DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-06-25 00:00:00
Instytucja Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552132-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy.
l.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Cena brutto Wartość brutto
1
Jałowy opatrunek z alginianu wapnia, przeznaczony do stosowania na rany niezainfekowane z przeznaczeniem na rany ze średnią i obfitą wydzieliną takie jak odleżyny, owrzodzenia podudzia, stopa cukrzycowa, miejsca po pobraniu przeszczepu, urazy mechaniczne skóry. Wysoce absorbcyjny, miękki i układalny opatrunek idealny do wypełniania ran, w tym głębokich. Rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 11cm.
Zawierający alginianę wapnia
(nazwa produktu)………………………………………… Szt. 80
2 Jałowy polisacharydowy, amorficzny opatrunek hydrożelowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń. Opatrunek hydrożelowy, jałowy w postaci przezroczystego żelu, tworzący na ranie wilgotne środowisko oraz nawilżający ranę. Gramatura nie mniej niż 14g i nie więcej niż 16g.
(nazwa produktu)…………………………………………… Szt. 70
3 Jałowy przylepny opatrunek polimerowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń kończyn dolnych pochodzenia żylnego, owrzodzeń kończyn dolnych spowodowanych niedokrwieniem tętniczym. Opatrunek chłonny, sterylny z wielowarstwowym, półprzepuszczalnym opatrunkiem, który składa się z następujących elementów:
• warstwy przylepnej, która pozwala umocować opatrunek lecz nie przykleja się do rany, gdyż kontakt z wydzieliną pozbawia ją przylepności,
• warstwy hydrożelu o dużej zdolności pochłaniania wydzieliny,
• miękkiej pianki umożliwiającej odparowanie nadmiaru wydzieliny i jednocześnie stanowiącej ochronę rany przed urazem mechanicznym,
• zewnętrznej błony poliuretanowej przepuszczającej powietrze, parę wodną i nieprzepuszczającej bakterii.
Rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 11cm
(nazwa produktu)…………………………….
szt. 60
4 Jałowy przylepny opatrunek polimerowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń kończyn dolnych pochodzenia żylnego, owrzodzeń kończyn dolnych spowodowanych niedokrwieniem tętniczym. Opatrunek chłonny, sterylny z wielowarstwowym, półprzepuszczalnym opatrunkiem, który składa się z następujących elementów:
• warstwy przylepnej, która pozwala umocować opatrunek lecz nie przykleja się do rany, gdyż kontakt z wydzieliną pozbawia ją przylepności,
• warstwy hydrożelu o dużej zdolności pochłaniania wydzieliny,
• miękkiej pianki umożliwiającej odparowanie nadmiaru wydzieliny i jednocześnie stanowiącej ochronę rany przed urazem mechanicznym,
• zewnętrznej błony poliuretanowej przepuszczającej powietrze, parę wodną i nieprzepuszczającej bakterii.
Rozmiar nie mniej niż 19cm x nie więcej niż 21cm
(nazwa produktu)……………………………. szt. 45
5 Jałowy przylepny opatrunek polimerowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń kończyn dolnych pochodzenia żylnego, owrzodzeń kończyn dolnych spowodowanych niedokrwieniem tętniczym. Opatrunek chłonny, sterylny z wielowarstwowym, półprzepuszczalnym opatrunkiem, który składa się z następujących elementów:
• warstwy przylepnej, która pozwala umocować opatrunek lecz nie przykleja się do rany, gdyż kontakt z wydzieliną pozbawia ją przylepności,
• warstwy hydrożelu o dużej zdolności pochłaniania wydzieliny,
• miękkiej pianki umożliwiającej odparowanie nadmiaru wydzieliny i jednocześnie stanowiącej ochronę rany przed urazem mechanicznym,
• zewnętrznej błony poliuretanowej przepuszczającej powietrze, parę wodną i nieprzepuszczającej bakterii.rozmiar nie mniej niż 14cm x nie więcej niż 16cm
(nazwa produktu)……………………………. szt. 60
6 Chłonny, nieprzylepny, jałowy opatrunek poliuretanowy składa się z hydrofilowej pianki poliuretanowej oraz półprzepuszczalnej foli poliuretanowej. Przeznaczony jest do leczenia ran wysiękowych, w tym ran pooparzeniowych, pooperacyjnych, owrzodzeń goleni na tle niewydolności żylnej, pourazowych rozległych obrażeń oraz opatrywania odleżyn. Chłonny opatrunek poliuretanowy, jałowy, dwuwarstwowy
• zewnętrzna warstwa wykonana z półprzepuszczalnej folii poliuretanowej, która chroni ranę przed czynnikami zewnętrznymi – jest nieprzepuszczalna dla cieczy i bakterii, ale jednocześnie przepuszcza nadmiar pary wodnej na zewnątrz opatrunku oraz
hydrofilowej pianki poliuretanowej, która odpowiedzialna jest za utrzymanie odpowiedniej wilgotności rany oraz pochłanianie dużej ilości nadmiaru wysięków, zapewniając jednocześnie doskonały kształt i dopasowanie opatrunku do rany.
rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 11cm
(nazwa produktu)……………………………………………. szt. 50
7 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy
z chłonnym, samoprzylepnym opatrunkiem, złożonym z warstwy hydrokoloidowej (nie zawierającej żelatyny) oraz cienkiej folii poliuretanowej
rozmiar nie mniej niż 9cmx nie więcej niż 11cm
(nazwa produktu)…………………………………………… szt. 50
8 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy
z chłonnym, samoprzylepnym opatrunkiem, złożonym z warstwy hydrokoloidowej (nie zawierającej żelatyny) oraz cienkiej folii poliuretanowej
rozmiar nie mniej niż 14cmx nie więcej niż 16cm
(nazwa produktu)…………………………………………. szt. 50
9 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy
z chłonnym, samoprzylepnym opatrunkiem, złożonym z warstwy hydrokoloidowej (nie zawierającej żelatyny) oraz cienkiej folii poliuretanowej
rozmiar nie mniej niż 19cmx nie więcej niż 21cm
(nazwa produktu)…………………………………………. szt. 50
10 Poliuretanowy opatrunek foliowy, jałowy,
sterylny, przezroczysty opatrunek składający się z błony poliuretanowej, pokrytej warstwą kleju akrylowego.
rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 13 cm.
(nazwa produktu)……………………………………………. szt. 50
11 Poliuretanowy opatrunek foliowy, jałowy,
sterylny, przezroczysty opatrunek składający się z błony poliuretanowej, pokrytej warstwą kleju akrylowego.
rozmiar nie mniej niż 5cm x nie więcej niż 8 cm.
(nazwa produktu)………………………………………….. szt. 60

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c679a54-db27-4102-8193-72dff941c713
Biuletyn 552132-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Regon 85166402000000
Zamawiajacy adres ulica Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48146880511
Zamawiajacy fax +48146880511
Zamawiajacy email as@mcm.net.pl
Adres strony url www.mcm.net.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.malopolska.pl/mcmtarnow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia bip.malopolska.pl/mcmtarnow
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.malopolska.pl/mcmtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MCM, ul.Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, sekretariat p. 101
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy. l.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Cena brutto Wartość brutto 1 Jałowy opatrunek z alginianu wapnia, przeznaczony do stosowania na rany niezainfekowane z przeznaczeniem na rany ze średnią i obfitą wydzieliną takie jak odleżyny, owrzodzenia podudzia, stopa cukrzycowa, miejsca po pobraniu przeszczepu, urazy mechaniczne skóry. Wysoce absorbcyjny, miękki i układalny opatrunek idealny do wypełniania ran, w tym głębokich. Rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 11cm. Zawierający alginianę wapnia (nazwa produktu)………………………………………… Szt. 80 2 Jałowy polisacharydowy, amorficzny opatrunek hydrożelowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń. Opatrunek hydrożelowy, jałowy w postaci przezroczystego żelu, tworzący na ranie wilgotne środowisko oraz nawilżający ranę. Gramatura nie mniej niż 14g i nie więcej niż 16g. (nazwa produktu)…………………………………………… Szt. 70 3 Jałowy przylepny opatrunek polimerowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń kończyn dolnych pochodzenia żylnego, owrzodzeń kończyn dolnych spowodowanych niedokrwieniem tętniczym. Opatrunek chłonny, sterylny z wielowarstwowym, półprzepuszczalnym opatrunkiem, który składa się z następujących elementów: • warstwy przylepnej, która pozwala umocować opatrunek lecz nie przykleja się do rany, gdyż kontakt z wydzieliną pozbawia ją przylepności, • warstwy hydrożelu o dużej zdolności pochłaniania wydzieliny, • miękkiej pianki umożliwiającej odparowanie nadmiaru wydzieliny i jednocześnie stanowiącej ochronę rany przed urazem mechanicznym, • zewnętrznej błony poliuretanowej przepuszczającej powietrze, parę wodną i nieprzepuszczającej bakterii. Rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 11cm (nazwa produktu)……………………………. szt. 60 4 Jałowy przylepny opatrunek polimerowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń kończyn dolnych pochodzenia żylnego, owrzodzeń kończyn dolnych spowodowanych niedokrwieniem tętniczym. Opatrunek chłonny, sterylny z wielowarstwowym, półprzepuszczalnym opatrunkiem, który składa się z następujących elementów: • warstwy przylepnej, która pozwala umocować opatrunek lecz nie przykleja się do rany, gdyż kontakt z wydzieliną pozbawia ją przylepności, • warstwy hydrożelu o dużej zdolności pochłaniania wydzieliny, • miękkiej pianki umożliwiającej odparowanie nadmiaru wydzieliny i jednocześnie stanowiącej ochronę rany przed urazem mechanicznym, • zewnętrznej błony poliuretanowej przepuszczającej powietrze, parę wodną i nieprzepuszczającej bakterii. Rozmiar nie mniej niż 19cm x nie więcej niż 21cm (nazwa