GuidZP400 |
1c00b30b-35fb-49d8-b16d-5e77c1db85f3
|
Biuletyn |
554850-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miastków Kościelny
|
Regon |
71158232200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Miastków Kościelny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-420
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
025 7511286 w. 32
|
Zamawiajacy fax |
257 544 007
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@miastkowkoscielny.pl
|
Adres strony url |
www.miastkowkoscielny.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.:”Rozwijaj kompetencje z myślą o przyszłości!” współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałania 10.1.1 Edukacja ogólna RPO WM 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.miastkowkoscielny.pl BIP zakładka przetargi 2020
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.miastkowkoscielny.pl BIP, zakładka przetargi 2020
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie oferty pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Miastków Kościelny ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni szkolnych Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym, Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli w Gminie Miastków Kościelny w ramach projektu pn.:”Rozwijaj kompetencje z myślą o przyszłości!” współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałania 10.1.1 Edukacja ogólna RPO WM 2014-2020
|
Numer referencyjny |
I.271.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Niniejszy przedmiot postępowania został podzielony przez Zamawiającego na części.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie ogranicza się ilości części zamówienia, na które Wykonawca może składać ofertę.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Wyposażenie pracowni szkolnych: Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym, Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli w Gminie Miastków Kościelny
Część 1:
1. Wyposażenie pracowni szkolnych
a. Pracownia języka angielskiego PSP w Zgórzu
- zgodnie z załącznikiem Nr 14
2. Wyposażenie pracowni szkolnych
a. Pracownia języka angielskiego PSP w Zwoli
- zgodnie z załącznikiem Nr 15
Część 2:
1. Wyposażenie pracowni szkolnych
a. Pracownia robotyki w Miastkowie Kościelnym, PSP w Zgórzu
i PSP w Zwoli
- zgodnie z załącznikiem Nr 16
Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1. Załącznik Nr 1
2. Załącznik Nr 2
3. Załącznik Nr 3
do SIWZ.
Zamówienie obejmuje:
dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz pomocy dydaktycznych;
wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do:
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym.
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu.
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli.
instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego;
przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany sprzęt posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie
oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Zamawiający nie stawia wymagań.
2. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
w tym w szczególności co najmniej przedstawi:
Zamawiający wymaga, by spośród osób zaangażowanych przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) do wykonywania prac, co najmniej 2 osoby były, przez okres realizacji zamówienia, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym – dla każdej części zamówienia.
Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:
1 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik Wykonawcy);
2 Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
5 Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy.
6 Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j Dz. U. z 2016r. poz. 716 ze zm.);
7 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1 Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 6 i załącznik Nr 7 do SIWZ
2 Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz oferty (oryginał)
wraz z wypełnionym przedmiarem (zgodnie z załącznikiem 1-3)
b) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy
w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia ) - załącznik Wykonawcy
c) oświadczenia potwierdzające wstępne spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik Nr 6 i załącznik Nr 7
d) oświadczenie Wykonawcy według załącznika Nr 10
e) Dołączyć do oferty certyfikaty CE na pracownię i słuchawki
f) Dołączyć do oferty notebook z systemem operacyjnym jaki oferuje Wykonawca
g) W przypadku składania oferty równoważnej – tabelkę równoważności – druk Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy:
1. Zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy:
1) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) Wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego nie wynikające z winy Wykonawcy;
b) Przestojów lub opóźnień zawinionych przez Zamawiającego.
2) W przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
a) O charakterze niezależnym od Stron,
b) Którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
c) Którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) Której nie można przypisać drugiej Stronie.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Inne zmiany:
1) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę – wskazanych w Ofercie Wykonawcy (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ;
2) wystąpienia konieczności zmian osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
3) zmiany związane ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
4) zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, którego ma zastąpić nowy Wykonawca: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
3. Stosownie do treści art. 142 ust. 5 Pzp przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – wprowadzenie zmiany wymaga złożenia przez Wykonawcę:
- wniosku o dokonanie zmiany,
- szczegółowego uzasadnienia wpływu zmian, o których mowa w lit. a-c, na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zawierającego w szczególności kalkulację uwzględniającą, zależnie od zakresu zmian: kosztorys przedstawiający proponowane ceny jednostkowe, liczbę pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia, wskazanie liczby pracowników objętych ubezpieczeniami społecznymi lub ubezpieczeniem zdrowotnym,
- dokumentu potwierdzającego objęcie podatkiem od towarów i usług dostaw lub usług świadczonych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia;
Wprowadzone zmiany wynagrodzenia do umowy będą obowiązywały od pierwszego dnia miesiąca następującego po zawarciu aneksu (wysokość wynagrodzenia Wykonawcy nie podlega zmianie, jeżeli zmiana wskaźników określonych w art. 142 ust. 5 Pzp zostanie wprowadzona aktami prawa opublikowanymi na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.
W związku z ustawą Tzw. Tarcza antykryzysową 4.0 (Dz. U. z 2020 roku poz. 1086) Zamawiający dopuszcza:
obowiązek dokonania zmiany umowy o zamówienie publiczne – w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie tej umowy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust.4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003r. nr 153 poz. 1503 ze zm. ), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być opatrzone klauzulą:
„Nie udostępniać innym Wykonawcom”. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11, ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
W języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni szkolnych: Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym, Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli w Gminie Miastków Kościelny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
51540000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1:
1. Wyposażenie pracowni szkolnych
a. Pracownia języka angielskiego PSP w Zgórzu
- zgodnie z załącznikiem Nr 1
2. Wyposażenie pracowni szkolnych
a. Pracownia języka angielskiego PSP w Zwoli
- zgodnie z załącznikiem Nr 2
Zamówienie obejmuje:
dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz pomocy dydaktycznych;
wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do:
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym.
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu.
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli.
instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego;
przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany sprzęt posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni szkolnych: Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym, Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli w Gminie Miastków Kościelny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2:
1. Wyposażenie pracowni szkolnych
a. Pracownia robotyki w Miastkowie Kościelnym, PSP w Zgórzu
i PSP w Zwoli
- zgodnie z załącznikiem Nr 3
Zamówienie obejmuje:
dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz pomocy dydaktycznych;
wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do:
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym.
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu.
• Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli.
instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego;
przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany sprzęt posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
|
| |