| GuidZP400 |
6807511b-0b8d-4a67-9e38-0efd2bcf000e
|
| Biuletyn |
553088-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
|
| Regon |
00030440900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wysokie Brzegi
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338448230,
|
| Zamawiajacy fax |
338448384
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitaloswiecim.pl,
|
| Adres strony url |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową - dotyczy przesłania próbek w pakiecie Nr 1 i 2
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4, pok. 34
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY, ZESTAWÓW DO POBRANIA WYMAZÓW I TRANSPORTU, DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY
|
| Numer referencyjny |
ZOZ.DZP.271.2.VI.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
12
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są;
a) sukcesywne dostawy środków ochrony, zestawów do pobrania wymazów i transportu, wyrobów z włókniny - zgodnie z zapisami w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ z podziałem na następujące części:
PAKIET Nr 1 – Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe
PAKIET Nr 2 – Rękawiczki jałowe ginekologiczne
PAKIET Nr 3 – Indywidualny zestaw ochrony biologicznej
PAKIET Nr 4 – Wysokie ochraniacze na buty
PAKIET Nr 5 – Pałeczka polistyrenowa, butle z polietylenu
PAKIET Nr 6 – Torebka do transportu probówek
PAKIET Nr 7 – Maska klasy FFP3
b) dostawy wyrobów z włókniny - zgodnie z zapisami w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ z podziałem na następujące części:
PAKIET Nr 8 – Ubrania operacyjne
PAKIET Nr 9 – Czepki chirurgiczne
PAKIET Nr 10 – Maski chirurgiczne
PAKIET Nr 11 – Fartuchy
PAKIET Nr 12 – fartuch włókninowy, jałowy
|
| Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
3
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczące przedmiotu zamówienia :
a) Oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy
w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym -
Załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 12, Pakiet nr 5 dot. poz. 1
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby posiadają deklarację zgodności CE /wpis do rejestru wyrobów medycznych/ oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie wymaga posiadania deklaracji zgodności CE - Załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 12, Pakiet nr 5 dot. poz. 1
c) Karty produktu, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych – dotyczy Pakietu nr 12;
d) Aktualne badania producenta na szczelność (AQL – 1,0) Akceptowany Poziom Jakości –dotyczy rękawic medycznych – Pakiet nr 1 , 2, wykonane nie wcześniej niż w 2019 r.;
e) Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanych rękawic zgodnie z normą PN – EN 455-1, PN -EN 455 – 2, PN -EN 455 -3 (dotyczy rękawic medycznych - Pakiet nr 2)
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostaw w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawiczki jałowe ginekologiczne - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Indywidualny zestaw ochrony biologicznej - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Wysokie ochraniacze na buty - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Pałeczka polistyrenowa, butle z polietylenu
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Torebka do transportu probówek - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Maska klasy FFP3 - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Ubrania operacyjne - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Czepki chirurgiczne - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Maski chirurgiczne - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Fartuchy - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 12
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Fartuch włókninowy, jałowy - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
|
| | |