DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU w ramach projektu „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu”.

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551776-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem do Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu która jest realizowana w ramach projektu:. „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu” POWR.03.05.00-00-Z115/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) Serwerów RACK – 2 szt.
b) Oprogramowania: System operacyjny – 2 szt.
c) Oprogramowania: Licencje dostępu zdalnego – 50 szt.
d) Oprogramowania: Pakiet biurowy – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1f5b939-69e6-44a1-9d56-825af68a6b96
Biuletyn 551776-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Regon 32786000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. I. J. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 473 554
Zamawiajacy fax 71 347 34 48
Zamawiajacy email zamowienia@awf.wroc.pl
Adres strony url www.awf.wroc.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
Adres strony internetowej narzedzia https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu” POWR.03.05.00-00-Z115/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Biuro Zamówień Publicznych (Wielofunkcyjna Hala Sportowa, pok. nr 19) al. I. J. Paderewskiego 35 51-612 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU w ramach projektu „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu”.
Numer referencyjny KZ-9/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem do Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu która jest realizowana w ramach projektu:. „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu” POWR.03.05.00-00-Z115/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: a) Serwerów RACK – 2 szt. b) Oprogramowania: System operacyjny – 2 szt. c) Oprogramowania: Licencje dostępu zdalnego – 50 szt. d) Oprogramowania: Pakiet biurowy – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow Wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc od dnia zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Z uwagi na wartość zamówienia (poniżej progów unijnych – w rozumieniu przepisów ustawy Pzp), dopuszczalną formą złożenia oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp pozostaje w niniejszym postępowaniu forma pisemna. Oznacza to, że ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, opatrzoną pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferta w formie elektronicznej składana jest za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej zwaną „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc Wykonawca celem identyfikacji przez Zamawiającego zaproponowanego towaru jest zobowiązany do podania w Zestawieniu asortymentowo - cenowym nazwy lub modelu, a także producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania. Nie podanie przez Wykonawcę wymienionych informacji spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający oświadcza, że na część przedmiotów zamówienia wystąpił o zezwolenie na zastosowanie „0” stawkę VAT. Stosowne zaświadczenie zostanie przekazane Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po otrzymaniu. Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest do zastosowania w wyliczeniu ceny oferty stawek podatku VAT zgodnie z obowiązującym prawem.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: A/ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy serwerów, komputerów, lub sprzętu sieciowego każda o wartości 50 000 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zobligowany jest do wskazania zakresu dostaw, które faktycznie wykonywał w danym zamówieniu. Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu dostaw
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania. Opisy zaoferowanego asortymentu zawierające potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w siwz wraz z podaniem producenta, kart produktów, posiadanych certyfikatów, itp. Opis powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę Zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi siwz
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IV. pkt. 4 a) ppkt. 12) SIWZ, Zamawiający żąda: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, przekaże wskazane oświadczenie Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub, gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. W przypadku składania ofert w formie elektronicznej, pełnomocnictwo sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza
Wadium Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający jako Załącznik nr 4 do SIWZ zamieścił wzór umowy, który określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneksów, o których mowa w § 15 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, certyfikatów, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia i oprogramowanie wymienione w Załączniku nr 2 SIWZ/do umowy. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne sprzęt musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający w postępowaniu dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 12. Z uwagi na wartość zamówienia (poniżej progów unijnych – w rozumieniu przepisów ustawy Pzp), dopuszczalną formą złożenia oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp pozostaje w niniejszym postępowaniu forma pisemna. Oznacza to, że ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, opatrzoną pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferta w formie elektronicznej składana jest za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej zwaną „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc 1. Zamawiający dopuszcza, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn.zm.), za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn.zm.) –poprzez Platformę za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania (komunikacja z Zamawiającym - korespondencja, przesyłanie oświadczeń i dokumentów za pośrednictwem Platformy jest możliwa również w przypadku kiedy wykonawca nie będzie składał oferty w formie elektronicznej. 12. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. 13. W przypadku wystąpienia „odwrotnego obciążenia” i powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, Zamawiający rozliczy VAT z tego tytułu według stawki 23%, z zastrzeżeniem przypadku gdy Zamawiający otrzyma zgodę na zastosowanie zerowej stawki VAT. 14. Zobowiązania Zamawiającego w zakresie „odwróconego podatku VAT” występują przede wszystkim w przypadku wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów oraz w odniesieniu do towarów wymienionych w Załączniku nr 11 do ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174) objętych mechanizmem odwróconego obciążenia, jeżeli zarówno dokonujący dostawy, jak i nabywca są polskimi podatnikami. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)