GuidZP400 |
e481a7bf-f431-4145-aa4e-2aedd46e9d3f
|
Biuletyn |
552718-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Udanin
|
Regon |
39064810900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Udanin
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Udanin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-340
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
76 744 28 70
|
Zamawiajacy fax |
76 8709242
|
Zamawiajacy email |
ug@udanin.pl
|
Adres strony url |
www.udanin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.biuletyn.net/udanin
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biuletyn.net/udanin
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
55-340 Udanin 26
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych w ramach programu grantowego pn.: zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej sieci edukacyjnej
|
Numer referencyjny |
271.1.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 16 szt. komputerów przenośnych, 16 szt myszek bezprzewodowych oraz 16szt. Słuchawek komputerowych w ramach programu grantowego pn.: Zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej Sieci edukacyjnej.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem rzeczowym zamówienia, objętym Specyfikacją przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
5. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z zakresem rzeczowym zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do niniejszej siwz.
6. Przedmiot umowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego 55-340 Udanin 26, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 14:00. Wykonawca poinformuje Zamawiającego minimum dwa dni przed dostawą o dacie i godzinie dostawy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w sposób trwały na każdym sprzęcie logotypu instytucji dotującej. Logotypy oraz napis zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp;
8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp;
9) Opisy, fotografie, szczegółowe dane techniczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo jeśli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik do siwz
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia określa siwz wraz z załącznikami do niej.
|