GuidZP400 |
6dfdf900-c5b2-4e97-80c4-63916e989de1
|
Biuletyn |
551977-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
32576500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek Starego Miasta
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-272
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 310 261
|
Zamawiajacy fax |
228 313 642
|
Zamawiajacy email |
mmatusiak@ihpan.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ihpan.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ihpan.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihpan.edu.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem lub osobiście złożyć w siedzibie Zamawiajacego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Historii im. T. Manteuffla PAN, Rynek Starego Miasta 29/31, 00-272 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Stworzenie i wdrożenie systemu UrbanOnto
|
Numer referencyjny |
214/IH/PN/5/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres prac
Przeznaczenie systemu (Computer Independent Model według idei Model Driven Architecture, dalej MDA):
System UrbanOnto ma pełnić rolę wzorcowej wersji cyfrowej atlasu historycznego miasta w serii wydawanej pod auspicjami Międzynarodowej Komisji Historii Miast. Dane dotyczą Warszawy, ale mają mieć formę ułatwiającą ich wykorzystanie dla innych ośrodków. Głównym celem serii jest stworzenie fundamentu pod porównawcze badanie przestrzeni miejskiej w przeszłości, a także rozpowszechnianie wiedzy na ten temat. W wersji cyfrowej ma być również zapewniona możliwie pełna integracja warstwy krytycznej, czyli wyników badań, z ich dokumentacją, czyli źródłami (kartograficznymi, ikonograficznymi, tekstowymi, liczbowymi, archeologicznymi i innymi) oraz pomocniczo z wcześniejszymi studiami na ten temat.
Pierwsze trzy elementy systemu UrbanOnto (1. ontologia; 2. projekt techniczny; 3. repozytorium i baza danych) mają być rozwinięciem i adaptacją rozwiązań opracowanych i wykorzystywanych w IH PAN dla sieci osadniczej oraz jednostek podziału administracyjnego w ramach projektu ONTOHGIS (Metodologia tworzenia czasowo-przestrzennych baz danych dla rozwoju osadnictwa oraz podziałów terytorialnych.
http://doi.org/10.5281/zenodo.3751266
|
Cpv glowny przedmiot |
72243000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-09-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali minimum jedną usługę w zakresie ontologii inżynieryjnej, budowy przestrzennych baz danych, aplikacji web GIS online wraz z ich wdrożeniem, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych⃰.
⃰Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wskazując na powyższe należy uznać, iż dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego będzie każdy dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców) - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie)-załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Opis planowanej realizacji zamówienia (od 5000 do 10 000 znaków), 3. Portfolio z dokumentacją zrealizowanych dotąd projektów lub do 10 000 znaków opisu.
|
IV 4 4 data |
2020-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|