Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-07-01 00:00:00
Instytucja SZKOŁA PODSTAWOWA NR 20 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GORZOWIE WLKP.
Miejscowość GORZÓW WIELKOPOLSKI
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552337-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, określonych w załączniku nr 1, dokumentacji technicznej oraz TER , zwanych dalej „wyposażeniem”.
2.Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2019/2020), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3.Oferowane wyposażenie musi być nowe, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do użytkowania.
4.Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz ich dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montażem. (Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli lub wyposażenia z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: wypoziomowaniu, ustawieniu, powieszeniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 164c5372-b931-4f2b-9589-8f8b5f663e4f
Biuletyn 552337-N-2020
Zamawiajacy nazwa SZKOŁA PODSTAWOWA NR 20 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GORZOWIE WLKP.
Regon 21126051600000
Zamawiajacy adres ulica SZARYCH SZEREGÓW
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc GORZÓW WIELKOPOLSKI
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 9557229455
Zamawiajacy fax 957229455
Zamawiajacy email sp20@edu.gorzow.pl
Adres strony url www.sp20gorzow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp20gorzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp20gorzow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp20gorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte przy ul. Szarych Szeregów 7; 66-400 Gorzów Wielkopolski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny SP20.I.260.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, określonych w załączniku nr 1, dokumentacji technicznej oraz TER , zwanych dalej „wyposażeniem”. 2.Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2019/2020), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 3.Oferowane wyposażenie musi być nowe, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do użytkowania. 4.Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz ich dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montażem. (Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli lub wyposażenia z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: wypoziomowaniu, ustawieniu, powieszeniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zamówieniu podstawowym w zakresie dostawy mebli i wyposażenia.
Data zakonczenia 2020-08-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2. Pełnomocnictwa 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oferowanych mebli i wyposażenia wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1)Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 23 1020 1967 0000 8002 0152 3240 z dopiskiem: „Wadium – wybór wykonawcy do realizacji zadania pn.: Oferta przetargowa: Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania pn. „ Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.”. 5.Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie, a kopię wpiąć do oferty lub oryginał dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a)Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego lub inne podmioty działające na jego rzecz (np. opóźnienia w przypadku/przekazaniu miejsca montażu i instalacji przedmiotu umowy), nie dłużej jednak niż do 31 sierpnia 2020 roku b)Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, nie dłużej jednak niż do 31 sierpnia 2020 roku. c)Działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy, nie dłużej jednak niż do 31 sierpnia 2020 roku. a)Wystąpienia innych okoliczności, mających wpływ na terminowość realizacji umowy, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, nie dłużej jednak niż do 31 sierpnia 2020 roku. 2)Zmiany elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy w przypadku: a)Zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy (elementu meblowego, pozycji mebli), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie, a nadto nowo oferowany mebel będzie posiadał parametry nie niższe niż parametry techniczne i funkcjonalności wskazane w umowie w szczególności SIWZ i Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz będzie kompatybilny ze pozostałymi elementami przedmiotu umowy, Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ. Ponadto Wykonawca przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie, dokonanie powyższej zmiany nie może spowodować zmiany terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy.
IV 4 4 data 2020-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)