Dostawa urządzeń fizycznych i oprogramowania do Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Centrum Informatyki Resortu Finansów
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554830-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- Wykonanie i dostarczenie Projektu Technicznego Wdrożenia.
- Dostawa 2 szt. Urządzeń fizycznych dla Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych wraz z oprogramowaniem, wraz z rozładunkiem.
- Instalacja oraz konfiguracja dostarczonego sprzętu wraz z migracją ustawień z posiadanego przez zamawiającego Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych.
- Przeprowadzenie testów akceptacyjnych Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych.
- Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone rozwiązanie na okres 36 m-cy.
- Świadczenie Usługi wsparcia technicznego dla dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem standardowym przez okres 36 m-cy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II i III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d9d099d-d37b-46dc-9627-572754423435
Biuletyn 554830-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatyki Resortu Finansów
Regon 14263627400000
Zamawiajacy adres ulica Samorządowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 41 42,
Zamawiajacy fax 48 367 36 73
Zamawiajacy email anna.jaworska9@mf.gov.pl ,
Adres strony url https://www.cirf.gov.pl
Adres strony internetowej https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej lub elektronicznej zgodnie z wyborem wykonawcy.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej lub elektronicznej zgodnie z wyborem wykonawcy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatyki Resortu Finansów, ul. Samorządowa 1, 26-601 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń fizycznych i oprogramowania do Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego
Numer referencyjny PN/15/20/HCKY
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: - Wykonanie i dostarczenie Projektu Technicznego Wdrożenia. - Dostawa 2 szt. Urządzeń fizycznych dla Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych wraz z oprogramowaniem, wraz z rozładunkiem. - Instalacja oraz konfiguracja dostarczonego sprzętu wraz z migracją ustawień z posiadanego przez zamawiającego Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych. - Przeprowadzenie testów akceptacyjnych Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych. - Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone rozwiązanie na okres 36 m-cy. - Świadczenie Usługi wsparcia technicznego dla dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem standardowym przez okres 36 m-cy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II i III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 1. Wykonanie i dostarczenie Projektu Technicznego Wdrożenia w terminie do 10 od dnia zawarcia umowy. 2. Dostawa sprzętu wraz z rozładunkiem w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy. 3 Instalacja oraz konfiguracja dostarczonego sprzętu wraz z migracją ustawień w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy. 4 Przeprowadzenie testów akceptacyjnych Systemu Rejestracji Sesji Zdalnych w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy. 5 Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone rozwiązanie na okres 36 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Ilościowego. 6.Świadczenia usługi wsparcia technicznego dla dostarczonego Sprzętu wraz z oprogramowaniem standardowym przez okres 36 m-cy od dnia podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego Sprzętu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3 Dokument, o którym mowa w pkt. 1 i 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z wzorem Formularza 2.4 Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określono w SIWZ
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji na Zgłoszenie o krytycznym priorytecie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy urządzeń
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)