GuidZP400 |
0195a226-586c-492e-9134-0bc3395da8fd
|
Biuletyn |
554907-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
|
Regon |
00017362800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Firlika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(091) 480 88 01,
|
Zamawiajacy fax |
091 4808804, 4808802
|
Zamawiajacy email |
kijowski.krzysztof@szczecin.kwpsp.gov.pl, podwyszynski.sywester@szczecin.kwpsp.gov.pl
|
Adres strony url |
www.szczecin.kwpsp.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szczecin.kwpsp.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub przez posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, ul. Firlika 9/14, 71-637 Szczecin, kancelaria ogólna pokój 203
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa central telefonicznych dla potrzeb jednostek PSP woj. zachodniopomorskiego
|
Numer referencyjny |
WT 2370.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja i montaż 6 nowych systemów telefonii IP w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej woj. zachodniopomorskiego.
W ramach zamówienia Wykonawca w miejsce istniejących central analogowo-cyfrowych w:
1. Komendzie Wojewódzkiej PSP w Szczecinie,
2. Komendzie Miejskiej PSP w Szczecinie,
3. Komendzie Powiatowej PSP w Kamieniu Pom.,
4. Komendzie Powiatowej PSP w Policach,
5. Komendzie Powiatowej PSP w Stargardzie,
6. Wojewódzki Ośrodek Szkolenia w Bornem Sulinowie,
dostarczy, zamontuje, skonfiguruje i uruchomi sześć nowych systemów telefonów IP wraz z wymaganymi urządzeniami dodatkowymi.
|
Cpv glowny przedmiot |
32540000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający następujący warunek szczegółowy - wykażą się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jednej dostawy lub dostaw centrali lub central telefonicznych IP o wartości łącznej dostaw nie mniejszej niż 50.000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz dostaw. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zaleca się także, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie
w przypadku gdy wadium wnoszone jest przez pełnomocnika/pośrednika.
2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
1) w pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać postanowienia gwarantujące wypłatę kwoty wadium, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancje/poręczenia winny być bezwarunkowe
i nieodwołalne oraz powinny zostać złożone wraz z ofertą lub w oddzielnym opakowaniu w miejscu wskazanym w Rozdziale VII do składania ofert z opisem analogicznym jak dla oferty z dopiskiem wadium. Dokument wadialny (gwarancja lub poręczenie) powinien być złożony w oryginale.
5. Wymagany termin ważności poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - przez okres związania ofertą.
6. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego w Rozdziale I pkt 1 siwz.
7. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie w Narodowym Banku Polskim, Oddział Okręgowy
w Szczecinie, nr r-ku: 03 1010 1599 0034 9213 9120 0000.
8. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie odrzucony na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakres dopuszczalnych zmian określają przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto, zgodnie z § 144 ust. 1 pkt 1 tej ustawy, dopuszcza się zmiany istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) w zakresie rodzaju/typu/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu lub oprogramowania zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy, z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów dostawy po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu sprzętu i oprogramowania, pod warunkiem, że nowy sprzęt i oprogramowanie będą odpowiadały pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego,
2) w przypadku zmiany po zawarciu niniejszej umowy przepisów prawa lub norm w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
3) w przypadkach uzasadnionych względami potrzebami ZAMAWIAJĄCEGO, kwestiami ekonomicznymi lub logistycznymi – dopuszcza się zmianę umowy polegającą na ustaleniu innych niż pierwotnie zasad przeprowadzenia odbioru oraz szkolenia,
4) w zakresie zmiany konfiguracji i ilości sprzętu u poszczególnych UŻYTKOWNIKÓW.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny dostawy ani powodować powstania po stronie ZAMAWIAJĄCEGO dodatkowych kosztów.
|
IV 4 4 data |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|