Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Informatyzacja usług publicznych i dostępu do informacji przestrzennej w gminie Lubomino”

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Gmina Lubomino
Miejscowość Lubomino
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554989-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Informatyzacja usług publicznych i dostępu do informacji przestrzennej w gminie Lubomino”. Zamówienie jest podzielone na części.
Cześć 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje:
1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu,
2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu,
3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania,
4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu: serwera (1 szt.), urządzenia NAS (1 szt.), urządzenia UTM (1 szt.),
5. testowanie i uruchomienie Systemu,
6.przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego,
7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową,
8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy,
9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna;
10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej;
przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę:
1. Zestawów komputerowych - 5 szt.;
2. UPS do zestawów komputerowych – 5 szt.;
3. Skanera dokumentowego – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f239595-b368-4664-a8ca-555d23e0d32f
Biuletyn 554989-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubomino
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lubomino
Zamawiajacy kod pocztowy 11-135
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 324 450
Zamawiajacy email sekretariat@lubomino.ug.gov.pl
Adres strony url www.lubomino.ug.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Informatyzacja usług publicznych i dostępu do informacji przestrzennej w Gminie Lubomino
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lubomino.tensoft.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lubomino.tensoft.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Informatyzacja usług publicznych i dostępu do informacji przestrzennej w gminie Lubomino”
Numer referencyjny RGKiT.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Informatyzacja usług publicznych i dostępu do informacji przestrzennej w gminie Lubomino”. Zamówienie jest podzielone na części. Cześć 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje: 1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu, 2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu, 3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania, 4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu: serwera (1 szt.), urządzenia NAS (1 szt.), urządzenia UTM (1 szt.), 5. testowanie i uruchomienie Systemu, 6.przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego, 7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową, 8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy, 9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna; 10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej; przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę: 1. Zestawów komputerowych - 5 szt.; 2. UPS do zestawów komputerowych – 5 szt.; 3. Skanera dokumentowego – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 150
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1. dla części 1 – nie dłużej niż do 150 dni od dnia podpisania umowy. 2. dla części 2 – nie dłużej niż do 100 dni od dnia podpisania umowy; termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert złożonych dla części 2.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 870 000,00 zł. Dla części 2 Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: a) co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym – w każdym zamówieniu - co najmniej jeden system informatyczny udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych zintegrowany z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki) ) o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każde; b) co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde; c) co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej lub digitalizacji zasobów informacji przestrzennej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każde; 2. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, tj. kierowała wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia) pełniąc funkcję kierownika lub zastępcy lub równoważną (tj. związaną z kierowaniem pracą zespołu), o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 300 000 zł brutto; b) co najmniej jedną osobą na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła, wykonując prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu podatkowego lub księgowego o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 100 000,00 zł; c) co najmniej jedną osobą na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła, wykonując prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 20 000,00 zł; d) co najmniej jedną osobą na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła, wykonując prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu informacji przestrzennej lub digitalizację zasobów informacji przestrzennej o łącznej wartości tych dwóch projektów nie mniejszej niż 70 000,00 zł. Dla części 2 Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Szczegółowe informacje zostały opisane w Rozdziale 6 w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. Wymaganie dotyczy Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia. 2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w przypadku Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wymaganie dotyczy Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia. Szczegółowe informacje zostały opisane w Rozdziale 6 w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. opis oferowanego sprzętu, wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 i/lub pkt. 4 (odpowiednio dla części zamówienia) Formularza oferty producenta, model i numer katalogowy (jeśli posiada), odnoszący się do wymagań określonych w Załączniku nr 1 SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) dotyczących sprzętu i umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, z załączeniem dokumentów: a) wydruki ze strony Standard Performance Evaluation Corporation (www.spec.org) potwierdzające wynik testów dla oferowanych serwerów (wymaganie dotyczy Części 1 zamówienia), b) opis oferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego, wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 Formularza oferty producenta/autora i nazwy oprogramowania(wymaganie dotyczy Części 1 zamówienia), c) próbka oferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 10 do SIWZ, na dwóch dyskach twardych przenośnych (podstawowym i zapasowym), na których przekaże próbkę, w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, które umożliwiają przeprowadzenie procedury badania próbki w zakresie funkcjonalności opisanej w scenariuszach (wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzić demonstrację złożonej próbki, zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku nr 10 do SIWZ; wymaganie dotyczy Części 1 zamówienia). Szczegółowe informacje zostały opisane w Rozdziale 6 w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 7. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Składający ofertę musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1. dla części 1: 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100), 2. dla części 2: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiany umowy dopuszczalne są w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy. 2. Warunki realizacji umowy oraz istotne dla Stron postanowienia umowy zostały zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8.1 i 8.2 do SIWZ, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 150
Zalacznik krotki opis 1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu, 2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu, 3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania, 4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu: serwera (1 szt.), urządzenia NAS (1 szt.), urządzenia UTM (1 szt.), 5. testowanie i uruchomienie Systemu, 6.przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego, 7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową, 8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy, 9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna; 10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej; przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę: 1. Zestawów komputerowych - 5 szt.; 2. UPS do zestawów komputerowych – 5 szt.; 3. Skanera dokumentowego – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Część 1 - Czas usunięcia Awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Część 2 - Warunki serwisu gwarancyjnego na zestawy komputerowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Część 1 - Czas usunięcia Błędu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Część 2 - Okres udzielonej gwarancji na skaner dokumentowy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Część 2 - Okres udzielonej gwarancji na UPS do zestawów komputerowych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Część 1 - Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część 2 - Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Część 1 - Czas usunięcia Wady
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Część 2 - Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)