| GuidZP400 |
ca6374e3-582f-4b2b-8a16-3179061a7bd3
|
| Biuletyn |
552343-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
|
| Regon |
31158500000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Opolska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
36 A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Strzelce Opolskie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
47-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 4613291-5,
|
| Zamawiajacy fax |
774 612 763
|
| Zamawiajacy email |
zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl,
|
| Adres strony url |
https://www.szpital.strzelce-op.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
spzoz
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp przez ikonkę bip)
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy skladać pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiajacego, zgodnie z pkt. I.1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości, worków na odpady medyczne, komunalne i specjalne oraz środków myjących i czyszczących do profesjonalnego sprzątania.
|
| Numer referencyjny |
SP/03-ZP/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków czystości w postaci: mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady medyczne, komunalne i specjalne oraz środków myjących i czyszczących do profesjonalnego sprzątania dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich.
Zamawiający porządkuje przedmiot zamówienia na 7 pakietów.
Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. nr 2 do niniejszej SIWZ).
Wykonawca winien zaoferować: środki czystości, worki na odpady medyczne, komunalne i specjalne oraz środki myjące i czyszczące zapewniające profesjonalne utrzymanie czystości w szpitalu, spełniające wymogi wskazane w Formularzu Cenowym (Zał. nr 2 do SIWZ).
W ramach oferowanych preparatów w zakresie:
1) Pakietu 3 (dot. poz. 1,2,3,5) –
Wykonawca na czas trwania umowy dostarczy i zamontuje Zamawiającemu 17 szt.
Systemów dozujących. W skład każdego systemu wchodzi urządzenie umożliwiające
podłączenie 4 preparatów i dozowanie ich w stężeniu od 0,1% oraz 3 zamknięte na klucz
pojemniki na 1 litrowe butelki z koncentratem uniemożliwiające dostęp do koncentratu
osobom postronnym. W celu zapewnienia kompatybilności chemii z systemem i
poprawności dozowania pojemniki te muszą pochodzić od tego samego producenta co
system dozujący i chemia zaoferowana w/w pozycjach. Urządzenie dozujące musi być
wykonane z materiału odpornego na środki chemiczne i może pracować z płynami o
temperaturze od 4 do 40 °C. Posiada przełącznik do wyboru środka i dwa węże wylotowe
z których dozowane są roztwory robocze. Wykonawca dostarczy kartę techniczną
systemu dozowania wystawioną przez jego producenta.
2) Pakietu 3 (dot. poz. 6) – Zamawiający wymaga dostarczenia, na etapie realizacji umowy,
pompek dozujących w ilości – 4 szt.
3) Pakietu 3 (dot. poz. 1 - 3 i 5) - Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki
pochodziły z jednej linii producenta. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością
zapewnienia zgodności chemicznej i współdziałania środków zabezpieczających
powierzchnię.
4) Pakietu 6 (dot. poz. 1) Zamawiający wymaga dostarczenia 200 dozowników/rok kompatybilnych z opisanym produktem na czas trwania umowy.
5) Pakietu 6 (dot. poz. 2) Zamawiający wymaga dostarczenia 5 dozowników kompatybilnych z opisanym produktem na czas trwania umowy.6) Pakietu 6 (dot. poz. 3) Zamawiający wymaga dostarczenia 6 dozowników kompatybilnych z opisanym produktem na czas trwania umowy.
Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości zastrzega sobie prawo wnioskowania o złożenie dodatkowych wyjaśnień odnośnie oferowanych środków czystości.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przedkłada: 1.Wypełniony Druk Ofertowy (zał. 1 do siwz). 2. Wypełniony Formularz Cenowy ( zał. 2 do siwz). 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Umowa zostaje zawarta na okres 24 m-cy od dnia zawarcia umowy i może ulec rozwiązaniu, przed upływem terminu jej obowiązywania:
a. za zgodą stron w każdym czasie,
b. za 1-miesięcznym wypowiedzeniem przez każdą ze stron, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego,
c. z chwilą zrealizowania dostaw o wartości przekraczającej wartość szacunkową przedmiotu zamówienia, powiększoną o 20%.
2.Umowa może ulec przedłużeniu w przypadku niewykorzystania, w terminie określonym w ust. 1, dostaw o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia, powiększoną o 20%, przy czym umowa nie może być przedłużona na okres dłuższy niż 3 m-ce. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmieni się wartość stawki podatku VAT oraz
ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian.
Przeniesienie jakichkolwiek praw lub obowiązków, wynikających z umowy, na rzecz osoby trzeciej, w szczególności przelewu wierzytelności powstałych z tytułu realizacji niniejszej umowy, wymaga zgody drugiej strony wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-29T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Worki na odpady medyczne, komunalne i specjalne oraz samoprzylepne etykiety z nadrukiem.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Środki myjące i czyszczące do profesjonalnego sprzątania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514200-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Ściereczki z mikrofazy, nakładki bawełniane.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pojemniki i dozowniki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe w roli, mydło w piance.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Worki do kompaktora.
|
| | |