produktu)……………………………. szt. 45 5 Jałowy przylepny opatrunek polimerowy przeznaczony do leczenia ran o różnej głębokości: odleżyn, owrzodzeń kończyn dolnych pochodzenia żylnego, owrzodzeń kończyn dolnych spowodowanych niedokrwieniem tętniczym. Opatrunek chłonny, sterylny z wielowarstwowym, półprzepuszczalnym opatrunkiem, który składa się z następujących elementów: • warstwy przylepnej, która pozwala umocować opatrunek lecz nie przykleja się do rany, gdyż kontakt z wydzieliną pozbawia ją przylepności, • warstwy hydrożelu o dużej zdolności pochłaniania wydzieliny, • miękkiej pianki umożliwiającej odparowanie nadmiaru wydzieliny i jednocześnie stanowiącej ochronę rany przed urazem mechanicznym, • zewnętrznej błony poliuretanowej przepuszczającej powietrze, parę wodną i nieprzepuszczającej bakterii.rozmiar nie mniej niż 14cm x nie więcej niż 16cm (nazwa produktu)……………………………. szt. 60 6 Chłonny, nieprzylepny, jałowy opatrunek poliuretanowy składa się z hydrofilowej pianki poliuretanowej oraz półprzepuszczalnej foli poliuretanowej. Przeznaczony jest do leczenia ran wysiękowych, w tym ran pooparzeniowych, pooperacyjnych, owrzodzeń goleni na tle niewydolności żylnej, pourazowych rozległych obrażeń oraz opatrywania odleżyn. Chłonny opatrunek poliuretanowy, jałowy, dwuwarstwowy • zewnętrzna warstwa wykonana z półprzepuszczalnej folii poliuretanowej, która chroni ranę przed czynnikami zewnętrznymi – jest nieprzepuszczalna dla cieczy i bakterii, ale jednocześnie przepuszcza nadmiar pary wodnej na zewnątrz opatrunku oraz hydrofilowej pianki poliuretanowej, która odpowiedzialna jest za utrzymanie odpowiedniej wilgotności rany oraz pochłanianie dużej ilości nadmiaru wysięków, zapewniając jednocześnie doskonały kształt i dopasowanie opatrunku do rany. rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 11cm (nazwa produktu)……………………………………………. szt. 50 7 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy z chłonnym, samoprzylepnym opatrunkiem, złożonym z warstwy hydrokoloidowej (nie zawierającej żelatyny) oraz cienkiej folii poliuretanowej rozmiar nie mniej niż 9cmx nie więcej niż 11cm (nazwa produktu)…………………………………………… szt. 50 8 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy z chłonnym, samoprzylepnym opatrunkiem, złożonym z warstwy hydrokoloidowej (nie zawierającej żelatyny) oraz cienkiej folii poliuretanowej rozmiar nie mniej niż 14cmx nie więcej niż 16cm (nazwa produktu)…………………………………………. szt. 50 9 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy z chłonnym, samoprzylepnym opatrunkiem, złożonym z warstwy hydrokoloidowej (nie zawierającej żelatyny) oraz cienkiej folii poliuretanowej rozmiar nie mniej niż 19cmx nie więcej niż 21cm (nazwa produktu)…………………………………………. szt. 50 10 Poliuretanowy opatrunek foliowy, jałowy, sterylny, przezroczysty opatrunek składający się z błony poliuretanowej, pokrytej warstwą kleju akrylowego. rozmiar nie mniej niż 9cm x nie więcej niż 13 cm. (nazwa produktu)……………………………………………. szt. 50 11 Poliuretanowy opatrunek foliowy, jałowy, sterylny, przezroczysty opatrunek składający się z błony poliuretanowej, pokrytej warstwą kleju akrylowego. rozmiar nie mniej niż 5cm x nie więcej niż 8 cm. (nazwa produktu)………………………………………….. szt. 60
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. 6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.2.3. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. 6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.2.3. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie kryteriow selekcji • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. 6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.2.3. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. 6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.2.3. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz asortymentowo –cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej -załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Cena brutto będzie zmieniona wyłącznie w przypadku: a) powiększenia lub ograniczenia zakresu wykonywania usługi, np. przez zmiana taka będzie obliczana proporcjonalnie do zmian ilościowych, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c) zmiany wymienione w pkt. a) następują z mocy prawa po wejściu w życie podstawy prawnej ich obowiązywania; d) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się na zasadach określonych w pkt f); e) w przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen wyrobów objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części. f) Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. d) wymaga zgodnego porozumienia stron, potwierdzonego zawartym aneksem do umowy. g) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. h) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
IV 4 4 data 2020-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)