Modernizacja Sali konferencyjnej w Oddziale ZUS we Wrocławiu – dostawa mebli

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 553528-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest dostawa niżej wymienionego wyposażenia do modernizowanej sali konferencyjnej w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu: stół - 21 szt., katedra – moduł 1- 1szt., katedra – moduł 2 dostawka - 4 szt., krzesła - 120 szt., krzesła przy katedrze - 5 szt., szafka z drzwiami -2 szt., szafka na ubrania zamykana -1szt., godło -1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4eee4ed-6789-481d-b50d-39faf297f8f3
Biuletyn 553528-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Regon 17756002600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pretficza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-930
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 606 000
Zamawiajacy fax 713 606 497
Zamawiajacy email beata.skora@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne
Wymagane przeslanie ofert inny poczta lub kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. 435, (osobiście - stanowisko "Informacja ogólna"/"dziennik podawczy" przed wejściem do Sali Obsługi Klientów nr 60 (wejście „C” od ul. Pretficza)
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja Sali konferencyjnej w Oddziale ZUS we Wrocławiu – dostawa mebli
Numer referencyjny 470000/271/8/2020-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem umowy jest dostawa niżej wymienionego wyposażenia do modernizowanej sali konferencyjnej w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu: stół - 21 szt., katedra – moduł 1- 1szt., katedra – moduł 2 dostawka - 4 szt., krzesła - 120 szt., krzesła przy katedrze - 5 szt., szafka z drzwiami -2 szt., szafka na ubrania zamykana -1szt., godło -1 szt.
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym zmiana postanowień umowy, może nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niezależne od woli Strony umowy, niemożliwe do przewidzenia przy zachowaniu należytej staranności (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne, epidemie, pandemie), pozostające poza kontrolą Stron umowy, jeżeli zaistnienie siły wyższej uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie po jej zaistnieniu i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie, 2) konieczności wprowadzenia zmian w umowie wynikających ze zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa.
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)