Przetarg nieograniczony ZP/PN/7/2020 usługa wykonania i montażu mebli projektowanych indywidualnie wraz z dostawą i montażem mebli katalogowych dla filii nr 44 WiMBP w Gdańsku

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554476-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i montażu mebli projektowanych indywidualnie wraz z dostawą i montażem wyposażenia katalogowego dla filii biliotecznej nr 44 przy ul. Wyrobka 5 i 5/2 w Gdańsku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0ced29cc-783e-48cb-97a7-f6ff15804d49
Biuletyn 554476-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego
Regon 19197859400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targ Rakowy
Zamawiajacy adres numer domu 42496
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-806
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 019 618
Zamawiajacy fax 583 019 618
Zamawiajacy email administracja@wbpg.org.pl
Adres strony url www.wbpg.org.pl
Adres strony internetowej www.wbpg.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wbpg.org.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest przesłanie ofert pisemnie na adres Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony ZP/PN/7/2020 usługa wykonania i montażu mebli projektowanych indywidualnie wraz z dostawą i montażem mebli katalogowych dla filii nr 44 WiMBP w Gdańsku
Numer referencyjny ZP/PN/7/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i montażu mebli projektowanych indywidualnie wraz z dostawą i montażem wyposażenia katalogowego dla filii biliotecznej nr 44 przy ul. Wyrobka 5 i 5/2 w Gdańsku.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 146253,04
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: w ciągu 90 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający informuję, że w obiekcie w którym ma zostać zamontowane wyposażenie i meble równolegle prowadzone są roboty budowlane w związku z tym, realizacja zamówienia będzie odbywała się w dwóch etapach: I etap wyprodukowanie i skompletowanie wyposażenia i mebli przez wykonawcę i II etap montaż w siedzibie filii (w ciągu 30 dni od dnia udostępnienia obiektu przez Zamawiającego). Udostępnienie obiektu nastąpi najpóźniej w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 140 000 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) § 2 ust.4 pkt 2 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Zał. nr 6 do SIWZ). Przez usługi Zamawiający rozumie usługi wykonania mebli oraz wyposażenia projektowanych indywidualnie odpowiadających swoją wartością oraz przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonał przynajmniej dwie takie usługi (dwie usługi – każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. II Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub .innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp. III Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacji, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg Zał. nr 7 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu I Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 140 000 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100). II Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) § 2 ust.4 pkt 2 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Zał. nr 6 do SIWZ). Przez usługi Zamawiający rozumie usługi wykonania mebli oraz wyposażenia projektowanych indywidualnie odpowiadających swoją wartością oraz przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonał przynajmniej dwie takie usługi (dwie usługi – każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na zasadach i warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wadium w wysokości 4.200,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące dwieście 00/100) należy wnieść do dnia 07 lipca 2020 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 93 1500 1025 1210 2010 1178 0000
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: a) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. b) przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na które wykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów w dokumentacji technicznej. c) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. d) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) zmian nieistotnych w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, f) terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy nie zostaną zakończone lub będą opóźnione roboty budowlane w siedzibie filii nr 44 realizowane przez innego wykonawcę. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, potrzebnych do zakończenia robót budowlanych jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania Umowy. W tym okresie wykonawca przechowuje meble i wyposażenie na własny koszt w pomieszczeniach i warunkach, które zagwarantują, że meble i wyposażenie nie zostaną w żaden sposób uszkodzone.
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)