GuidZP400 |
7dd7570d-63f8-417e-9b9a-2ebac2b09ad5
|
Biuletyn |
555464-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Badań Edukacyjnych
|
Regon |
17823500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górczewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-180
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 241 71 00
|
Zamawiajacy fax |
22 241 71 11
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ibe.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ibe.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie aplikacji interkonektor „ELA”
|
Numer referencyjny |
IBE/46/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji interkonektora “ELA”. Aplikacja ta służy do połączeń międzysystemowych rejestru kwalifikacji z wynikami badań “Ekonomicznych Losów Absolwentów”. Aplikacja ta będzie służyła wymianie danych (z reguły za pomocą zbiorów typu XML) między różnymi systemami (typu eksport/import danych), będzie aplikacją automatyczną, zewnętrzną dla systemu ZRK.
Połączenie wyników badania ELA i danych w rejestrze może służyć kształtowaniu polityk państwa oraz znacznie wzbogaca prezentowane dane na portalu ZRK. Aplikacja wymaga połączenia pobieranych danych ze strony internetowej badania, ale również połączenia z danymi zawartymi w rejestrze.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszego dokumentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72212000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
48333,33
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp), Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 40% wartości szacowanego zamówienia podstawowego.
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia
tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia
tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia tj.:
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
i. dwóch narzędzi automatycznie pobierających i przetwarzających dane, których wartość przekroczyła 20 000,00 zł brutto każde;
ii. przynajmniej jednego widżetu, pobierającego parametry ze zdalnego serwera i zwracającego dane, w technologii JavaScript (poświadczone linkiem do działającego widżetu).
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
W zakresie kwalifikacji osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, spełniającymi poniższe wymagania:
a. przynajmniej jedna osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać wykształcenie wyższe z informatyki;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór informacji albo listy podmiotów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Podpisaną Listę podmiotów należących do tej samej, co Wykonawca, grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy albo podpisaną informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
8. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 24a ust. 1 – Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, przedstawiających stan aktualny na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz parametrów publikacji zrealizowanych w ramach tych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz
- załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa ust. 7-8, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
11. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem oświadczeń, w tym dotyczących podmiotów o których mowa w art. 22a ustawy, które powinny być przedstawione
w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez te podmioty.
12. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty.
13. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz parametrów publikacji zrealizowanych w ramach tych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz
- załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9. W ofercie Wykonawca poza wyceną swych usług, przedstawi również następujące informacje nt. (pozwalające dokonać oceny oferty zgodnie z kryteriami wskazanymi
w §14):
a. Proponowanych dodatkowe funkcjonalności aplikacji:
Wykonawca może dodatkowo zaproponować funkcjonalność agregacji danych z ELA, polegającą na wybraniu zakresu lat i automatycznym wyliczeniu średniej z wybranych kolumn w formie pliku wsadowego gotowego do rozpoczęcia porównania plików przez narzędzie.
b. Wstępnej koncepcji narzędzia:
Wykonawca zaproponuje wstępną koncepcję narzędzia zawierającą wybór technologii i sposób rozwiązania i zoptymalizowania architektury systemu.
Brak w ofercie wstępnej koncepcji narzędzia będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SIWZ i skutkować, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 ustawy pzp, odrzuceniem oferty.
c. Propozycje odnośnie migracji danych
Wykonawca może dodatkowo zaproponować samodzielne wykonanie migrację przetworzonych danych z ELA do ZRK. Poprzez migrację danych rozumie się pobranie przez Wykonawcę, za pomocą interkonektora, danych z portalu ELA, a następnie ich przetworzenie i wyświetlenie na portalu ZRK w dedykowanym do tego miejscu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2018.110 z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem „Wykonanie aplikacji interkonektor „ELA”. Znak sprawy: IBE/46/2020”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w zdaniu pierwszym, przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr B12) przed upływem terminu składania ofert a kopie dołączyć do oferty lub też złożyć oryginał dokumentu w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
2. konieczność wprowadzenia zmian ( w szczególności w zakresie wydłużenia terminu jej realizacji) będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego wskazanego § 13 Umowy, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; W takim wypadku zakres zmian będzie (w szczególności wydłużenie terminu realizacji) będzie tożsamy ze zmianami wprowadzonych ww. umowach, w tym również w sytuacji gdy opóźnienia powstaną na skutek działania innego Wykonawcy realizującego na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie oceny/sprawdzania produktów zamówienia.
3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego wskazanego w § 13 Umowy lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
4. Konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z przyczyn zależnych od Zamawiającego, w szczególności potrzeb wynikających z innych realizowanych równolegle projektów. W takiej sytuacji strony mogą uzgodnić przesunięcie terminu realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
9. W ofercie Wykonawca poza wyceną swych usług, przedstawi również następujące informacje nt. (pozwalające dokonać oceny oferty zgodnie z kryteriami wskazanymi
w §14):
a. Proponowanych dodatkowe funkcjonalności aplikacji:
Wykonawca może dodatkowo zaproponować funkcjonalność agregacji danych z ELA, polegającą na wybraniu zakresu lat i automatycznym wyliczeniu średniej z wybranych kolumn w formie pliku wsadowego gotowego do rozpoczęcia porównania plików przez narzędzie.
b. Wstępnej koncepcji narzędzia:
Wykonawca zaproponuje wstępną koncepcję narzędzia zawierającą wybór technologii i sposób rozwiązania i zoptymalizowania architektury systemu.
Brak w ofercie wstępnej koncepcji narzędzia będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SIWZ i skutkować, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 ustawy pzp, odrzuceniem oferty.
c. Propozycje odnośnie migracji danych
Wykonawca może dodatkowo zaproponować samodzielne wykonanie migrację przetworzonych danych z ELA do ZRK. Poprzez migrację danych rozumie się pobranie przez Wykonawcę, za pomocą interkonektora, danych z portalu ELA, a następnie ich przetworzenie i wyświetlenie na portalu ZRK w dedykowanym do tego miejscu.
|