GuidZP400 |
8647b90f-24ca-4dc0-b222-00e33658951c
|
Biuletyn |
552411-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
28303320000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabowo
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-265
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 7810120, 7820124 w. 55, 38
|
Zamawiajacy fax |
058 7820124 w. 38
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mopsgdynia.pl
|
Adres strony url |
www.mopsgdynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://mopsgdynia.pl/zamowienia-publiczne/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia - Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z zasadami obowiązującymi w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Gdyni wszelka korespondencja (w tym również oferty) podlega 24 godzinnej kwarantannie, dlatego zaleca się składanie korespondencji (w tym ofert) z odpowiednim wyprzedzeniem.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i oprogramowania sieciowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
|
Numer referencyjny |
MOPS.DZP.322.3.14/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup osprzętu i oprogramowania serwerowego na potrzeby MOPS w Gdyni:
1) Przełącznik dostępowy sieci LAN wraz z wdrożeniem – 2 sztuki,
2) Urządzenie sieciowe – router dostępowy do oddziału firmy wraz z wdrożeniem – 6 sztuk,
3) Zasilacz do przełącznika Cisco C3750X– 2 sztuki
4) Zasilacz typu RPS wraz z wdrożeniem – 2 sztuki,
5) Adapter do redundantnego zasilacza typu RPS do Routera Cisco 2921– 1 sztuka,
6) Zestawy zasilania do przełącznika Dell Networking S4048-ON z dwoma zasilaczami i trzema modułami wiatraków każdy – 2 sztuki,
7) Redundantny serwer kontroli dostępu wraz z wdrożeniem – 2 sztuka,
8) Aktualizacja oprogramowania.
2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego do Działu Cyfryzacji i Technologii Informatycznych, który mieści się w przyziemiu (poziom -1), zejście schodami w dół, bez podjazdu. Dostawa odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
|
Cpv glowny przedmiot |
32400000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie nie krótszym niż 30 dni i nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: dostawę sprzętu sieciowego oraz wdrożenie sprzętu sieciowego oraz wdrożenie klastrowego systemu sieciowego o łącznej wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza spełnienie niniejszego warunku poprzez wykazanie kilku lub jednej realizacji obejmującej ww. elementy, których łącz wartość wyniesie co najmniej ww. kwotę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (jeśli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym miejsca, w którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy,
2) Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, o których mowa w ust. 6 pkt. 1, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
3) Dokumenty dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec każdego z nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w jakim każdy z nich wykazuje.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu – uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale 4 ust. 1 pkt. 2c SIWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
a) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane,
b) Oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia – dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców oddzielnie. Przedmiotowe oświadczenie składane jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2020-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|