Dostawa materiałów opatrunkowych dla pacjentów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551971-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla pacjentów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cce29edd-f866-42a2-9ac4-09cc3d32d914
Biuletyn 551971-N-2020
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Regon 15158624700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mirowska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 370 21 35
Zamawiajacy fax 34 370 21 35
Zamawiajacy email zp@zsm.czest.pl
Adres strony url www.zsm.czest.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zsm.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsm.czest.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsm.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pawilon G pok. nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych dla pacjentów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
Numer referencyjny MSZ.ZP.3411/17/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla pacjentów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu: Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawą związaną z przedmiotem zamówienia tj. dostawy materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie niższej niż 205.400,00 PLN. w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o wartości brutto nie mniejszej niż: w Pakiecie nr 1 – 23.500,00 PLN; w Pakiecie nr 2 – 8.000,00 PLN; w Pakiecie nr 3 – 47.700,00 PLN; w Pakiecie nr 4 – 15.500,00 PLN; w Pakiecie nr 5 – 1.400,00 PLN; w Pakiecie nr 6 – 700,00 PLN; w Pakiecie nr 7 – 28.000,00 PLN; w Pakiecie nr 8 – 1.300,00 PLN; w Pakiecie nr 9 – 13.700,00 PLN; w Pakiecie nr 10 - 18.500,00 PLN; w Pakiecie nr 11- 13.500,00 PLN; w Pakiecie nr 12 – 8.000,00 PLN; w Pakiecie nr 13 – 6.000,00 PLN; w Pakiecie nr 14 - 13.300,00 PLN; w Pakiecie nr 15 - 1.300,00 PLN; w Pakiecie nr 16 - 5.000,00 PLN.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.: 1) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: 2) Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 3)Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 3) Oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 6 potwierdzającego, że: - oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP;- oferowane wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC mówiąca o sklasyfikowaniu co najmniej do klasy I i II wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych; - oferowane produkty posiadają certyfikat z Jednostki Notyfikowanej – jeśli dotyczy; - oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019r., poz.175 z późn. zm.) zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art.58 w/w Ustawy. 4) Potwierdzenie zgłoszenia lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie RP.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 3) oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 6 potwierdzającego, że: - oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP; - oferowane wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC mówiąca o sklasyfikowaniu co najmniej do klasy I i II wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych; - oferowane produkty posiadają certyfikat z Jednostki Notyfikowanej – jeśli dotyczy; - oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019r., poz.175 z późn. zm.) zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art.58 w/w Ustawy. 4) Potwierdzenie zgłoszenia lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie RP
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ, 3) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie: a) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkującą sukcesją generalną, b) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ, c) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy w tym wskazane w § 3 ust. 6 powyżej oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany w przypadku, gdy: 1) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu, dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, np. przejściowe obniżenie ceny produktu, w przypadkach korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie), 2) w przypadku braku na rynku oferowanego asortymentu, dopuszcza się możliwość zaoferowania zamiennego w cenie przetargowej. 3) w przypadku niedostarczenia produktu, określonego w Umowie, w wymaganym terminie i pożądanej jakości, co spowoduje konieczność dokonania zakupu tego produktu u innego kontrahenta. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia różnicy w cenie dokonanego zakupu. 4) dopuszczalna jest zmiana nazwy asortymentu przy zachowaniu jego parametrów. Powyższe zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 1) przez tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.), rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym podmiotom oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, 2) stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na Formularzu Oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego podmiotu. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 3) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa, wata celulozowa bielona
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaska gipsowa, opaska wyściełająca z waty syntetycznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kompresy gazowe niejałowe z podwijanymi brzegami
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serweta gazowa z nitką RTG i tasiemką, kompresy gazowe niejałowe z podwijanymi brzegami
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tupfer gazowy, opatrunek przezroczysty z folii PU do zabezpieczenia kaniul obwodowych i cewników do żył centralnych,opatrunek do zabezpieczenia drenów donosowych/ sond żołądkowych, włókninowy, opatrunek wysypowy, chirurgiczny, samoprzylepny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparat do ochrony skóry
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gaza niejałowa, gaza jałowa
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatkowy bardzo elastyczny rękaw opatrunkowy,
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przylepiec na tkaninie wiskozowej, przylepiec na sztucznym jedwabiu, przylepiec na białej włókninie, przylepiec z włókniny jałowy do łączenia brzegów ran zastępującej nici chirurgiczne, plaster z opatrunkiem na włókninie
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Włókninowy, jałowy opatrunek z zaokrąglonych rogach do oklejania kaniul z nacięciem z dodatkową poduszką, włókninowy, jałowy opatrunek z zaokrąglonych rogach do opatrywania ran z warstwą ochronną.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Krem ochronny, pianka do czyszczenia skóry, jałowy opatrunek antybakteryjny, kompres bawełniany, przezroczysty opatrunek z folii poliuretanowej, jałowy opatrunek hydrokoloidowy, jałowy opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chłonne opatrunki antybakteryjne w Technologii Hydrofiber, opatrunki oparzeniowe w Technologii Hydrofiber ze srebrem jonowym, opatrunki oparzeniowe w kształcie rękawiczki Technologii Hydrofiber ze srebrem jonowym, opatrunek chłonny hydrowłóknisty, opatrunek chłonny z przylepcem silikonowym, wielowarstwowy, opatrunek hydrokoloidowy, cienki opatrunek hydrokoloidowy, opatrunek hydrokoloidowy w postaci pasty.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowy element który łączy urządzenie terapeutyczne z drenem, jałowy opatrunek wykonany z siatkowego poliuretanu, jednorazowy zbiornik do urządzenia, do gromadzenia wydzieliny z rany.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaska elastyczna tkana wielorazowego użytku z 2 zapinkami, opaska dziana podtrzymująca
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunek hydrożelowy, sterylny żel do miejscowego znieczulenia, sterylny lubrykant poślizgowy.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul, cewników centralnych i innych, bakteriobójczy opatrunek z PU do cewników centralnych, sterylny poliuretanowy opatrunek do mocowania kaniul obwodowych z wycięciem.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)