Usługa sprawowania serwisu informatycznego systemu HIS (INFOMEDICA AMMS), LIS INFOMEDICA i ERP INFOMEDICA oraz usługi Help Desk

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-07-02 00:00:00
Instytucja Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552228-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Sprawowanie serwisu informatycznego systemu HIS (AMMS INFOMEDICA),LIS INFOMEDICA, ERP INFOMEDICA oraz usługi Help Desk
2) Serwis sprawowany będzie we wszystkich Jednostkach Organizacyjnych Zamawiającego, w tym w obiektach Zamawiającego w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 97 i Toruńskiej 32 oraz punktach Zespołów Ratownictwa Medycznego Zamawiającego w Janikowie, Gniewkowie i Kruszwicy.
3) Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas realizacji Umowy pomieszczenia umożliwiające ustawienie 7 stanowisk komputerowych.
4) Warunki udostępnienia pomieszczeń, o których mowa w ust. 3 zostaną określone w odrębnej umowie – Umowie najmu, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.
5) W celu wykonywania niniejszej Umowy Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do pomieszczeń technicznych takich jak serwerownia, punkty dystrybucyjne i inne, na zasadach przewidzianych w procedurach Zamawiającego.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiący jednocześnie Załączniku nr 1 do wzoru umowy – Określenie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ec9ded5-8b18-4e65-a6ff-533c645e1baa
Biuletyn 552228-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Regon 92358780000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 97
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 545 587,
Zamawiajacy fax 523 574 667
Zamawiajacy email zam.pub@szpitalino.pl,
Adres strony url www.bip.pszozino.lo.pl
Adres strony internetowej www.bip.pszozino.lo.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.platformazakupowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.platformazakupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.platformazakupowa.pl
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga www.platformazakupowa.pl
Nazwa nadana zamowieniu Usługa sprawowania serwisu informatycznego systemu HIS (INFOMEDICA AMMS), LIS INFOMEDICA i ERP INFOMEDICA oraz usługi Help Desk
Numer referencyjny M-30/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1) Sprawowanie serwisu informatycznego systemu HIS (AMMS INFOMEDICA),LIS INFOMEDICA, ERP INFOMEDICA oraz usługi Help Desk 2) Serwis sprawowany będzie we wszystkich Jednostkach Organizacyjnych Zamawiającego, w tym w obiektach Zamawiającego w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 97 i Toruńskiej 32 oraz punktach Zespołów Ratownictwa Medycznego Zamawiającego w Janikowie, Gniewkowie i Kruszwicy. 3) Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas realizacji Umowy pomieszczenia umożliwiające ustawienie 7 stanowisk komputerowych. 4) Warunki udostępnienia pomieszczeń, o których mowa w ust. 3 zostaną określone w odrębnej umowie – Umowie najmu, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. 5) W celu wykonywania niniejszej Umowy Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do pomieszczeń technicznych takich jak serwerownia, punkty dystrybucyjne i inne, na zasadach przewidzianych w procedurach Zamawiającego. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiący jednocześnie Załączniku nr 1 do wzoru umowy – Określenie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow 3. Zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS, 2) administrowania serwerami sieciowymi pracującymi na potrzeby systemów informatycznych Zamawiającego, 3) administrowania i obsługi serwisowej sprzętu komputerowego, 4) administrowania i obsługi eksploatacyjnej sieci komputerowej, 5) współdziałania w procesie rozbudowy systemu informatycznego, 6) zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego i poufności danych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje minimum 3 usługi w zakresie administrowania systemem HIS AMMS lub HIS INFOMEDICA, ERP INFOMEDICA, LIS INFOMEDICA oraz sprawowania kompleksowego serwisu informatycznego o wartości minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, usługi winny obejmować swoim zakresem minimum 300 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy HIS, ERP i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 300 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce, minimum 7 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 600 użytkowników systemów klasy ERP, HIS i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie jednostki – 3 osoby, minimalny okres świadczenia usługi – 12 miesięcy, b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w oparciu o wykaz wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum 8 pracownikami (informatykami), którzy będą skierowani do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia z wykształceniem o kierunku informatycznym i minimum 24- miesięcznym doświadczeniem w obsłudze systemów INFOMEDICA, AMMS i serwisowaniu tego oprogramowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu b) wykazu (wzór stanowi Załącznik Nr 4 Do SIWZ) minimum 3 usług w zakresie administrowania systemem HIS AMMS lub HIS INFOMEDICA, ERP INFOMEDICA, LIS INFOMEDICA oraz sprawowania kompleksowego serwisu informatycznego o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (usługi winny obejmować swoim zakresem minimum 300 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy HIS, ERP i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 300 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce, minimum 7 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 600 użytkowników systemów klasy ERP, HIS i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie jednostki – 3 osoby, minimalny okres świadczenia usługi – 12 miesięcy) oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5) Certyfikaty dot. kwalifikacji zawodowych osób wyznaczonych do wykonywania usługi u Zamawiającego zawierające ilość modułów, dla potrzeb kryterium określonego w Rozdz. 19 kryterium C.
Inne dokumenty niewymienione 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. 8.1. niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. 8. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. 8. 1 niniejszej SIWZ. 4. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz -„Oferta”, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, składania oświadczenia lub/i do udziału w niniejszym postępowaniu oraz pełnomocnictwo, o którym mowa w przepisie art. 23 ust. 2 PZP, które powinno zostać sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz dołączone do oferty w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza elektronicznej kopii, 4) oświadczenie o posiadaniu doświadczenia przez osoby wyznaczone do wykonywania usługi u Zamawiającego dla potrzeb kryterium opisanego w Rozdz. 19 kryterium B.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 22 680,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15. Nr rachunku: 23 1020 1462 0000 7802 0358 8738 w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-30/2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz.13.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP 7. W przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne przez konsorcjum w treści gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winni być wymienieni wszyscy konsorcjanci wspólnie składający ofertę. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa sprawowania serwisu informatycznego systemu HIS (INFOMEDICA AMMS), LIS INFOMEDICA i ERP INFOMEDICA oraz usługi Help Desk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria kwalifikacje zawodowe
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria doświadczenie osób
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)