Dostawa środków czystości i materiałów higienicznych

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
Miejscowość Kup
Województwo opolskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552126-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego – (wraz z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego) towarów tj. środków czystości i materiałów higienicznych, wymienionych asortymentowo i ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Ilości towarów, podane w formularzu cenowym, stanowiące przewidywany zakres dostaw w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy – mają charakter orientacyjny i będą stanowić podstawę do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy.
3. Rzeczywista ilość towarów, zlecona do dostawy w ww. okresie może różnić się od ilości określonych w formularzu cenowym. Zamawiający zapłaci za ilości rzeczywiście zamówionych i dostarczonych towarów, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie – formularzu cenowym.
4. Zamawiający, w celu zweryfikowania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do dokumentów zawartych w uwagach do poszczególnych zestawów w załączniku nr 2 – formularz cenowy.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia winny odbywać się sukcesywnie, w pozycjach asortymentowych i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym/mailowym zgłoszeniu.
6. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (oprócz sobót) transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wniesienie towaru do magazynu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający oczekuje dostaw poszczególnych partii towarów do lokalizacji w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup, ul. K. Miarki 14, 46-082 Kup.
7. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. Łączna ilość zadań – 4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e017e4f6-7bf1-4037-9dab-63e9ff59fde6
Biuletyn 552126-N-2020
Zamawiajacy nazwa Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
Regon 53093851700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Kup
Zamawiajacy kod pocztowy 46-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 403 28 60
Zamawiajacy fax 77 427 47 84
Zamawiajacy email przetargi@szpital-kup.eu
Adres strony url www.szpital-kup.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o. o.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-kup.eu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie elektronicznej, pod warunkiem opatrzenia tych dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zasady opisano w SIWZ
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o., ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i materiałów higienicznych
Numer referencyjny ZP/10/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego – (wraz z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego) towarów tj. środków czystości i materiałów higienicznych, wymienionych asortymentowo i ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ilości towarów, podane w formularzu cenowym, stanowiące przewidywany zakres dostaw w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy – mają charakter orientacyjny i będą stanowić podstawę do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. 3. Rzeczywista ilość towarów, zlecona do dostawy w ww. okresie może różnić się od ilości określonych w formularzu cenowym. Zamawiający zapłaci za ilości rzeczywiście zamówionych i dostarczonych towarów, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie – formularzu cenowym. 4. Zamawiający, w celu zweryfikowania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do dokumentów zawartych w uwagach do poszczególnych zestawów w załączniku nr 2 – formularz cenowy. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia winny odbywać się sukcesywnie, w pozycjach asortymentowych i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym/mailowym zgłoszeniu. 6. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (oprócz sobót) transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wniesienie towaru do magazynu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający oczekuje dostaw poszczególnych partii towarów do lokalizacji w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup, ul. K. Miarki 14, 46-082 Kup. 7. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. Łączna ilość zadań – 4.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji ilościowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)