Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietu oprogramowania biurowego – programy Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach wsparcia Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Miasto Oleśnica
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552766-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietu oprogramowania biurowego – programy Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
Zadanie 1: Zestaw: komputer przenośny (notebook) z systemem operacyjnym, baterią i zasilaczem oraz pakietem oprogramowania biurowego – 26 szt.
Zadanie 2: Pakiet biurowy 28 szt.:
Licencja na pakiet biurowy Microsoft Office 2019 wersja Standard dla jednostek edukacyjnych lub nowszy (Licencja: MOLP (Microsoft Open License Pack), Okres licencji: bezterminowa, Wersja językowa: Polska, Wersja bitowa: 32 i 64 bit, Składowe pakietu: Word - edytor tekstu; Excel - arkusz kalkulacyjny; PowerPoint - program do tworzenia prezentacji; Outlook - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji; Publisher - program do tworzenia publikacji, Obsługiwane systemy: Windows 10)
lub rozwiązanie równoważne.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu i nie przypisane do innego użytkownika. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie pochodziło z dystrybucji przeznaczonej na rynek polski i było dostarczone wraz ze stosownymi oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5a i 5b do SIWZ

Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 30213000-5, 48900000-7

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a6509ec-3eed-46c8-ab00-d00d08adb72d
Biuletyn 552766-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Oleśnica
Regon 93193473300000
Zamawiajacy adres ulica Rynek-Ratusz
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 982 100
Zamawiajacy fax 717 982 117
Zamawiajacy email b.strzala@um.olesnica.pl
Adres strony url www.olesnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rynek - Ratusz, 56-400 Olesnica, Kancelaria Ogólna - pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietu oprogramowania biurowego – programy Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach wsparcia Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
Numer referencyjny ZP/PN/11/2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietu oprogramowania biurowego – programy Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Zadanie 1: Zestaw: komputer przenośny (notebook) z systemem operacyjnym, baterią i zasilaczem oraz pakietem oprogramowania biurowego – 26 szt. Zadanie 2: Pakiet biurowy 28 szt.: Licencja na pakiet biurowy Microsoft Office 2019 wersja Standard dla jednostek edukacyjnych lub nowszy (Licencja: MOLP (Microsoft Open License Pack), Okres licencji: bezterminowa, Wersja językowa: Polska, Wersja bitowa: 32 i 64 bit, Składowe pakietu: Word - edytor tekstu; Excel - arkusz kalkulacyjny; PowerPoint - program do tworzenia prezentacji; Outlook - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji; Publisher - program do tworzenia publikacji, Obsługiwane systemy: Windows 10) lub rozwiązanie równoważne. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu i nie przypisane do innego użytkownika. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie pochodziło z dystrybucji przeznaczonej na rynek polski i było dostarczone wraz ze stosownymi oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5a i 5b do SIWZ Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 30213000-5, 48900000-7
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymogów określonych w SIWZ – Dokładny opis oferowanych urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez przedmiot dostawy wymogów określonych w SIWZ – wg załącznika nr 6 (dla zadania nr 1).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/11/2020 zad. 1” (odpowiednie pozostawić, niepotrzebne skreślić) Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw: komputer przenośny (notebook) z systemem operacyjnym, baterią i zasilaczem oraz pakietem oprogramowania biurowego – 26 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zestaw: komputer przenośny (notebook) z systemem operacyjnym, baterią i zasilaczem oraz pakietem oprogramowania biurowego – 26 szt. Notebook z systemem operacyjnym powinien spełniać parametry nie gorsze niż wyszczególnione poniżej. Zainstalowany system operacyjny i dostarczona licencja na aktualnie dystrybuowany system Microsoft Windows 10pro wersja 64-bitowa, polska wersja językowa lub rozwiązanie równoważne. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie pochodziło z dystrybucji przeznaczonej na rynek polski i było dostarczone wraz ze stosownymi oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA). Kryteria wymagane dla sprzętu: Procesor 64-bitowy. Model procesora przeznaczony do zastosowań mobilnych lub ultra, obsługujący co najmniej 64GB pamięci RAM, o wydajności co najmniej 6300 punktów dla częstotliwości nominalnej w teście PassMark PerformanceTest™ (wynik procesora zaoferowanego notebooka musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net), ze zintegrowaną kartą graficzną, wielordzeniowy, obsługujący technologię wirtualizacji (w szczególności z obsługą Second Level Address Translation). Wynik wydajności zaoferowanego procesora zostanie zweryfikowany z wydrukiem ze strony http://www.cpubenchmark.net. z dnia ogłoszenia postępowania, udostępnionym przez zamawiającego Min 8 GB pamięci RAM (1 × 8 GB); Cała zainstalowana pamięć RAM ma być widoczna i obsługiwana w dostarczonym systemie operacyjnym; Dysk twardy min. 240 GB typu SSD; Ekran z podświetleniem LED o przekątnej min. 15", max 16”, o rozdzielczości co najmniej 1920x1080 z powłoką antyodblaskową lub matowy; Karta graficzna: co najmniej Zintegrowana; Wbudowane porty wejścia-wyjścia: Min 3 porty USB (w tym co najmniej 2 porty standardu min USB 3.0 Type-A); Co najmniej jeden z portów: 1 Display Port lub HDMI lub VGA; 1 gniazdo słuchawki/mikrofon combo; 1 port RJ-45 dla sieci Ethernet; Zintegrowana karta dźwiękowa; Wbudowane