Dostawa komputerów przenośnych w ramach programu grantowego pn.: zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej sieci edukacyjnej

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Gmina Udanin
Miejscowość Udanin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552718-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302362004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 16 szt. komputerów przenośnych, 16 szt myszek bezprzewodowych oraz 16szt. Słuchawek komputerowych w ramach programu grantowego pn.: Zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej Sieci edukacyjnej.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem rzeczowym zamówienia, objętym Specyfikacją przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
5. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z zakresem rzeczowym zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do niniejszej siwz.
6. Przedmiot umowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego 55-340 Udanin 26, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 14:00. Wykonawca poinformuje Zamawiającego minimum dwa dni przed dostawą o dacie i godzinie dostawy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w sposób trwały na każdym sprzęcie logotypu instytucji dotującej. Logotypy oraz napis zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e481a7bf-f431-4145-aa4e-2aedd46e9d3f
Biuletyn 552718-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Udanin
Regon 39064810900000
Zamawiajacy adres ulica Udanin
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Udanin
Zamawiajacy kod pocztowy 55-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 744 28 70
Zamawiajacy fax 76 8709242
Zamawiajacy email ug@udanin.pl
Adres strony url www.udanin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.biuletyn.net/udanin
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biuletyn.net/udanin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 55-340 Udanin 26
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych w ramach programu grantowego pn.: zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej sieci edukacyjnej
Numer referencyjny 271.1.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 16 szt. komputerów przenośnych, 16 szt myszek bezprzewodowych oraz 16szt. Słuchawek komputerowych w ramach programu grantowego pn.: Zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej Sieci edukacyjnej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem rzeczowym zamówienia, objętym Specyfikacją przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 5. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z zakresem rzeczowym zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. 6. Przedmiot umowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego 55-340 Udanin 26, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 14:00. Wykonawca poinformuje Zamawiającego minimum dwa dni przed dostawą o dacie i godzinie dostawy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w sposób trwały na każdym sprzęcie logotypu instytucji dotującej. Logotypy oraz napis zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy.
Cpv glowny przedmiot 30236200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; 8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp; 9) Opisy, fotografie, szczegółowe dane techniczne.
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo jeśli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik do siwz
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia określa siwz wraz z załącznikami do niej.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria ilość baterii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)