GuidZP400 |
3ec9ded5-8b18-4e65-a6ff-533c645e1baa
|
Biuletyn |
552228-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
|
Regon |
92358780000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
97
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 545 587,
|
Zamawiajacy fax |
523 574 667
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@szpitalino.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.pszozino.lo.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.pszozino.lo.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.platformazakupowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.platformazakupowa.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa sprawowania serwisu informatycznego systemu HIS (INFOMEDICA AMMS), LIS INFOMEDICA i ERP INFOMEDICA oraz usługi Help Desk
|
Numer referencyjny |
M-30/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Sprawowanie serwisu informatycznego systemu HIS (AMMS INFOMEDICA),LIS INFOMEDICA, ERP INFOMEDICA oraz usługi Help Desk
2) Serwis sprawowany będzie we wszystkich Jednostkach Organizacyjnych Zamawiającego, w tym w obiektach Zamawiającego w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 97 i Toruńskiej 32 oraz punktach Zespołów Ratownictwa Medycznego Zamawiającego w Janikowie, Gniewkowie i Kruszwicy.
3) Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas realizacji Umowy pomieszczenia umożliwiające ustawienie 7 stanowisk komputerowych.
4) Warunki udostępnienia pomieszczeń, o których mowa w ust. 3 zostaną określone w odrębnej umowie – Umowie najmu, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.
5) W celu wykonywania niniejszej Umowy Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do pomieszczeń technicznych takich jak serwerownia, punkty dystrybucyjne i inne, na zasadach przewidzianych w procedurach Zamawiającego.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiący jednocześnie Załączniku nr 1 do wzoru umowy – Określenie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
3. Zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS,
2) administrowania serwerami sieciowymi pracującymi na potrzeby systemów informatycznych Zamawiającego,
3) administrowania i obsługi serwisowej sprzętu komputerowego,
4) administrowania i obsługi eksploatacyjnej sieci komputerowej,
5) współdziałania w procesie rozbudowy systemu informatycznego,
6) zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego i poufności danych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje minimum 3 usługi w zakresie administrowania systemem HIS AMMS lub HIS INFOMEDICA, ERP INFOMEDICA, LIS INFOMEDICA oraz sprawowania kompleksowego serwisu informatycznego o wartości minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, usługi winny obejmować swoim zakresem minimum 300 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy HIS, ERP i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 300 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce, minimum 7 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 600 użytkowników systemów klasy ERP, HIS i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie jednostki – 3 osoby, minimalny okres świadczenia usługi – 12 miesięcy,
b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w oparciu o wykaz wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum 8 pracownikami (informatykami), którzy będą skierowani do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia z wykształceniem o kierunku informatycznym i minimum 24- miesięcznym doświadczeniem w obsłudze systemów INFOMEDICA, AMMS i serwisowaniu tego oprogramowania.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
f) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
b) wykazu (wzór stanowi Załącznik Nr 4 Do SIWZ) minimum 3 usług w zakresie administrowania systemem HIS AMMS lub HIS INFOMEDICA, ERP INFOMEDICA, LIS INFOMEDICA oraz sprawowania kompleksowego serwisu informatycznego o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (usługi winny obejmować swoim zakresem minimum 300 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy HIS, ERP i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 300 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce, minimum 7 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia, minimum 600 użytkowników systemów klasy ERP, HIS i LIS w danej jednostce ochrony zdrowia, minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie jednostki – 3 osoby, minimalny okres świadczenia usługi – 12 miesięcy) oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5) Certyfikaty dot. kwalifikacji zawodowych osób wyznaczonych do wykonywania usługi u Zamawiającego zawierające ilość modułów, dla potrzeb kryterium określonego w Rozdz. 19 kryterium C.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. 8.1. niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. 8. 1 niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. 8. 1 niniejszej SIWZ.
4. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz -„Oferta”, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) dowód wniesienia wadium,
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, składania oświadczenia lub/i do udziału w niniejszym postępowaniu oraz pełnomocnictwo, o którym mowa w przepisie art. 23 ust. 2 PZP, które powinno zostać sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz dołączone do oferty w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza elektronicznej kopii,
4) oświadczenie o posiadaniu doświadczenia przez osoby wyznaczone do wykonywania usługi u Zamawiającego dla potrzeb kryterium opisanego w Rozdz. 19 kryterium B.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 22 680,00 zł
przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15. Nr rachunku: 23 1020 1462 0000 7802 0358 8738 w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu
„M-30/2020”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz.13.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP
7. W przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne przez konsorcjum w treści gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winni być wymienieni wszyscy konsorcjanci wspólnie składający ofertę.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|