GuidZP400 |
50548b07-44ae-4d44-b6ac-3b1e721434b6
|
Biuletyn |
551567-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 4026
|
Regon |
22071376400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rondo Bitwy pod Oliwą
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-134
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 6266609
|
Zamawiajacy fax |
58 6266996
|
Zamawiajacy email |
4026.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Adres strony internetowej |
https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
JEDNOSTKA WOJSKOWA 4026, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i wyposażenia techniki morskiej
|
Numer referencyjny |
012/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup sprzętu i wyposażenia techniki morskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
37412242-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
578599,55
|
Waluta calosc |
pln
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP należy złożyć informację o przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający w celu usprawnienia przebiegu procedury, udostępnia wzór przedmiotowego oświadczenia jako załącznik nr 5 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie
z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane urządzenia spełnią wymagania określone w specyfikacji.
W celu ułatwienia weryfikacji parametrów Zamawiający udostępnia w zależności od zadania Tabelę zgodności (wzór - załącznik nr 7 z podziałem na zadania od 1 do 5 ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
20.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
1) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym lub nie będzie możliwe do zrealizowania, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Skafander neoprenowy i dodatki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37412242-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
112220,24
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Skafander neoprenowy i dodatki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt ABC i pozostały
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37412250-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
137455,18
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt ABC i pozostały. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do nurkowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37412240-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
117312,20
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do nurkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ubranie sternika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18221000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
79738,54
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ubranie sternika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Skafander sternika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
131873,40
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Skafander sternika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |