GuidZP400 |
a7086f1e-cede-4174-9bc8-e879abbd74dd
|
Biuletyn |
554376-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
00000308318000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 39 56 290, 516 209 290
|
Zamawiajacy fax |
41 25 32 944, 25 30 757
|
Zamawiajacy email |
zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
|
Adres strony url |
https://www.zoz.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
ochrona zdrowia
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zozskarzysko.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zozskarzysko.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko - Kamienna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części (pakiety nr 1 - 10) zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1 do siwz.
3. Faktyczna ilość zakupionego przedmiotu umowy uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, co jest równoważne z możliwością nie zrealizowania przedmiotu umowy w ilości podanej w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie tym Zamawiający stosuje prawo opcji, gdzie uznaje się wskazane wielkości za maksymalne, a Zamawiający gwarantuje dokonanie odbioru na poziomie do 40%.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć:
a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz;
b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz;
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
d) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt VI.10.1) lit. a) – c) siwz.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy:
Zadanie nr 1
Do wszystkich produktów należy dostarczyć próbki po 1 szt. i karty charakterystyki.
Zadanie nr 2
Poz. 1 - Należy dostarczyć próbkę w ilości 1 szt., kartę charakterystyki oraz zdjęcie stelaża.
Poz. 2 – Należy dostarczyć kartę charakterystyki i zdjęcie.
Zadanie nr 3
Poz. 1, 2, 6 - Należy dostarczyć próbki po 1 szt., karty charakterystyki.
Poz. 16 – 19, 22 – 24 - Należy dostarczyć karty charakterystyki i zdjęcia.
Poz. 34 - Należy dostarczyć próbkę w ilości 1 szt.
Zadanie nr 4
Do wszystkich produktów należy dostarczyć próbki po 1 szt.
Zadanie nr 5
Należy dostarczyć następujące dokumenty:
- karty charakterystyki, ulotki informacyjne,
- kopia wyników badań laboratoryjnych na zgodność z normą PN-EN 1276 – poz. 1 – 4,
- pozwolenie na obrót produktami biobójczymi – poz. 1 – 4.
Zadanie nr 6
Należy dostarczyć atest do żywności – poz. 1 – 5, 10 – 12.
Zadanie nr 7
Należy dostarczyć następujące dokumenty:
- karty charakterystyki, ulotki informacyjne w języku polskim,
- pozwolenie na obrót produktami biobójczymi.
Zadanie nr 8
Należy dostarczyć karty charakterystyki i zdjęcia.
Zadanie nr 9
Należy dostarczyć karty charakterystyki i ulotki informacyjne w języku polskim.
Zadanie nr 10
Poz. 1 - Należy dostarczyć kartę charakterystyki w języku polskim.
Poz. 2 - Należy dostarczyć próbkę w ilości 1 szt. i kartę charakterystyki w języku polskim.
W/w dokumenty i próbki należy dostarczyć w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób odpowiada wymaganiom Zamawiającego opisanych w załącznikach nr 1 do siwz. W przypadku gdy ulotka informacyjna nie zawiera w/w danych, wymaganych przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć inne dokumenty potwierdzające spektrum, czas ekspozycji i wielkość opakowań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz) wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz (stosownie do zadania, na które jest składana oferta) - wymagana forma dokumentu - oryginał,
2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do siwz) – wymagana forma dokumentu – oryginał;
3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
5) Oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt V.8 a)-d) siwz - wymagana forma dokumentu: oryginał – jeśli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem treści oferty.
2. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w załącznik 1 do SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy.
3. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania.
4. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a. numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga sporządzenie aneksu);
b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
c. przedmiotowym – przez zastosowanie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
d. sposobu konfekcjonowania;
e. liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania);
f. wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
g. zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową wraz z rezygnacją z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymentu na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększonej ilościowo oraz wartość umowy nie ulegnie zmianie;
h. zmiany stawek podatkowych w przypadku ich zmiany przez ustawodawcę w ciągu trwania umowy.
5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować (z zastrzeżeniem ust. 4 pkt h) powyżej) zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą byś niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
6. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
środki higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higienicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
nakładka jednorazowego użytku mop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224340-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
akcesoria do sprzątania, chemia gospodarcza oraz środki pielęgnacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
worki i fartuchy foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
produkty do obszaru kuchni oraz maszynowego zmywania naczyń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjąco - dezynfekujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
artykuły jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39222120-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów jednorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
chemia profesjonalna z systemem dozującym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjąco - dezynfekujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
wycieraczki, maty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39530000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mat dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
środki do płuczko – dezynfektorów i maceratorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjąco - dezynfekujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
środki do usuwania odoru uryny i suche czyściwo w roli do nawilżania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higienicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |