Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów - FH/ 01/ 06/ 20

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554765-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający normy CE oraz wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Nie dopuszcza się przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 Części:
Część 1: Komputery przenośne – typ I,
Cześć 2: Monitory,
Część 3: Komputer przenośny – typ II,
Część 4: Komputer przenośny – typ III.
Zakres i ilość dostaw, jak w Załączniku - Informacje dotyczące ofert częściowych.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (odrębnie dla każdej Części).
3. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ (odrębnie dla Części 1 i 2 oraz Części 3 i 4).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e25c2fd-560b-4002-b3c8-81b38c82e886
Biuletyn 554765-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
Regon 12531630000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leopolda
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-189
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 007 681,
Zamawiajacy fax 322 007 701
Zamawiajacy email kwilk@ibemag.pl,
Adres strony url www.ibemag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część 1 i 2 zamówienia realizowana na potrzeby projektu „Zintegrowana Platforma Analityczna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś Priorytetowa nr 2, działanie nr 2.2.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny INSTYTUT SIECI
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia pzp.ibemag.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja pzp.ibemag.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, 40-189 Katowice, ul. Leopolda 31 - KANCELARIA (parter, pok. nr 2)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów - FH/ 01/ 06/ 20
Numer referencyjny FH/ 01/ 06/ 20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający normy CE oraz wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Nie dopuszcza się przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 Części: Część 1: Komputery przenośne – typ I, Cześć 2: Monitory, Część 3: Komputer przenośny – typ II, Część 4: Komputer przenośny – typ III. Zakres i ilość dostaw, jak w Załączniku - Informacje dotyczące ofert częściowych. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (odrębnie dla każdej Części). 3. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ (odrębnie dla Części 1 i 2 oraz Części 3 i 4).
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia dla Części 1-4 należy zrealizować w terminie: do 21 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca wraz z Ofertą (Formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ) - poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3 powyżej składa: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (nie podlega uzupełnieniu). 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej pzp.ibemag.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp, którego wzór zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie ww. oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ (odrębnie dla Części 1 i 2 oraz Części 3 i 4). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b. ustawy Pzp, zatem oświadczenie, wskazane w pkt III.3) Ogłoszenia (tj. oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ) dotyczy wyłącznie przesłanek wykluczenia. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie ww. oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: Komputery przenośne – typ I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowane na potrzeby projektu „Zintegrowana Platforma Analityczna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś Priorytetowa nr 2, działanie nr 2.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: do 21 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. identycznych zestawów komputerowych, składających się z następujących elementów bazowych: komputer typu laptop wraz z system operacyjnym, i oprogramowaniem dodatkowym, stacja dokująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ _SOPZ_Część 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowane na potrzeby projektu „Zintegrowana Platforma Analityczna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś Priorytetowa nr 2, działanie nr 2.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: do 21 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ_SOPZ_Część 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputer przenośny - typ II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: do 21 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest jeden (1) zestaw komputerowy. Zestaw składa się z następujących elementów bazowych: komputer typu laptop wraz z systemem operacyjnym, torba na laptop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ_SOPZ_Część 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputer przenośny - typ I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: do 21 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego (1) zestawu komputerowego. Zestaw składa się z następujących elementów bazowych: komputer typu laptop wraz z system operacyjnym, adapter, torba na laptop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ_SOPZ)_Część 4.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)