Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552750-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302132007, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Pzp, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
2. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawy Pzp, rozporządzenia w sprawie dokumentów oraz ustawy Kodeks cywilny.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku.
2. Przedmiot zamówienia jest częściowo współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach projektów unijnych pn. „Zintegrowany Program Rozwoju AWFiS – etap II” (w zakresie części 2) lub „Opracowanie i wdrożenie programu kształcenia nauczycieli AWFiS w Gdańsku” (w zakresie części 1).
3. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku Nr 5 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ).
4. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wymaga od Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 13 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie dokumentów, przedstawienia w zakresie obejmującym zestawy komputerowe oraz komputery przenośne:
a) Certyfikaty CE na dostarczany sprzęt.
b) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 wystawione dla producenta sprzętu.

Powyższe dokumenty przedmiotowe Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego skierowane w trybie art. 26 ust. 2 w związku z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci składają wspólnie dokument, o którym mowa w pkt 4.
5. W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 106 z późn. zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury z zerową stawką podatku VAT lub faktury korygującej.
6. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer tablet
38652120-7 Projektory video
7. Podwykonawstwo i części kluczowe zamówienia:
a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile jest to wiadome.
d) Pozostałe warunki dotyczące podwykonawstwa określone zostały w rozdziale XXIV SIWZ.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny i ustawie Pzp.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a4079a6-6df2-4908-89d5-98cbd056b030
Biuletyn 552750-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego
Regon 00032787600000
Zamawiajacy adres ulica Kazimierza Górskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-336
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 5547190, 58 5547442,
Zamawiajacy fax 58 5547227
Zamawiajacy email ei@awf.gda.pl, zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
Adres strony url http://awf.gdansk.sisco.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://awf.gdansk.sisco.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://awf.gdansk.sisco.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku - Budynek Administracji, Biuro Dyrektora Administracyjnego AWFiS, 80-336 Gdańsk, ul. Józefa Czyżewskiego 30A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
Numer referencyjny BZP.260.7.2020.DN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Pzp, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawy Pzp, rozporządzenia w sprawie dokumentów oraz ustawy Kodeks cywilny. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. IV. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku. 2. Przedmiot zamówienia jest częściowo współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach projektów unijnych pn. „Zintegrowany Program Rozwoju AWFiS – etap II” (w zakresie części 2) lub „Opracowanie i wdrożenie programu kształcenia nauczycieli AWFiS w Gdańsku” (w zakresie części 1). 3. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku Nr 5 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). 4. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wymaga od Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 13 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie dokumentów, przedstawienia w zakresie obejmującym zestawy komputerowe oraz komputery przenośne: a) Certyfikaty CE na dostarczany sprzęt. b) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 wystawione dla producenta sprzętu. Powyższe dokumenty przedmiotowe Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego skierowane w trybie art. 26 ust. 2 w związku z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci składają wspólnie dokument, o którym mowa w pkt 4. 5. W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 106 z późn. zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury z zerową stawką podatku VAT lub faktury korygującej. 6. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213000-5 Komputery osobiste 30213100-6 Komputery przenośne 30213200-7 Komputer tablet 38652120-7 Projektory video 7. Podwykonawstwo i części kluczowe zamówienia: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile jest to wiadome. d) Pozostałe warunki dotyczące podwykonawstwa określone zostały w rozdziale XXIV SIWZ. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny i ustawie Pzp. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów powyżej: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokument/y, o którym/ch mowa w pkt 1 winien/winny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie obejmującym zestawy komputerowe oraz komputery przenośne: a) Certyfikaty CE na dostarczany sprzęt. b) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 wystawione dla producenta sprzętu
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: W zakresie części 1 – 780,00 zł, słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100. W zakresie części 2 – 1500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100. W zakresie części 3 - 100,00 zł, słownie: sto złotych 00/100. W zakresie części 4 - 120,00 zł, słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100. W zakresie części 5 - 60,00 zł, słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100. W zakresie części 6 - 100,00 zł, słownie: sto złotych 00/100. W zakresie części 7 - 70,00 zł, słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Biurze Dyrektora Administracyjnego AWFiS (pok. 315), ul. Czyżewskiego 30 a, 80-336 Gdańsk, II piętro przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego – w CityBank Banku Handlowym w Warszawie S.A., Oddział w Gdańsku nr 22 1030 1117 0000 0000 8899 5031. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał tego dokumentu należy złożyć w Biurze Dyrektora Administracyjnego AWFiS (pok. 315), ul. Czyżewskiego 30 a, 80-336 Gdańsk, II piętro, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca załączyć do oferty kserokopię dokumentu stanowiącego wadium lub potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniądza. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 1 od lit. „b)” do „e)” musi być wystawione na Zamawiającego, jako beneficjenta. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, jak również innych dodatkowych zastrzeżeń lub warunków. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 3) Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) Zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie, 5) Zmiany terminów realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: a) wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego, b) wstrzymania lub wydłużającego się terminu dostaw produktów, komponentów produktu lub podzespołów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych, c) konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w OPZ, d) konieczności wykonania prac dodatkowych, które wstrzymają lub opóźnią realizację Przedmiotu Umowy, e) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f) w wyniku wystąpienia przyczyny organizacyjnej leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności polegającej na braku możliwości odbioru sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego (z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy) lub z powodu zmiany miejsca dostawy, g) w wyniku wystąpienia przyczyn technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, związanych w szczególności z okresowym brakiem dostępności u producenta lub wstrzymaniem produkcji sprzętu, wskazanego w ofercie, poparte oświadczeniem producenta sprzętu lub innym dokumentem (w przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia producenta), h) wynikających z działania podmiotów trzecich, uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w określonych w Umowie terminach, 6) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia lub wynagrodzenia na skutek następujących okoliczności: a) niedostępności na rynku urządzeń lub podzespołów spełniających wymagania określone w OPZ spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń lub podzespołów; Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Przedmiotu Umowy na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę nie wyższą niż ustalona w Umowie; Fakt wycofania z produkcji lub zaprzestania produkcji winien być potwierdzony oświadczeniem producenta lub innym dokumentem (w przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia producenta), po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, b) pojawienie się na rynku sprzętu lub podzespołów nowszej generacji lub przewyższających oferowane na dzień składania ofert parametry techniczne; Dopuszcza się modyfikację sprzętową wynikającą z postępu technologicznego z zachowaniem wymaganych funkcjonalności, c) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań zamiennych niż wskazane w OPZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwiązań zamiennych będzie skutkować poprawieniem parametrów technicznych i użytkowych lub pozwoli na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji dostarczonego Przedmiotu Umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany sprzętu, urządzeń lub podzespołów, na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą wymagane wobec urządzeń lub materiałów lub sprzętu zastępujących te wskazane w szczegółowym opisie Przedmiotu Umowy, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, e) wykonania prac zamiennych. 7) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania Umowy stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, która będzie obowiązywać w odniesieniu do Przedmiotu Umowy dostarczonego po dniu, w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, b) w przypadku wystąpienia konieczności zmiany wynagrodzenia o należny podatek VAT z powodu możliwości zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% na zakup sprzętu objętego Przedmiotem Umowy, c) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z OPZ; Dla potrzeb Umowy, „Siła Wyższa” oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwia wykonywanie Przedmiotu Umowy. Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej. W przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z Umowy. d) zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi Umowy, e) zmiany danych teleadresowych. 8) W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt 1 do 7 powyżej termin realizacji Przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, 9) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy lub sposobu naliczania kar umownych, 10) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (zwiększenia lub zmniejszenia) w przypadkach określonych w Umowie, 11) Pozostałe zmiany określone w Umowie. 2. Zmiana Umowy jest możliwa również w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:  w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy lub  w wyniku śmierci Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność indywidualnie lub jako wspólnik spółki cywilnej lub  w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, w szczególności na skutek utraty płynności finansowej przez Wykonawcę i niezapłacenia należności podwykonawców. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy polegającej na kumulatywnym przystąpieniu do długu po stronie Wykonawcy podmiotu trzeciego. 5. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian, o których mowa w Umowie. Przedmiotowa zmiana wymaga jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zestaw komputerowy - 2 szt Komputer tablet - 45 szt Projektor multimedialny - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis zestaw komputerowy - 24 szt komputer przenośny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zestaw komputerowy - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis zestaw komputerowy - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis zestaw komputerowy - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Dsotępność sprzętu zastępczego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)