Dostawa różnych artykułów biurowych oraz kaset do drukarek do identyfikacji pacjentów dla 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552691-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301911407
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz taśm do drukarek w ilościach i asortymencie określonych w załącznikach nr 5-6. Liczba zadań 2:
Zadanie nr 1 – Artykuły biurowe
Zadanie nr 2 – Kasety do drukarki Zebra HC100
Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określają załączniki 5 i 6 – formularze asortymentowo-cenowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bf17e00-092b-46cd-a2a5-485f847eeed7
Biuletyn 552691-N-2020
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych artykułów biurowych oraz kaset do drukarek do identyfikacji pacjentów dla 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Numer referencyjny 105.KSzWzP SP ZOZ - DZP-2612-22-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz taśm do drukarek w ilościach i asortymencie określonych w załącznikach nr 5-6. Liczba zadań 2: Zadanie nr 1 – Artykuły biurowe Zadanie nr 2 – Kasety do drukarki Zebra HC100 Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określają załączniki 5 i 6 – formularze asortymentowo-cenowe.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): 1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 2) Oświadczenia – Załącznik nr 2 3) Formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 5-6 (w zależności na składane zadanie). 4) W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, e) numery katalogowego produktu, f) nazewnictwa produktu, g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług(VAT). ZMIANY RZUTUJĄCE NA ZMIANE TERMINU WYKONANIA a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b) przedłużająca się procedura przetargowa 3. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, i w tym przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej, a zatem Wykonujący nie może żądać odszkodowania. 4. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. 5. Rozwiązanie umowy, o którym mowa w pkt. 3 powinno nastąpić w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 6. Wszelkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej. 7. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Artykuły biurowe Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa załączniki 5 – formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kasety do drukarki Zebra HC100
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Kasety do drukarki Zebra HC100 Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa załącznik 6 – formularz asortymentowo-cenowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)