GuidZP400 |
eb9d0e65-da6c-4d42-bfea-8e4182f37d9f
|
Biuletyn |
555034-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
|
Regon |
52573100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gostyń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
065 5752110-13
|
Zamawiajacy fax |
655 752 142
|
Zamawiajacy email |
um@gostyn.pl
|
Adres strony url |
www.biuletyn.gostyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotyczące realizacji projektu grantowego pn. „zdalna Szkoła+” w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.biuletyn.gostyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biuletyn.gostyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gostyniu Rynek 2, 63-800 Gostyń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 40 komputerów przenośnych (laptopów) dla szkół podstawowych z terenu Gminy Gostyń
|
Numer referencyjny |
OSS.271.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) dla szkół podstawowych Gminy Gostyń. Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości FHD (1920 x 1080) z podświetleniem LED matryca matowa. Minimum 4 – rdzeniowy, 8 – wątkowy z zintegrowaną grafiką, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych klasy x86. Nie mniej niż 8GB DDR4 możliwość rozbudowy do min 16GB, Jeden slot wolny. Dysk typu SSD – o pojemności nie mniejszej niż 256 GB, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii. Zintegrowana z procesorem, pamięć przydzielana dynamicznie. Dwukanałowa karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wbudowane głośniki stereo o średniej mocy min. 2x 1W, cyfrowy mikrofon z funkcją redukcji szumów i poprawy mowy wbudowany w obudowę matrycy. Kamera internetowa o rozdzielczości min. HD trwale zainstalowana w obudowie matrycy, dioda informująca użytkownika o aktywnej kamerze. BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI, pełna obsługa za pomocą klawiatury i myszy. BIOS musi umożliwiać przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętowej poprzez wyświetlenie informacji o : wersji BIOS, numerze seryjnym i dacie produkcji komputera, wielkości, prędkości i sposobie obsadzenia zainstalowanej pamięci RAM, typie zainstalowanego procesora, zainstalowanym dysku twardym (pojemność, model), MAC adresie wbudowanej w płytę główną karty sieciowej. Funkcja blokowania/odblokowania portów USB. Możliwość, ustawienia hasła dla administratora oraz użytkownika dla BIOS’u, po podaniu hasła użytkownika możliwość jedynie odczytania informacji, brak możliwości wł/wył funkcji. Opis systemu operacyjnego został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ. Wbudowane porty i złącza: HDMI, RJ-45 (10/100/1000), min. 3xUSB w tym min. 2 port USB 3.0, czytnik kart SD, współdzielone złącze słuchawkowe stereo i złącze mikrofonowe Zintegrowana w postaci wewnętrznego modułu mini-PCI Express karta sieci WLAN 802.11AC, moduł bluetooth Klawiatura (układ US -QWERTY) z wydzieloną klawiaturą numeryczną, touchpad z strefą przewijania w pionie, poziomie wraz z obsługą gestów. Dołączone akcesoria: torba do laptopa, mysz komputerowa. Sprzęt fabrycznie nowy. 2-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Gwarancja na baterię – minimum 1 rok.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, w ramach której dostarczono zestawy komputerowe lub laptopy o wartości nie mniejszej niż 30 000,- zł brutto. Zamawiający zastrzega, iż przez jedną dostawę rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 – oryginał); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126 ze zm.), składa informację: a) z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał. nr 5 - oryginał, referencje - za zgodność z oryginałem).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferowanych parametrów technicznych (zał. nr 6 – oryginał). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych między innymi w przypadkach: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) w przypadku niedostępności danego urządzenia Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na inny o parametrach tożsamych z opisem przedmiotu zamówienia bądź lepszych, 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na termin. Niemożliwość realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, 4) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
5) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, 6) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, 7) wszystkie sytuacje określone powyżej stanowią katalog zmian, na które strony mogą wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania wyrażenia takiej zgody. Dokonanie zmiany umowy wymaga pisemnego wniosku wykazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie.
|
IV 4 4 data |
2020-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Aldona Grześkowiak, Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, agrzeskowiak@um.gostyn.pl, tel. 65 575 21 68, Krzysztof Mazurek, Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2; kmazurek@um.gostyn.pl, tel. 65 575 21 69, Marta Szymańska, Wydział Organizacyjny, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256; mszymanska@um.gostyn.pl, tel. 65 575 21 26, w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
|