GuidZP400 |
e4ccb978-d778-46e2-b257-fb3e967f67c0
|
Biuletyn |
555157-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Zawierciu
|
Regon |
27627111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 740 361
|
Zamawiajacy fax |
326 721 532
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, parter, kancelaria Szpitala.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa narzędzi i produktów medycznych – 9 pakietów
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/40/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i produktów medycznych – 9 pakietów.
Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ:
Pakiet 1 – Inny sprzęt przeciwodleżynowy; podpórki,
Pakiet 2 – Kozetka lekarska – 1 szt.,
Pakiet 3 – Stolik zabiegowy – 1 szt.,
Pakiet 4 – Steper – urządzenie do ćwiczenia kończyn dolnych – 1 szt.,
Pakiet 5 – Listwa naścienna do mocowania butli – 1 opakowanie,
Pakiet 6 – Łatwoślizg (składana mata z dwoma uchwytami) – 1 szt.,
Pakiet 7 – Fonedoskop – 7 szt.,
Pakiet 8 – Stetoskop – 1 szt.,
Pakiet 9 – Ciśnieniomierz automatyczny, mechaniczny – 44 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
6
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
zgodnie z częścią VII pkt 9 SIWZ i częścią XIV SIWZ.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących przypadków:
1) Zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do umowy.
2) Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy.
3) Zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim
przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym
opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy.
4) Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może jedynie w przypadku nieprzekroczenia ceny jednostkowej urządzenia.
2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Inny sprzęt przeciwodleżynowy; podpórki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Inny sprzęt przeciwodleżynowy; podpórki zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Kozetka lekarska – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Kozetka lekarska – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – Stolik zabiegowy – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Stolik zabiegowy – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 – Steper – urządzenie do ćwiczenia kończyn dolnych – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Steper – urządzenie do ćwiczenia kończyn dolnych – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Listwa naścienna do mocowania butli – 1 opakowanie,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Listwa naścienna do mocowania butli – 1 opakowanie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 – Łatwoślizg (składana mata z dwoma uchwytami) – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Łatwoślizg (składana mata z dwoma uchwytami) – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Fonedoskop – 7 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Fonedoskop – 7 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 – Stetoskop – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Stetoskop – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 – Ciśnieniomierz automatyczny, mechaniczny – 44 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Ciśnieniomierz automatyczny, mechaniczny – 44 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |