GuidZP400 |
3c82fa40-599f-4b45-b3db-b986cf8d46a2
|
Biuletyn |
552597-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe
|
Regon |
12867570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krypska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 102 096
|
Zamawiajacy fax |
228 100 604
|
Zamawiajacy email |
dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl
|
Adres strony url |
www.szpzlo.praga-pld.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpzlo.praga-pld.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
04-082 Warszawa, ul. Krypska 39 - Kancelaria Główna - parter.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
|
Numer referencyjny |
SZPZLO/ZP/02/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na niżej wymienione 4 części od Nr 1 do Nr 4 zwane dalej Zadaniami:
Zadanie Nr 1
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie Nr 2
Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego.
Zadanie Nr 3
Zakup i dostawa sprzętu RTV.
Zadanie Nr 4
Zakup i dostawa niszczarek.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dla poszczególnych zadań zostały zawarte w Formularzu warunków technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, składający się z: Załącznika Nr 1/1 dla Zadania Nr 1, Załącznika Nr 1/2 dla Zadania Nr 2, Załącznika Nr 1/3 dla Zadania Nr 3, Załącznika Nr 1/4 dla Zadania Nr 4.
Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców urządzenia nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
5
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w w/w punkcie 1, 2, 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Parafowany wzór Umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik Nr 5 do SIWZ
3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie:
a) zmiany formy organizacyjno-prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym;
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/1 będącym integralną częścią SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/2 będącym integralną częścią SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu RTV.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu RTV. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/3 będącym integralną częścią SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa niszczarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa niszczarek. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/4 będącym integralną częścią SIWZ.
|
| |