Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek Gminy Stalowa Wola

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-07-06 00:00:00
Instytucja STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552611-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola objętych niniejszym zamówieniem. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowy.
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami umowy tj. dla:
1) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Stalowej Woli, ul. J. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola
2) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Stalowej Woli, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola
3) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stalowej Woli, ul. Romana Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
4) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola
3. Szczegółowe wymagania jakościowe oraz terminy sukcesywnych dostaw dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola:
1) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP 12 w Stalowej Woli. Częstotliwość dostaw nie częściej niż 1 raz na 2 tygodnie. Godziny dostaw od 6:30 do 9:00. Wyroby garmażeryjne powinny być świeże i dostarczane na następny dzień (do 24 godzin) po złożeniu zamówienia – (telefonicznie). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia asortymentu do budynku szkoły. Pojemniki dostosowane do przewozu odpowiedniego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dostarczona faktura VAT. Wyroby garmażeryjne powinny spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm). Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Przewidywany termin dostaw od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.
2) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 1 w Stalowej Woli. Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej znajdującej się na wysokim parterze budynku w godzinach od 06:30 do 10:00. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Towar powinien być dostarczony do Jednostki w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm). Przewidywany termin dostaw
od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.
3) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 5 w Stalowej Woli. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny
z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.). Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej znajdującej się na wysokim parterze budynku w godzinach 06:30 do 10:00. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż 3 dni. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Zamówienie powinno być dostarczony do Zamawiającego w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Przewidywany termin dostaw od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.
4) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 4 w Stalowej Woli. Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej w godzinach do 08:30. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż 3 dni. Zamówienie powinno być dostarczony do Zamawiającego w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz;. 1154 ze zm.). Przewidywany termin dostaw od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.
4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych Jednostek własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek wraz z wniesieniem następuje do miejsca wskazanego przez upoważnioną osobę w Jednostce.
5. Wykonawca na życzenie Jednostek nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością).
6. Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez upoważnionych przedstawicieli jednostek w terminie wskazanym w ppkt. 3 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
7. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu wymienionego
w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy. Jednostkom objętym zamówieniem przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych wyrobów Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo- cenowy (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych tam określonych.
8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo- cenowy.
9. W razie dostarczenia produktów niezgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy (towar nieświeży, rozpadający się, o nieodpowiednim zapachu, pleśń), przedstawiciel Jednostki sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające te wymogi, w ciągu min. 2 godzin a maksymalnie 5 godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego drogą elektroniczną, telefonicznie, z informacją o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej. Czas reklamacji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert.
10. Dostarczane wyroby garmażeryjne muszą spełniać wymogi jakościowe, określone
w przepisach dot. żywienia zbiorowego w tym w szczególności spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2019, poz. 2178 ze zm.). a także wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 649366f1-ec98-4d9c-84c5-1d5e9ca8f2fc
Biuletyn 552611-N-2020
Zamawiajacy nazwa STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Regon 384503002
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 25A
Zamawiajacy miejscowosc Stalowa Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 37-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48508082032, +48506656760
Zamawiajacy email scuw@stalowawola.pl
Adres strony url https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Adres strony internetowej https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek Gminy Stalowa Wola
Numer referencyjny ZP–II.271.56.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola objętych niniejszym zamówieniem. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowy. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami umowy tj. dla: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Stalowej Woli, ul. J. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola 2) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Stalowej Woli, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola 3) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Stalowej Woli, ul. Romana Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 4) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola 3. Szczegółowe wymagania jakościowe oraz terminy sukcesywnych dostaw dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola: 1) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP 12 w Stalowej Woli. Częstotliwość dostaw nie częściej niż 1 raz na 2 tygodnie. Godziny dostaw od 6:30 do 9:00. Wyroby garmażeryjne powinny być świeże i dostarczane na następny dzień (do 24 godzin) po złożeniu zamówienia – (telefonicznie). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia asortymentu do budynku szkoły. Pojemniki dostosowane do przewozu odpowiedniego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dostarczona faktura VAT. Wyroby garmażeryjne powinny spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm). Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Przewidywany termin dostaw od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. 2) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 1 w Stalowej Woli. Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej znajdującej się na wysokim parterze budynku w godzinach od 06:30 do 10:00. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Towar powinien być dostarczony do Jednostki w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm). Przewidywany termin dostaw od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. 3) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 5 w Stalowej Woli. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.). Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej znajdującej się na wysokim parterze budynku w godzinach 06:30 do 10:00. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż 3 dni. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Zamówienie powinno być dostarczony do Zamawiającego w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Przewidywany termin dostaw od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. 4) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 4 w Stalowej Woli. Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej w godzinach do 08:30. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż 3 dni. Zamówienie powinno być dostarczony do Zamawiającego w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz;. 1154 ze zm.). Przewidywany termin dostaw od 1 września 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. 4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych Jednostek własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek wraz z wniesieniem następuje do miejsca wskazanego przez upoważnioną osobę w Jednostce. 5. Wykonawca na życzenie Jednostek nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). 6. Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez upoważnionych przedstawicieli jednostek w terminie wskazanym w ppkt. 3 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. 7. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu wymienionego w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy. Jednostkom objętym zamówieniem przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych wyrobów Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo- cenowy (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych tam określonych. 8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo- cenowy. 9. W razie dostarczenia produktów niezgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy (towar nieświeży, rozpadający się, o nieodpowiednim zapachu, pleśń), przedstawiciel Jednostki sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające te wymogi, w ciągu min. 2 godzin a maksymalnie 5 godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego drogą elektroniczną, telefonicznie, z informacją o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej. Czas reklamacji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 10. Dostarczane wyroby garmażeryjne muszą spełniać wymogi jakościowe, określone w przepisach dot. żywienia zbiorowego w tym w szczególności spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2019, poz. 2178 ze zm.). a także wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z zm.).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz rzeczowo-cenowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Wzór oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie wskazanych w ofercie Wykonawcy parametrów (np. skład) jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia jakości dostarczanych wyrobów garmażeryjnych; b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy, 2. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia odpowiednio: 1) nowych stawek podatku od towarów i usług, 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 i 2, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte dnia 6 lipca 2020 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na reklamację
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)