GuidZP400 |
9036c5d2-78aa-4447-b469-7b226f9f2ba4
|
Biuletyn |
551832-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
|
Regon |
47120816400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
113
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6393452, 6393458
|
Zamawiajacy fax |
426 393 452
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.skwam@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl/cms/?page_id=2363
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
adres https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ USK im. WAM-CSW UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
|
Numer referencyjny |
59/PN/ZP/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - zamówienie podzielone na 5 pakietów.
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie
dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie
dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie
dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów dotyczących spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego:
8.1. Szczegółowe informacje na temat każdego oferowanego Towaru (np. foldery, prospekty, ulotki, katalogi, opisy, fotografie, instrukcję obsługi, karty katalogowe, zdjęcia), zawierające: nazwę Towaru, nazwę producenta, opis parametrów technicznych, potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 (Formularz asortymentowo cenowy).
Jeżeli posiadane przez Wykonawcę ilustrowane foldery/prospekty/ulotki nie potwierdzają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć dodatkowo oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane parametry.
- należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w przypadku oferty w formie pisemnej albo należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz przekazać w oryginale w przypadku oferty w formie elektronicznej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
15. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
15.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem 1a WARUNKI GWARANCJI I SERWISU.
15.2 „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do.
15.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ;
15.4 Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy);
15.5 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
15.6 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi (zwanych dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
|
| |