Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552597-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na niżej wymienione 4 części od Nr 1 do Nr 4 zwane dalej Zadaniami:
Zadanie Nr 1
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie Nr 2
Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego.
Zadanie Nr 3
Zakup i dostawa sprzętu RTV.
Zadanie Nr 4
Zakup i dostawa niszczarek.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dla poszczególnych zadań zostały zawarte w Formularzu warunków technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, składający się z: Załącznika Nr 1/1 dla Zadania Nr 1, Załącznika Nr 1/2 dla Zadania Nr 2, Załącznika Nr 1/3 dla Zadania Nr 3, Załącznika Nr 1/4 dla Zadania Nr 4.
Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców urządzenia nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c82fa40-599f-4b45-b3db-b986cf8d46a2
Biuletyn 552597-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe
Regon 12867570000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krypska
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 102 096
Zamawiajacy fax 228 100 604
Zamawiajacy email dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl
Adres strony url www.szpzlo.praga-pld.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpzlo.praga-pld.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 04-082 Warszawa, ul. Krypska 39 - Kancelaria Główna - parter.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
Numer referencyjny SZPZLO/ZP/02/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na niżej wymienione 4 części od Nr 1 do Nr 4 zwane dalej Zadaniami: Zadanie Nr 1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie Nr 2 Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego. Zadanie Nr 3 Zakup i dostawa sprzętu RTV. Zadanie Nr 4 Zakup i dostawa niszczarek. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dla poszczególnych zadań zostały zawarte w Formularzu warunków technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, składający się z: Załącznika Nr 1/1 dla Zadania Nr 1, Załącznika Nr 1/2 dla Zadania Nr 2, Załącznika Nr 1/3 dla Zadania Nr 3, Załącznika Nr 1/4 dla Zadania Nr 4. Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców urządzenia nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w w/w punkcie 1, 2, 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1. Parafowany wzór Umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik Nr 5 do SIWZ 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a) zmiany formy organizacyjno-prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy.
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/1 będącym integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/2 będącym integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu RTV.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa sprzętu RTV. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/3 będącym integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa niszczarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa niszczarek. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, rodzaje i ilości sprzętu wymienione są w Załączniku Nr 1/4 będącym integralną częścią SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)