GuidZP400 |
43a818b2-89a2-4f0c-8d74-2bdd1bac5ef6
|
Biuletyn |
554909-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
|
Regon |
14177328200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sulejówek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-070
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 842 04 25,
|
Zamawiajacy fax |
22 842 04 25
|
Zamawiajacy email |
przetargi@muzeumpilsudski.pl,
|
Adres strony url |
www.muzeumpilsudski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek (wejście do biura od ul. Paderewskiego)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do wyposażenie sal dla edukatorów i informatorów, sal edukacyjnych, przestrzeni dla dzieci, magazynów i pomieszczeń biurowych oraz mebli do zabudowy do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
|
Numer referencyjny |
ZP/MJP/10/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do wyposażenia sal dla edukatorów i informatorów, sal edukacyjnych, przestrzeni dla dzieci, magazynów i pomieszczeń biurowych oraz mebli do zabudowy do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Zdjęcia i rysunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako poglądowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
termin realizacji jest różny dla różnych części
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zrealizował co najmniej dwie dostawy mebli:
a) W odniesieniu do części pierwszej i trzeciej o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda dostawa;
b) W odniesieniu do części drugiej o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda dostawa;
c) W odniesieniu do części piątej o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda dostawa;
W odniesieniu do części czwartej Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykazu wykonanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie, wskazany został we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, opisane w punkcie 15.6 SIWZ (jeśli dotyczy).
3) Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania informacji o wynikach spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
6) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia);
7) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ. Należy wypełnić jedynie tabelę dotyczącą części, na którą Wykonawca składa ofertę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części:
- część pierwsza – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);
- część druga – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych);
- część trzecia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);
- część czwarta – wadium nie jest wymagane;
- część piąta – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych).
2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005,
2) poręczeniach bankowych,
3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
4) gwarancjach bankowych,
5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest w zakresie terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, tj. zdarzeń, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy określony w § 3 umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do jego zakończenia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
|
IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble do wyposażenia sali dla edukatorów i informatorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
W załączniku nr 1 a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble do zabudowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
W załączniku nr 1 a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble do wyposażenia sal edukacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
W załączniku nr 1 a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Meble do przestrzeni dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
W załączniku nr 1 a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble do wyposażenia magazynów i pomieszczeń biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
W załączniku nr 1 a do SIWZ
|
| |