głośniki stereo; Wbudowany mikrofon lub zestaw mikrofonów; Wbudowana kamera internetowa; Wbudowana klawiatura fizyczna, układ klawiatury: QWERTY polski programisty”; Wbudowany czytnik kart SD Wbudowane Interfejsy sieciowe: Połączenie Ethernet min 100/1000 Karta sieci bezprzewodowej WiFi, standard co najmniej 802.11ac Łączność Bluetooth co najmniej wersja 5 Bateria przeznaczona do zaoferowanego notebooka. Zasilacz przeznaczony do zaoferowanego notebooka. Waga kompletnego laptopa maks. 2.4kg (bez zasilacza) Wymagane jest aby system operacyjny, oprogramowanie i sterowniki do wszystkich podzespołów komputera były zainstalowane. Wymagana jest możliwość ponownej instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego, oprogramowania i sterowników przez użytkownika (z partycji recovery lub z dołączonego do zestawu nośnika zewnętrznego). Wymagane certyfikaty i deklaracje: ENERGY STAR®, deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu zgodnie z aktualnie obowiązującymi w Polsce przepisami. Gwarancja producenta komputera na komputer: Minimum 3 lata - naprawa lub wymiana (części, robocizna, transport) w trybie Next Business Day w miejscu użytkowania – obsługa zgłoszenia nie później niż w następnym dniu roboczym, maksymalny czas naprawy 14 dni. Warunki gwarancyjno-serwisowe muszą wynikać z PN produktu lub opcji serwisowej (z podaniem jej PN). Gwarancja producenta komputera na baterię: Minimum 12 miesięcy. Sprzęt fabrycznie nowy o jednakowej konfiguracji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozbudowy zaoferowanego sprzętu bez utraty gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji sprzętu. W ofercie należy podać dane, które jednoznacznie identyfikują producenta, dokładny typ, model, wersję, kod Part Number zaoferowanego sprzętu i usług gwarancyjnych. Producent umożliwia zgłoszenie naprawy gwarancyjnej przez Internet lub telefonicznie na infolinii po podaniu numeru seryjnego i kodu produktu (Part Number) notebooka bez potrzeby przedstawiania dokumentów. Niedopuszczalne jest udzielenie gwarancji wyłącznie dla zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji bezpośrednio u Producenta. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem nie odnawianym, nie regenerowanym, zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Pakiet biurowy 28 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia Pakiet biurowy 28 szt.: Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu i nie przypisane do innego użytkownika. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie pochodziło z dystrybucji przeznaczonej na rynek polski i było dostarczone wraz ze stosownymi oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA). Licencja na pakiet biurowy Microsoft Office 2019 wersja Standard dla jednostek edukacyjnych lub nowszy Licencja: MOLP (Microsoft Open License Pack) Okres licencji: bezterminowa Wersja językowa: Polska Wersja bitowa: 32 i 64 bit Składowe pakietu: Word - edytor tekstu; Excel - arkusz kalkulacyjny; PowerPoint - program do tworzenia prezentacji; Outlook - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji; Publisher - program do tworzenia publikacji Obsługiwane systemy: Windows 10 lub rozwiązanie równoważne. Kryteria równoważności pakietu biurowego: Licencja komercyjna, nieograniczona czasowo, aktualnie dystrybuowana, na oprogramowanie biurowe w polskiej wersji językowej dla jednostek edukacyjnych. Wymagane jest bezpłatne wsparcie producenta co najmniej w zakresie poprawek bezpieczeństwa i aktualizacji funkcjonalności minimum przez 5 lat od dostawy. Oprogramowanie musi prawidłowo działać na systemie operacyjnym zaoferowanego komputera bez potrzeby instalacji oprogramowania lub dodatków pochodzących od podmiotów trzecich lub rozwiązań typu OpenSource. Licencja ma umożliwiać przeniesienie na inne komputery z systemem operacyjnym MS Windows 10 będące w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający w chwili obecnej jako wersję standardową pakietu biurowego wykorzystuje oprogramowanie Microsoft Office SBE 2019 wersja 32-bit. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kompatybilności (bezpieczeństwa, stabilności, wydajności) dostarczonego oprogramowania z obecnie użytkowanym przez Zamawiającego, w szczególności w zakresie działania makr i skryptów w materiałach wytworzonych przy użyciu obecnie wykorzystywanego przez Zamawiającego standardowego pakietu biurowego. Zaoferowane rozwiązanie musi umożliwiać zarządzanie przez polityki GPO. Wersja zaoferowanego pakietu biurowego musi zawierać co najmniej: - procesor tekstu z obsługą plików o rozszerzeniach: txt, rtf, doc, docx, pdf, dot, umożliwiający edycję plików PDF z poziomu aplikacji; - arkusz kalkulacyjny z obsługą plików o rozszerzeniach: csv, txt, xls, xlsx, xlsm, xlsb, xltx, xltm, xlt, xm, prn, dbf, pdf, xps, posiadający funkcję automatycznego uzupełniania tabel na podstawie analizy wcześniej wprowadzonych danych, tworzenie wykresów i ich wcześniejszego podglądu, tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych; - aplikację do przygotowania i prowadzenia prezentacji obsługujące pliki o rozszerzeniach: ppt, pptx, umożliwiające bezpośrednie wstawianie multimediów wprost z serwisów internetowych, tworzenie konspektów prezentacji; - narzędzie klienta poczty umożliwiające zarządzanie kalendarzem, zarządzanie folderami publicznymi, zarządzanie listą kontaktów; Jeżeli ze względu na zaoferowane przez wykonawcę oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, zwiększenie dotychczasowej czasochłonności przygotowania stanowisk komputerowych, szkolenie pracowników zamawiającego) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania stacji roboczych w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie wykonawca. W takim przypadku szkolenie pracowników, o którym mowa powyżej zostanie przeprowadzone przez wykonawcę dla 28 pracowników Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, lecz nie później niż wciągu 30 dni od dostawy.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)