GuidZP400 |
87ef6026-6b75-4a75-856f-c41c8529f823
|
Biuletyn |
555120-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
|
Regon |
27273516200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3732308, 3732346
|
Zamawiajacy fax |
032 3732308, 3732346
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
|
Adres strony url |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę w postaci elektronicznej składa się wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w formie pisemnej: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul. M. Curie-Skłodowskiej 10; 41-800 Zabrze Sekretariat Szpitala (budynek administracji – II piętro). W formie elektronicznej: za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
DZP/12PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
SIWZ rozdz. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu
Sp. z o.o.” o sygn. DZP/12PN/2020
Świadczenie usług w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w jednostce Szpitala, reakcja na zgłaszane problemy oraz modyfikacje.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową
2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ
2) zaoferują czas reakcji na błąd krytyczny nie dłuższy niż 24 godziny. Czas reakcji na błąd krytyczny będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdziału XXV SIWZ – Kryteria oceny ofert
3) przedstawią zaświadczenie/ dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzające uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych.
4) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
5) podpiszą umowy, których wzór stanowią załączniki nr 7 i 7A do SIWZ,
6) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wglądem w bazę danych Szpitala (np. w trakcie diagnozowania błędów) w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Rozdział XIII. SIWZ
3.3.1 Wykonawca musi przedstawić zaświadczenie / dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzający uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych
3.3.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przez siebie lub przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia stosownymi kwalifikacjami zawodowymi rozumianymi jako posiadanie przez Wykonawcę lub osoby skierowane przez niego do realizacji przedmiotu umowy uprawnień do oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. w zakresie świadczenia usług informatycznych związanych z tym oprogramowaniem.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
SIWz rozdz. XIII 4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (pkt 3.3 niniejszego rozdziału SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy
4.4.1. zaświadczenie / dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzający uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych
4.4.2. wykaz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług informatycznych oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
SIWZ rozdz. XIII 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 3.3 oraz na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 3.3 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załącznik 4 do SIWZ dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy do oferty dołączyć aktualny na dzień składania ofert:
4.2.1 Załącznik nr 4 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową
4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3.
zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (pkt 3.3 niniejszego rozdziału SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy:
4.4.1. zaświadczenie / dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzający uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych
4.4.2. wykaz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług informatycznych oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
SIWZ rozdz. XXI pkt 6
6. Do oferty należy dołączyć:
6.1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.2 Oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń jak również oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
6.4. Załącznik nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza .
6.6. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy złożone w oryginale w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem osoby udzielającej zobowiązania (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej zobowiązania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
SIWZ Rozdział XXVII 5. Możliwość zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji dostaw i/lub ceny w następujących okolicznościach:
5.1 Konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany przepisów prawa
5.2 W razie zmniejszenia przedmiotowego nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS / Infomedica zainstalowanego w Szpitalu, w zakresie Ilości użytkowników korzystających z danego modułu oprogramowania objętego niniejszą umową dopuszcza się możliwość zmiany kwoty ryczałtowej oferty.
5.3 Uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji umowy spowodowanych siłą wyższą, której zaistnienie Strona jest w stanie wykazać, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowany przez Wykonawcę czas trwania siły wyższej.
5.4 Zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, które uniemożliwiają lub utrudniają realizację przedmiotu umowy w dotychczasowym kształcie,
5.5 Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego
5.6 Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony.
|
IV 4 4 data |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że podana numeracja w Ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest zgodna z numeracją SIWZ
Zamawiającego
|