Dostawa mebli do wyposażenie sal dla edukatorów i informatorów, sal edukacyjnych, przestrzeni dla dzieci, magazynów i pomieszczeń biurowych oraz mebli do zabudowy do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Miejscowość Sulejówek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554909-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do wyposażenia sal dla edukatorów i informatorów, sal edukacyjnych, przestrzeni dla dzieci, magazynów i pomieszczeń biurowych oraz mebli do zabudowy do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Zdjęcia i rysunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako poglądowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43a818b2-89a2-4f0c-8d74-2bdd1bac5ef6
Biuletyn 554909-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Regon 14177328200000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Sulejówek
Zamawiajacy kod pocztowy 05-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 842 04 25,
Zamawiajacy fax 22 842 04 25
Zamawiajacy email przetargi@muzeumpilsudski.pl,
Adres strony url www.muzeumpilsudski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek (wejście do biura od ul. Paderewskiego)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do wyposażenie sal dla edukatorów i informatorów, sal edukacyjnych, przestrzeni dla dzieci, magazynów i pomieszczeń biurowych oraz mebli do zabudowy do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Numer referencyjny ZP/MJP/10/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do wyposażenia sal dla edukatorów i informatorów, sal edukacyjnych, przestrzeni dla dzieci, magazynów i pomieszczeń biurowych oraz mebli do zabudowy do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Zdjęcia i rysunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako poglądowe.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow termin realizacji jest różny dla różnych części
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zrealizował co najmniej dwie dostawy mebli: a) W odniesieniu do części pierwszej i trzeciej o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda dostawa; b) W odniesieniu do części drugiej o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda dostawa; c) W odniesieniu do części piątej o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda dostawa; W odniesieniu do części czwartej Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:  Wykazu wykonanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie, wskazany został we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2) Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, opisane w punkcie 15.6 SIWZ (jeśli dotyczy). 3) Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania informacji o wynikach spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 7) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ. Należy wypełnić jedynie tabelę dotyczącą części, na którą Wykonawca składa ofertę.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części: - część pierwsza – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); - część druga – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych); - część trzecia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); - część czwarta – wadium nie jest wymagane; - część piąta – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest w zakresie terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, tj. zdarzeń, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy określony w § 3 umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do jego zakończenia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble do wyposażenia sali dla edukatorów i informatorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W załączniku nr 1 a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble do zabudowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis W załączniku nr 1 a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble do wyposażenia sal edukacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W załączniku nr 1 a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble do przestrzeni dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W załączniku nr 1 a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble do wyposażenia magazynów i pomieszczeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W załączniku nr 1 a do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)