„Dostawa oprogramowania dla projektów BIZGOV oraz KAP

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551701-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania w ramach projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu” BIZGOV, projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach projektu: "Katalogi Administracji Publicznej" w ramach Działania 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr POPC.02.02.00-00-0036/19-00).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych. Postępowanie składa się z dwóch części szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ:
Część I: Oprogramowanie BIZGOV;
Część II: Oprogramowanie KAP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77304648-3d11-4a1a-a976-5be6ec4f6376
Biuletyn 551701-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
Regon 18603000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. E. Estkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-755
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 504 890,
Zamawiajacy fax 618 526 376
Zamawiajacy email office@ilim.poznan.pl,
Adres strony url http://www.ilim.poznan.pl/
Adres strony internetowej http://www.ilim.poznan.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup realizowany w ramach projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu” BIZGOV. Projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, oraz w ramach projektu: "Katalogi Administracji Publicznej" w ramach Działania 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr POPC.02.02.00-00-0036/19-00).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Sieci
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ilim.poznan.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ilim.poznan.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania ul. E. Estkowskiego 6 61-755 Poznań kancelaria wejście A
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa oprogramowania dla projektów BIZGOV oraz KAP
Numer referencyjny PRZ/00015/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania w ramach projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu” BIZGOV, projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach projektu: "Katalogi Administracji Publicznej" w ramach Działania 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr POPC.02.02.00-00-0036/19-00). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych. Postępowanie składa się z dwóch części szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ: Część I: Oprogramowanie BIZGOV; Część II: Oprogramowanie KAP.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w wysokości 20% zamówienia podstawowego dla danej części, polegających na zwiększeniu zamówienia określonego w załączniku nr 1 – OPZ i załączniku nr 2 – Formularz ofertowy.
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)– dotyczy wyłącznie części I;- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla części II.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (Wykonawca wpisany do KRS albo CEIDG nie ma obowiązku dostarczenia w/w dokumentów), b)W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wykonawca może dołączyć do oświadczenia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakresie warunkow udzialu a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)– dotyczy wyłącznie części I;- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla części II.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, bądź dokumentów, które Zamawiający może sam pozyskać (KRS, CEIDG), b)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, d) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Poza przypadkami wskazanymi w art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z Umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych. b) gdy dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:  może obniżyć koszt realizacji przedmiotu Umowy,  może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu Umowy,  może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania przedmiotu Umowy, c) w razie, gdy podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy; d) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia Aneksu do Umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji Umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego; e) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta. 2. Na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany określone w lit. a), b) i c) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego na piśmie z wnioskiem o rozpoczęcie negocjacji oraz przedłożyć kalkulację, z której wynikać będzie rzeczywisty wpływ wprowadzonych zmian na wysokość przewidzianego wynagrodzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej. 4. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art.15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r, poz. 374, ze zm.).
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oprogramowanie Bizgov;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania w ramach projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu” BIZGOV, projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach projektu: "Katalogi Administracji Publicznej" w ramach Działania 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr POPC.02.02.00-00-0036/19-00). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oprogramowanie KAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania w ramach projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu” BIZGOV, projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach projektu: "Katalogi Administracji Publicznej" w ramach Działania 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr POPC.02.02.00-00-0036/19-00). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)