Wykonanie aplikacji interkonektor „ELA”

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-06 00:00:00
Instytucja Instytut Badań Edukacyjnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555464-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji interkonektora “ELA”. Aplikacja ta służy do połączeń międzysystemowych rejestru kwalifikacji z wynikami badań “Ekonomicznych Losów Absolwentów”. Aplikacja ta będzie służyła wymianie danych (z reguły za pomocą zbiorów typu XML) między różnymi systemami (typu eksport/import danych), będzie aplikacją automatyczną, zewnętrzną dla systemu ZRK.
Połączenie wyników badania ELA i danych w rejestrze może służyć kształtowaniu polityk państwa oraz znacznie wzbogaca prezentowane dane na portalu ZRK. Aplikacja wymaga połączenia pobieranych danych ze strony internetowej badania, ale również połączenia z danymi zawartymi w rejestrze.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszego dokumentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dd7570d-63f8-417e-9b9a-2ebac2b09ad5
Biuletyn 555464-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Badań Edukacyjnych
Regon 17823500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górczewska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-180
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 241 71 00
Zamawiajacy fax 22 241 71 11
Zamawiajacy email zamowienia@ibe.edu.pl
Adres strony url www.ibe.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie aplikacji interkonektor „ELA”
Numer referencyjny IBE/46/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji interkonektora “ELA”. Aplikacja ta służy do połączeń międzysystemowych rejestru kwalifikacji z wynikami badań “Ekonomicznych Losów Absolwentów”. Aplikacja ta będzie służyła wymianie danych (z reguły za pomocą zbiorów typu XML) między różnymi systemami (typu eksport/import danych), będzie aplikacją automatyczną, zewnętrzną dla systemu ZRK. Połączenie wyników badania ELA i danych w rejestrze może służyć kształtowaniu polityk państwa oraz znacznie wzbogaca prezentowane dane na portalu ZRK. Aplikacja wymaga połączenia pobieranych danych ze strony internetowej badania, ale również połączenia z danymi zawartymi w rejestrze. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszego dokumentu.
Cpv glowny przedmiot 72212000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 48333,33
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp), Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 40% wartości szacowanego zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: i. dwóch narzędzi automatycznie pobierających i przetwarzających dane, których wartość przekroczyła 20 000,00 zł brutto każde; ii. przynajmniej jednego widżetu, pobierającego parametry ze zdalnego serwera i zwracającego dane, w technologii JavaScript (poświadczone linkiem do działającego widżetu). B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. W zakresie kwalifikacji osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, spełniającymi poniższe wymagania: a. przynajmniej jedna osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać wykształcenie wyższe z informatyki;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór informacji albo listy podmiotów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Podpisaną Listę podmiotów należących do tej samej, co Wykonawca, grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy albo podpisaną informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 8. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 24a ust. 1 – Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, przedstawiających stan aktualny na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz parametrów publikacji zrealizowanych w ramach tych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz - załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa ust. 7-8, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 11. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem oświadczeń, w tym dotyczących podmiotów o których mowa w art. 22a ustawy, które powinny być przedstawione w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez te podmioty. 12. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 13. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz parametrów publikacji zrealizowanych w ramach tych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz - załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
Inne dokumenty niewymienione 9. W ofercie Wykonawca poza wyceną swych usług, przedstawi również następujące informacje nt. (pozwalające dokonać oceny oferty zgodnie z kryteriami wskazanymi w §14): a. Proponowanych dodatkowe funkcjonalności aplikacji: Wykonawca może dodatkowo zaproponować funkcjonalność agregacji danych z ELA, polegającą na wybraniu zakresu lat i automatycznym wyliczeniu średniej z wybranych kolumn w formie pliku wsadowego gotowego do rozpoczęcia porównania plików przez narzędzie. b. Wstępnej koncepcji narzędzia: Wykonawca zaproponuje wstępną koncepcję narzędzia zawierającą wybór technologii i sposób rozwiązania i zoptymalizowania architektury systemu. Brak w ofercie wstępnej koncepcji narzędzia będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SIWZ i skutkować, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 ustawy pzp, odrzuceniem oferty. c. Propozycje odnośnie migracji danych Wykonawca może dodatkowo zaproponować samodzielne wykonanie migrację przetworzonych danych z ELA do ZRK. Poprzez migrację danych rozumie się pobranie przez Wykonawcę, za pomocą interkonektora, danych z portalu ELA, a następnie ich przetworzenie i wyświetlenie na portalu ZRK w dedykowanym do tego miejscu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2018.110 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem „Wykonanie aplikacji interkonektor „ELA”. Znak sprawy: IBE/46/2020”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w zdaniu pierwszym, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr B12) przed upływem terminu składania ofert a kopie dołączyć do oferty lub też złożyć oryginał dokumentu w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2. konieczność wprowadzenia zmian ( w szczególności w zakresie wydłużenia terminu jej realizacji) będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego wskazanego § 13 Umowy, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; W takim wypadku zakres zmian będzie (w szczególności wydłużenie terminu realizacji) będzie tożsamy ze zmianami wprowadzonych ww. umowach, w tym również w sytuacji gdy opóźnienia powstaną na skutek działania innego Wykonawcy realizującego na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie oceny/sprawdzania produktów zamówienia. 3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego wskazanego w § 13 Umowy lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 4. Konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z przyczyn zależnych od Zamawiającego, w szczególności potrzeb wynikających z innych realizowanych równolegle projektów. W takiej sytuacji strony mogą uzgodnić przesunięcie terminu realizacji umowy.
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 9. W ofercie Wykonawca poza wyceną swych usług, przedstawi również następujące informacje nt. (pozwalające dokonać oceny oferty zgodnie z kryteriami wskazanymi w §14): a. Proponowanych dodatkowe funkcjonalności aplikacji: Wykonawca może dodatkowo zaproponować funkcjonalność agregacji danych z ELA, polegającą na wybraniu zakresu lat i automatycznym wyliczeniu średniej z wybranych kolumn w formie pliku wsadowego gotowego do rozpoczęcia porównania plików przez narzędzie. b. Wstępnej koncepcji narzędzia: Wykonawca zaproponuje wstępną koncepcję narzędzia zawierającą wybór technologii i sposób rozwiązania i zoptymalizowania architektury systemu. Brak w ofercie wstępnej koncepcji narzędzia będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SIWZ i skutkować, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 ustawy pzp, odrzuceniem oferty. c. Propozycje odnośnie migracji danych Wykonawca może dodatkowo zaproponować samodzielne wykonanie migrację przetworzonych danych z ELA do ZRK. Poprzez migrację danych rozumie się pobranie przez Wykonawcę, za pomocą interkonektora, danych z portalu ELA, a następnie ich przetworzenie i wyświetlenie na portalu ZRK w dedykowanym do tego miejscu.

Criterion

Kryteria Zaoferowanie dodatkowych funkcjonalności aplikacji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Zaoferowanie wykonania migracji danych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Przedstawienie wstępnej koncepcji narzędzia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)