Dostawa sprzętu komputerowego dla Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554296-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku.

Przedmiot zamówienia podzielono na zadania części, w ramach tego postępowania ma być realizowane:

ZADANIE 1 – dostawa sprzętu komputerowego,
ZADANIE 2 – dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych,

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Nomenklatura wg CPV:

30213000-5 Komputery osobiste,
30232100-5 Drukarki i plotery,
30213100-6 Komputery przenośne,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f771599c-7304-433b-b198-0d2f2a47e65f
Biuletyn 554296-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
Regon 37102087700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Sanok
Zamawiajacy kod pocztowy 38-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 013 4655950, 4655966,
Zamawiajacy fax 134 655 959
Zamawiajacy email asabat@pwsz-sanok.edu.pl,
Adres strony url www.up-sanok.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Państwowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz-sanok.4bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie na adres Zamawiającego, z adnotacją wskazaną w rozdziale XIII SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój nr 202
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Numer referencyjny DO.262-08.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania części, w ramach tego postępowania ma być realizowane: ZADANIE 1 – dostawa sprzętu komputerowego, ZADANIE 2 – dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Nomenklatura wg CPV: 30213000-5 Komputery osobiste, 30232100-5 Drukarki i plotery, 30213100-6 Komputery przenośne,
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego: Oferent zobowiązany jest do przedstawienia specyfikacji technicznej, broszur lub instrukcji obsługi potwierdzającej oferowane parametry techniczne sprzętu
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy; b) powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą” ), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; d) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania. e) w przypadku, gdy urządzenia będące przedmiotem zamówienia zostaną wycofane z rynku przez producentów. 2. Istotne postanowienia umowy oraz katalog okoliczności, które mogą spowodować istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4. Jeżeli na podstawie art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług UP im. Jana Grodka w Sanoku otrzyma potwierdzenie, że wybrany sprzęt komputerowy, będący przedmiotem umowy jest przeznaczony dla placówek oświatowych, to kwota wynagrodzenia zostanie pomniejszona o podatek VAT, który wynosi 0%
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1 – dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2 – dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)