GuidZP400 |
4ba41730-5e51-4912-ba7c-a3ee0ee0f9b1
|
Biuletyn |
551116-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Matki i Dziecka
|
Regon |
28839500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kasprzaka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 32-77-240
|
Zamawiajacy fax |
022 32-77-233, 32-77-305
|
Zamawiajacy email |
witold.sarnowski@imid.med.pl
|
Adres strony url |
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), b)osobiście, c)za pośrednictwem posłańca, Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawijącego na adres jak poniej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Matki i Dziecka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, pokój nr 342 – budynek A (III p.).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego GATEway
|
Numer referencyjny |
A/ZP/SZP.261-62/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego GATEway. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zał. nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia i Zał. nr 2 do SIWZ – tabela cenowa usługi.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Osoba do kontaktu: Renata Danis, adres e-mail: renata.danis@imid.med.pl
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na
dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
Pzp: 1.Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 1)odpisu z właściwego rejestru lub
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli
zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.). 7.Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt
6 a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. 9.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt 5.1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt
8 stosuje się. 10.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę,
zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
platformie Marketplanet OnePlace informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał.
nr 3b do SIWZ. 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru
stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do
SIWZ; 3) „tabela cenowa usługi” według wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ, 4) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na
zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) stosowne pełnomocnictwo(a) – w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w
ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w następującej formie: W przypadku podpisania
oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj.
bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać
oryginał stosownego pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez osoby, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych)
lub z elektronicznym poświadczeniem zgodności z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 § 2
Prawa o notariacie. W przypadku gdy wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w
formie pisemnej, konieczne jest uzyskanie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). 7) w przypadku zastrzeżenia części oferty jako
tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca winien załączyć do oferty
stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: 1) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 2) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności, gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 3) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający oświadcza, iż będąc Administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy
z dnia 10.5.2018 roku o ochronie danych osobowych (dalej RODO) wdrożył środki bezpieczeństwa
adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia
danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z
art. 13 RODO zawarta jest w SIWZ.
|