Dostawa akcesoriów do sterylizacji

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
Miejscowość Puszczykowo
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Włókna sztuczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554574-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 352300005, 197300002, 389000004, 301928009, 331980004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do sterylizacji, o parametrach nie gorszych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Przedmiot zamówienia podzielono na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami oraz podziałem na części znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186) – jeśli Wykonawca składa ofertę na wyroby medyczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 199e7543-e30a-43ae-94fd-3ef5f73c88c3
Biuletyn 554574-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
Regon 63455243800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Puszczykowo
Zamawiajacy kod pocztowy 62-041
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8984094, 8984000
Zamawiajacy fax 618 984 056
Zamawiajacy email przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl
Adres strony url www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów do sterylizacji
Numer referencyjny Szp. 12/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do sterylizacji, o parametrach nie gorszych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Przedmiot zamówienia podzielono na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami oraz podziałem na części znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186) – jeśli Wykonawca składa ofertę na wyroby medyczne.
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: 1) dokumentacji producenta zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań itp. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawierają informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca składa oświadczenie producenta na potwierdzenie spełnienia tych parametrów przez oferowane dostawy; 2) deklaracji zgodności – zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186); 3) wzorów (próbek) w celu zweryfikowania parametrów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ – według następujących wymagań: a) w Części nr 1: - dla poz. 1 i 4 – Zamawiający wymaga min. 2 mb wybranego rękawa, o ile wszystkie zaoferowane produkty będą identyczne, a więc będą różniły się tylko szerokością i długością rolki, - w przypadku poz. 2 Zamawiający wymaga dostarczenia po 2 szt. produktu z każdego rozmiaru; b) w Części nr 2: - po min. 2 arkusze z każdej pozycji, przy czym w przypadku poz. 1 i 2 wymagany rozmiar arkuszy to 100 x 100 cm; c) w Części nr 5: - po 4 testy próbne do każdej pozycji; d) w Części nr 6: - 2 testy próbne do pozycji 1-3; e) w Części nr 8: - dla poz. 1-2 Zamawiający wymaga próbek w ilości po jednej rolce, - dla poz. 6 Zamawiający wymaga próbek w ilości 4 plomb.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 91 ust. 3a PZP jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy w sprawie zamówienia publicznego powinna nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza wprowadzenie następujących zmian w Umowie: 1) zmiany Towaru w przypadku wycofania z produkcji lub wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu – pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych w Załączniku nr 1 do Umowy i po cenie nie wyższej niż ofertowa; 2) zmiany wynikające ze zmian obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 3) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości Umowy – przedłużenie terminu nie więcej niż o 6 miesięcy.
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawy i torebki do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35230000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Włókniny do sterylizacji i maty pochłaniające wilgoć
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19730000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Testy Bowie-Dick i kontrola wsadu sterylizacji parowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Testy biologiczne do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Testy do sterylizacji parowej i chemiczne wskaźniki parowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Różne testy sterylizacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Różne akcesoria do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192800-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Różne akcesoria do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Naboje sterylizacyjne z nadtlenkiem wodoru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Różne akcesoria do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość, zakres,rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)