najmniej jedna z usług obejmowała:
- budowę systemu informatycznego albo
- modyfikację systemu informatycznego, w ramach której Wykonawca wykonał co najmniej 3 zlecenia (projekty) obejmujące prace programistyczne systemu informatycznego o łącznej wartości co najmniej 20 000 zł brutto, w tym co najmniej jedno z tych zleceń (projektów) było o wartości co najmniej 10 000 zł brutto.
Pod pojęciem system informatyczny należy rozumieć system, który posiada co najmniej:
a) Obsługę księgową podatków lub opłat.
b) Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
c) Realizację zadań wierzyciela w zakresie postępowań egzekucyjnych w administracji.
d) Prowadzenie sprawozdawczości.
e) Usługa realizowana była z wykorzystaniem środowiska programistycznego Delphi i platformy ePUAP.
Zamawiający dopuszcza, aby usługi wskazane w pkt. 1) i 2) powyżej były wykonane w ramach jednej umowy (usługi) pod warunkiem, że system (którego dotyczyła umowa/usługa) spełnia wymagania dotyczące jednocześnie złożonego systemu informatycznego oraz systemu informatycznego, zdefiniowane odpowiednio w pkt. 1) i 2) powyżej;
2. do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej 2 osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, które tworzyć będą tzw. zespół specjalistów, pełniących niżej wskazane funkcje, o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu:
1) 1 Specjalista, który pełnić będzie funkcję specjalisty ds. bezpieczeństwa i który brał udział w co najmniej 2 projektach, pełniąc w każdym z nich rolę specjalisty bezpieczeństwa z zakresu zapobiegania i zwalczania zagrożeń internetowych;
2) 1 Specjalista, który pełnić będzie funkcję analityka systemowego i który w roli analityka systemowego, brał udział w co najmniej 1 projekcie, polegającym na budowie lub modyfikacji systemu obejmującego obsługę podatków lub opłat, do których mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900, z późn. zm.), przy czym system ten obejmował wszystkie niżej wymienione obszary:
a) Obsługa księgowa podatków lub opłat.
b) Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
c) Prowadzenie sprawozdawczości.
d) Realizacja zadań wierzyciela w zakresie postępowań egzekucyjnych w administracji.
3) 1 Specjalista, który pełnić będzie funkcję programisty Delphi i który brał udział w co najmniej 1 projekcie, w ramach którego wykonywał prace programistyczne w środowisku Delphi z wykorzystaniem systemu bazy danych MS SQL Server.
4) 1 Specjalista, który pełnić będzie funkcję architekta-programisty Apache i PHP, i który brał udział w co najmniej 2 projektach, wykonując w każdym z nich prace z zakresu konfiguracji aplikacji Apache i PHP.
5) 1 Specjalista, który pełnić będzie funkcję architekta-programisty ePUAP i który brał udział w co najmniej 2 projektach, wykonując w każdym z nich prace polegające na integracji (webservice) ePUAP wraz z obsługą profilu zaufanego i składaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu.
6) 1 Specjalista ePUAP, który wykonał co najmniej 1 wzór dokumentu elektronicznego opublikowanego w centralnym repozytorium na platformie ePUAP.
7) 1 Specjalista, który pełnić będzie funkcję programisty-webmastera i który brał udział w co najmniej 1 projekcie,, wykonując w nim prace programistyczne z zastosowaniem Framework’a Symfony oraz bibliotek Doctrine.
Pod pojęciem projektu, o którym mowa w pkt 1-7 powyżej, należy rozumieć realizację usług informatycznych w ramach budowy lub modyfikacji systemu informatycznego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp);
3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp).
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
4.1. zamiast dokumentów, o których mowa:
1) w pkt 1 - 3 powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 4.1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.
4.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 4.1.1)a) powyżej, lub zastępujące je dokumenty, o których mowa w pkt 4.2. powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 4.1.1)b) powyżej, lub zastępujące je dokumenty, o których mowa w pkt 4.2. powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w tym zakresu usług/zleceń, wartości zleceń w ramach modyfikacji), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do IDW).
2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym informacje o zrealizowanych projektach i odbiorcach/podmiotach, ich zakresie), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania osobą (zaleca się sporządzić Wykaz osób, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do IDW).
UWAGA:
W przypadku uzupełniania Wykazu osób o nowe osoby lub brakujące informacje, które nie stanowią wyjaśnienia lub doprecyzowania zawartych już w Wykazie informacji, nowe osoby/informacje będą brane pod uwagę wyłącznie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, nie będą natomiast brane pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne/) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 369, z późn. zm.), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty (zaleca się złożenie dokumentu odpowiednio z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik 4 do IDW).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument (zobowiązanie) powinno określać:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonaniu zamówienia,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w IDW, tj. poprzez żądanie i zbadanie dokumentów takich jak żądane od Wykonawcy, o których mowa w pkt. III.4) ogłoszenia, dotyczących tego podmiotu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w pkt VIII.3 IDW, oraz art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca:
- zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach własnych, o których mowa powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,
- dołącza do oferty dokument (zobowiązanie), o którym mowa w pkt 3 powyżej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile nie postanowiono inaczej.
2. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, o kwotę wykazaną przez Wykonawcę i wynikającą z wyżej wymienionych zmian.
3. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby, tj. w przypadku wyczerpania maksymalnej liczby godzin pozaabonamentowych przed terminem obowiązywania Umowy, dopuszcza się możliwość konwersji (jeden do jednego) roboczogodzin abonamentowych (za gotowość) lub usługi przekazania wiedzy, na roboczogodziny pozaabonamentowe. W przypadku konwersji roboczogodzin abonamentowych ulegną odpowiedniemu skróceniu okres wsparcia i rozwoju, i okres obowiązywania umowy, o których mowa w § 2 ust. 4 Umowy (Część II SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykluczenie Wykonawcy następuje w sytuacjach określonych w pkt. III.2) ogłoszenia, z uwzględnieniem art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w punkcie III.1) ogłoszenia, o ile zostały one określone przez Zamawiającego, mogą oni spełniać łącznie natomiast wykazanie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. III.2) ogłoszenia musi wykazać każdy z Wykonawców. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4) oraz w pkt. III.5) ogłoszenia albo odpowiadające im dokumenty, o których mowa w pkt III.4).4.1 - III.4).4.3 ogłoszenia, a także oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.7).1 ogłoszenia, muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców. b) dokumenty, o których mowa w pkt III.5.1) ogłoszenia, zobowiązany jest złożyć ten lub ci z Wykonawców, który/rzy wykazywać będzie/ą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których dokumenty dotyczą.
4. Wraz z ofertą należy złożyć a) stosowne Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta i/lub inne dokumenty podpisane są przez Pełnomocnika/Pełnomocników Wykonawcy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dokument/dokumenty ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt III.3) ogłoszenia. d) Wykaz osób, o którym mowa w pkt. III.5.1)2. ogłoszenia 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (dokument ustanawiający pełnomocnika, złożony musi być : - w oryginale, jako dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (lub elektronicznie poświadczona przez notariusza kopia), albo - w oryginale (w postaci papierowej) lub notarialnie poświadczonej kopii). Pełnomocnictwo takie może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Pełnomocnictwa/dokumenty ustanawiające pełnomocnika składane przez Wykonawcę muszą być przedstawione w formie :- oryginałów - dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (lub elektronicznie poświadczona przez notariusza kopia), albo - oryginałów (w postaci papierowej) lub notarialnie poświadczonych kopii. 7. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 8. W niniejszym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: Rafal.Wroblewski@nfosigw.gov.pl, z zastrzeżeniem wyjątków dopuszczonych postanowieniami Części I SIWZ (IDW). 9. Forma, w jakiej ma być złożona oferta wraz z załącznikami, w tym oświadczenia składanego w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, określona została odpowiednio w pkt. XIV.1 oraz IX.1 Część I SIWZ (IDW). 10. Z zastrzeżeniem pkt 9 powyżej oraz formy dokumentów wymaganych na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt XXIV.8 Część I SIWZ (IDW), oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, zwanej „drogą elektroniczną” (mailem). 11. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Rafał Wróblewski - od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30; nr faksu +48 22 45 90 201, e-mail: Rafal.Wroblewski@nfosigw.gov.pl. 12. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zamierzający złożyć ofertę w postaci elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 13. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu („Warunki usługi”, https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx ) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl). Dodatkowe informacje zawarte są również w dokumencie „Najczęściej zadawane pytania do miniPortalu”. Przyjmuje się, że Wykonawca biorący udział w postępowaniu akceptuje Regulamin dostępny na stronie https://epuap.gov.pl, a także Regulamin miniPortalu. 14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesyłane pliki należy skompresować do jednego pliku archiwum – ZIP). 15. Za datę przekazania oferty lub innych dokumentów za pośrednictwem miniPortalu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, za wyjątkiem (dopuszczonej przez Zamawiającego sytuacji składania oferty w postaci papierowej, dla której decydujący jest termin złożenia jej pod adresem wskazanym w pkt I.4 ogłoszenia. 16. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz w załączniku do SIWZ. 17. Zaleca się kopiowanie (przeklejanie) Identyfikatora postępowania, a nie jego przepisywanie. 18. Wykonawca podpisuje dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579). Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie www.nccert.pl. 19. Dokumenty lub oświadczenia o których mowa w pkt III.4), III.5) i III.7)1 ogłoszenia, składane są: - w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem, albo - w dopuszczonej przez Zamawiającego formie, tj. w oryginale (w postaci papierowej) lub kopii takiego dokumentu lub oświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 20. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści.
|